Wat je even kwijt wil #35

hmmm ik jou ook niet!?

Heb je de taal op dutch gezet?

yes!

Ok ik probeer even met een nieuwe link

@evert @morale @Vidia @Zemraluani en iedrreen die wil. En vergeet niet de taal te wijzigen naar dutch!

1 like

Superlief! Ze zal hier heel blij mee zijn dus probeer de verassing nog even te bewaren :slight_smile:

1 like

huh ik heb door alle coronagekkigheid helemaal niet door gehad dat vanavond de zomertijd blijkbaar ingaat

We zijn in business iedereen mag joinen!

Hmm op telefoon werkt ie echt superkut… is draw something niet chiller dan?

Hahaha samen die eeltsokken ook echt! :heart:

1 like

Ik kan echt zo moeilijk ontspannen de laatste tijd, mijn hoofd blijffffffft maar malen. Kent iemand fijne video’s of oefeningen oid om te ontspannen die niet te zweverig zijn? Word bijv helemaal kriebelig van gefluister over in- en uitademen en “voel de spanning uit je lichaam gaan” dingen.

hahahah geeft niet!

1 like

ooh waren jullie er wel? in die laatste link van mij zitten nu meerdere forummers, kom daarheen!

Mijn collega’s hebben bedacht dat het leuk is in deze tijd (om de verveling tegen te gaan) veel tijd te besteden in de keuken en te delen in onze app.Dus iedereen deelt nu zijn/haar baksels en avondeten in de app.Maar ik won deze ronde want ik had zelfgemaakte carpaccio pizza :v:t2:

Hallo recept plz

Ik heb bijna een hele fles wijn achter de kiezen en een pubquiz ge-acet. Als ik nu nog iemand anders dan mijn kat kon knuffelen zou dit echt de ultieme zaterdagavond zijn.

1 like

Was leuk!

5 likes

Knolselderij

3 likes

Hehe mn nieuwe titel😂

2 likes

Ik zit hem hier gewoon even te chillen en opeens is het al bijna half 4!!! Normaal ben ik mij echt helemaal niet bewust van het verzetten van de klok, maar nu wordt het wel een kort nachtje…

Ja ik ben dus ook nog wakker en echt wtf 8 voor half 4. Wie verzint dat nu. :cry: