Wat je even kwijt wil #35

Nou we gaan niet. Net gebeld. Ze vindt het maar onzin en overdreven geloof ik. Heb gezegd dat we prima langs kunnen komen als we allebei weer beter zijn.
Ik voel me nu echt kut en schuldig door hoe ze doet. Terwijl ik ook weet dat we ons gewoon aan de regels houden.
Vandaag maar veel afleiding zoeken pfff

1 like

Doe je die intervals hardloop dinges met een app? Ik zoek er een haha maar vind alleen hardlopen met evy en die vind ik stom.

Hahah ik vind Evy ook stom!! Ik gebruik couch to 5k. Vind ik heel chill, je kan een stem kiezen, ze gebruiken GPS voor snelheid en route etc. En behapbare trainingen.

1 like

Eerste ruzie in de supermarkt is een feit :sweat_smile::thinking:

9 likes

Wat een ellende :confounded:

Die vind ik ook fijn! @Boondigga
Lekker rustige opbouw, ik heb die gebruikt van 0tot 5 en die daarna.

1 like

Doet bij jullie de Zalando website het?

Als ik ā€˜m open doet ie het prima, maar zodra ik een zoekterm invul blijft’ie hangen en gebeurt er niks meer?? :exploding_head:

Werkt nog prima op m’n euphonious

Ik ben ineens heel verdrietig dat ik zo lang niet naar de kerk ga kunnen. En dat ik ook het belangrijkste feest (Pasen) helemaal in mijn eentje moet vieren

5 likes

Hmm ok… dan ligt het aan mijn spul denkik.
Thanks! :blush:

Weet iemand een goede zelfbruiner voor je hele lichaam? Liefst eentje die ik bij bol ofzo online kan bestellen.

Zullen we Pasen verschuiven naar september? Dan eten we dan paaseitjes, komen daarna de pepernoten in de winkel. Ik zeg win win :innocent:
En het maakt eigenlijk niet uit toch, want pasen valt altijd anders qua datum :v:t2:

Hopelijk kom je deze Paasdagen toch goed door. Knuffel want ik vind je supersterk :heart::heart::heart::heart:

4 likes

Ik ben echt chaggie en mijn huisgenoot en z’n vriendin zijn blij en maken veel lawaai en dat maakt me nog chagrijniger. En nu ben ik mezelf aan het opvrolijken met online shoppen.

Ben gewoon bijna blij dat ik morgen weer moet werken joh.

Gelukkig kunnen we nu ook Paaskaarten sturen! Dan kan je toch een beetje het feest delen met elkaar. Laat maar weten als je eentje wil ontvangen :slight_smile: (OkƩ dat zijn geen christelijke kaarten, maar dat zijn kerstkaarten ook niet. Het gaat tenslotte om de tekst die er ingeschreven staat)

En idd van wat ik hier allemaal lees/heb gelezen kom je heel sterk over. Het gaat vast allemaal goed komen, maar het kost helaas veel tijd en frustratie… hopelijk heb je wel fijn afscheid kunnen nemen van je vriendin/huisgenoot die in het klooster gaat.

2 likes

Thanks for the tip. Behapare trainingen heb ik zeker nodig haha. Morgen een keertje proberen. Jij bent in ieder geval goed bezig :sunglasses:.

1 like

Ik heb mijn benen ingesmeerd met die bodylotion met zelfbruiner van Kruidvat en word echt heel gelukkig van (als ik in mijn eentje met de gordijnen dicht aan het sporten ben :joy:).

2 likes

Ik vind Amsterdam zonder 10000 rolkoffertjes nog steeds zo’n rare gewaarwording

8 likes

Welke is dat? Heb je een link? :sunglasses:

Ahhww :kissing_heart: bekijk het positief. Dan komt ook niet dat overdreven The passion gedoe op tv.

1 like

Ik ren altijd met de blije unicorn hahah :unicorn:

1 like