Ik zet er vijfduizend euro op in dat Nederland met 5-1 wint. Heb vertrouwen in dit team.
Ik
studenten die mij wijzen op mijn eigen fouten.
Ik moet zo meteen mijn vriend zijn haren knippen⦠Hij denkt dat het wel goed komt
Ik heb dit nog nooit gedaan 
Lijkt me een goed idee! Hoop het ook 
Oh god. Mn vrienden en ik filmde elkaar vroeger altijd als we dronken waren om elkaar daar mee te pesten. Komt mn vriendin die videos weer tegen. God wat erg maar wel echt mega heimwee naar die tijd haha. Ookal hadden we toen een mega toxic vriendin.
Weet je het zeker? Risky bet!!
Mijn vriend en ik hebben het matras in de woonkamer gelegd en ik lig nu al vanaf 9 uur animal crossing te spelen 
Ik ben vast te dom om alle briljante lagen hiervan te begrijpen.
Ik word vandaag echt helemaal leip van mezelf in quarantaine. Ik heb nergens zin in en ik ben zo rusteloos uuuugh
echt precies dit. terwijl ik echt nog 3 ongelezen boeken heb liggen, de bestekla en de pannenla schoongemaakt moeten worden, ik mezelf gelnagels kan doen, uuugh. zoveel dingen die ik kan doen maar nergens zin in
Ik ben al voor de vierde keer getagd in zoān stomme powervrouwen challenge op fb. Ga weg. Ik ben die party pooper die jouw wel teleurstelt en geen foto deelt.
Wanneer werd deze wedstrijd ook alweer leuk?
2014 denk ik
Als ik vandaag 100 stappen heb gezet is het veel.
Is er toevallig iemand die eau de Roma van Lush verkoopt? Die van mij is bijna op en al een paar dagen uitverkocht in de lush webshop maar ik ben verslaafd 
Het is gebeurd, ik heb mān eigen haar geknipt. En volgens mij loop ik niet extreem voor lul
Momenteel is mijn nummer 1 quarantaine hobby naar lieve honden kijken op ikzoekbaas, kijk nou deze vriend met zijn blije hoofd en knuffeltje

TouchƩ
Ohhhh blijft zoān lekker kopballetje hoor
Ik denk dat 2020 wel eens het jaar kan worden dat ik viraal ga via dumpert. Want asjemenou wat heb je een irritante mensen die niet kunnen omgaan met een karretje.