Wat je even kwijt wil #35

Meh hier peuter perikelen ( slaapt nu eindelijk)… en is het verdorie ineens 4.15. Ik kom niet meer in slaap. En het is ook nog eens steenkoud vind ik:

Ff checken , is het nu 8:40 maar eigenlijk 7:40? Of is mijn telefoon niet versprongen en is het nu 9:40?

Het is nu eigenlijk 07:43

8:43

Fijn wel wakker worden door de zon die door je ramen schijnt en fluitende vogeltjes :heart_eyes:

Beeeetje jammer dat dit om half 7 is. Aka veel te vroeg dus :expressionless:

2 likes

Ik vind het zo jammer dat ik nu niet lekker ergens kan ontbijten. Ik heb zo’n trek in eggs Norwegian. Als deze week wordt aangekondigd dat het echt tot 1 juni duurt ga ik mezelf wel leren een ei te pocheren en hollandaise maken.
Ik mis ook mijn favoriete Italiaan, we waren al een paar maanden niet geweest en precies de avond dat de horeca dicht ging wilden we gaan om af te halen.
Dit is een halve biecht want het is echt first world problems.

5 likes

Mijn moeder is vandaag jarig en we hebben vrijdag al discussie gehad of we op bezoek kwamen. Mijn vriend en ik zijn al 1,5 week thuis omdat we allebei lichte klachten hebben dus ik zei dat we niet konden komen.
M’n moeder wil per se dat we langs komen. Want ‘het is toch niet leuk als er niemand komt’ ‘ik ben niet bang om ziek te worden hoor’ en ‘ik heb al eten besteld, we kunnen toch wel even samen eten’.
Nu al zin in deel 2 van de discussie zo.

2 likes

Laat je weten hoe dit afliep. Ik moet ook nog door ronde 2

4 likes

Ik ben ook gegaan en idd die wind is niet te doen!!

Heb eerste training van een nieuwe week gedaan = langere intervals en het ging goed! Heb al yoga gedaan toen ik opstond en ga nu koffie drinken en daarna 20 minuten booty lesje. Ik kan nooit meer aan het werk want ik houd geen tijd over.

7 likes

Misschien de app headspace proberen? Daar heb je iig heel veel keus dus kan je vast iets vinden dat je wel fijn vindt!

Mijn vader heeft zeer waarschijnlijk Corona en is al meer dan een week met koorts die niet daalt en dat hoort er allemaal bij, maar ik maak me zorgen en kan er niet naartoe en pfff weet niet wat ik vandaag thuis moet doen om m’n zinnen te verzetten…

1 like

Wanneer je denkt dat de coronacrisis allemaal al erg genoeg is… Krijg je dit ook nog: https://www.nu.nl/muziek/6040995/honderd-nederlandse-artiesten-en-influencers-brengen-coronalied-uit.html :confounded:

6 likes

Thanks. Nu weet ik dat ik de radio dinsdag om 20.00 uit moet zetten.

4 likes

Pff ik heb al de hele tijd zin om brownies te maken maar ik heb geen mixer (wel net een garde gekocht? misschien werkt dat ook wel).

1 like

Sowieso al kut, maar waarom gaat Gordon weer zingen :sob:

6 likes

Ik gebruik nooit een mixer bij brownies maken!

2 likes

Oeh ik ren NU naar de winkel voor brownieshizzle.

2 likes

Wow ik heb bijna 11 uur geslapen vannacht?!
En dat met een uurtje minder nog ook.

1 like

Jongens het SNEEUWT hier. Of hagel. Nee het is echt sneeuw.

En ik ben nog steeds/weer misselijk, voor de vierde dag op rij. Zo naar.

3 likes

Gisteravond op de bank een hele fles wijn leeggedronken en via YouTube een hardstylefeestje teruggekeken, wist niet dat ik dat leuk vond. Wat thuisisolatie allemaal wel niet met je doet.
En nu ben ik a) echt extreem brak en heb ik b) nog meer zin in festivals en terrasjes dat hiervoor :joy:

5 likes