Omg ik zag vandaag bij de appie dus een rekje met paaskaarten. Ik wist niet dat het bestond.
Zo herkenbaar. Ik hik er nog even tegenaan maar heb datzelfde gevoel ook. Terwijl we eigenlijk gewoon verstandig zijn.
Gisteren moest ik ineens denken aan Hilda aka Dikke BMW vrouw. Dus toen ging ik al die oude memes weer opzoeken en damn dit was gewoon zo grappig?!
Ik voel me er wel slecht over omdat het ook wel zielig is voor die vrouw hoe ze op de grond lag enzo, maar Jezus ik heb er toch weer zo hard om gelachen gisteren. Gewoon de woorden ‘dikke bmw’ in het algemeen ook.
Heel erg bedankt @Mhysa, @ferris, @DeFourneau, @Soy.peor
Ik had denk ik onderschat hoe verdrietig ik zou zijn, maar het is ‘fijn’ om te weten dat jullie het herkennen en dat het beter gaat worden.
Ik zit buiten op een bankje vitamine d op te doen en vermaak me al zeker een kwartier met duiven kijken. Er loopt echt een zieke slettenduif rond, heb hem/haar al met twee duiven zien tongen en nu loopt ie een derde duif op te geilen. Beter dan temptation island dit
Van de week is er een kast geleverd bij mij thuis. Zwart, hout maar hij was best wel vies. Dus ik heb de kast met een licht vochtige doek schoongemaakt met als gevolg dat de verf ging afgeven. En je ziet het wel. Heb 2 deuren gedaan 
Kan me echt rot voelen hierom. Was zo blij dat die kast eindelijk er was en nu dit
Ja geen idee wat het precies is maar ze liepen flink elkaars huig te kietelen
Thanks, ben net terug het viel inderdaad heel erg mee!
Ik loop gewoon in die supermarkt, zegt die vrouw “hou eens even afstand joh”. Dus ik kijk opzij, loopt zij met d’r man boodschappen te doen. Dus ik dacht misschien heeft ze t tegen hem, dus ik keek haar aan en vroeg of ze het tegen mij had. “Jahaa, afstand houden” zegt ze. Ik zeg misschien moet jij ff alleen boodschappen gaan doen mafkees. Toen ben ik maar snel weggelopen, ik stond notabene 2 meter van d’r vandaan
Toen ze “hou eens afstand zei” stond ze ook nog zo met d’r handjes te wapperen. Echt wtf
Wanneer komt dat coronalied. Heb zin om me er samen met jullie aan te ergeren.
Ja alleen die geur? Is geen heel vervelende geur, maar ruik hem wel echt de hele dag nog.
Deze is het: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-summer-bronze-bodylotion/p/4026933 @Tokyo
Ja zo fucking irritant
Maar het zat er gewoon aan te komen dus is geen totale verrassing.
Misschien lezen of met een vriendin bellen? Of sporten? Of iets bakken?
Ik kon nog gewoon een nieuw account maken met een ander emailadres voor 2 weken gratis
Maak je toch ff een nieuwe met gmail ofzo, binnen 2 minuten gepiept!
Ik kon het niet meer omdat hij nu zegt dat je bankrekening al bekend is.
Maar ik heb sinds kort een nieuwe bankrekening 
Ik ben nu aan nu lessen
aan het nakijken en moet nog een opdracht voor volgende week bedenken. Misschien moet ik ze maar een coronalied laten schrijven. 
Heh, dat kan toch niet de bedoeling zijn?? Kan je het bedrijf waar je hem gekocht hebt hier niet even over mailen of bellen?
Ja ga ik morgen ook zeker doen! Hopelijk komen ze me een beetje tegemoed
Spannend jongens zo Nederland-Spanje WK 2014 op tv, wie zou er winnen?