Wat je even kwijt wil #35

Ik moest bij die oude man in Leeuwarden huilen. :frowning:

Ik ook :sweat:. Vind deze coronaversie van aynil echt geslaagd trouwens

Edit ok zonder Jeroen dan.

1 like

Hahahhaha mijn vriend zei: “Ik had mn auto gelijk in de achteruit gezet en zou zijn weggereden.” :joy::joy:

1 like

Hahahaha mijn vader ook ‘zit zeker geen achteruit op die auto’s’

2 likes

Heel dramatisch nummer ook, paste niet echt vond ik. Maar ik vind hem sowieso stom hehe

1 like

God ik kan het soms echt niet aan hoe dom mijn zus is. Twee masters maar nul street smarts.

5 likes

Oh ik jank echt vet hard bij all you need is love

Was net bij een cliĂ«nt. We hadden hem en zijn vrouw in zorg. Zijn vrouw is een paar dagen terug overleden. Ze hebben hun dochter al 40 jaar niet gesproken. Zegt hij net tegen mij: “Ik ben zo blij dat ik je stem hoor en ik je weer zie. Je moet weten dat wij altijd heel erg op je gesteld waren. We hebben zo vaak tegen elkaar gezegd: hadden wij maar zo’n dochter”.

Echt, mijn hart. :sob:

120 likes

Ik probeer net een vriendin te videobellen, krijg ik een berichtje terug: " hoi, kan nu even niet bellen, sta op de ic corona patiënten te helpen nu! Ben zometeen vrij!" De reden dat ik belde? Ik wilde haar vertellen dat ik pannenkoeken stond te bakken
 Verschil moet er zijn

29 likes

Ik heb van die eeltsokken gebruikt. Dacht als ik toch niet buiten kom de komende weken, kan ik die dingen ook wel eens testen. En nu ben ik vreselijk benieuwd wat er gaat gebeuren.

7 likes

Ik sta elke keer op het punt om iets te kopen als cadeautje voor mijn zusje. Maar dan twijfel ik toch opeens over de prijs. Het was €80. Best wel veel geld voor “zomaar”. Toen bedacht ik iets anders, maar dat is €150 :’). Ze zou er wel super blij mee zijn, maar ajoo ik heb nog nooit zoiets duurs gegeven aan iemand (en maar een enkele keer aan mezelf en dan is het ook nog altijd functioneel) :’)

ik volg nu een MOOC (gratis soort van online universitair vak) over moderne kunst en kan niet wachten tot social distancing over is om pretentieus te gaan doen bij vrienden

7 likes

Ahh superlief. Is ze niet bijna jarig?

1 like

Nou meid, daar heb jij die MOOC niet voor nodig hoor!

1 like

gelukkig laat m’n username het anders lijken

1 like

Ik heb de resterende helft van mijn fles wijn op en heb daardoor nu een tinder en bumble gesprek die zo vloeiend gaan :ok_hand:t2:. Kon je altijd maar in die dronken flow zitten zonder drank

6 likes

ik ben zo geĂŻntrigeerd door de naam “Young Kon” van één van die huisartsen in dat frontberichten programma haha

1 like

Poeh ben begonnen aan the handmaids tale. Ik zit er al helemaal in vastgezogen :flushed:

ik ben er!

Ik zie je niet!