Wat je even kwijt wil #35

Bijna alle schoenen die ik al maanden op het oog heb zijn flink afgeprijsd nu. Dus ik wil ze. Maar mijn voeten zijn zo opgezwollen omdat ik hoogzwanger ben dus is de maat die ik nu pas heel anders dan normaal :triumph: En dan na de zwangerschap zullen ze vast weer anders zijn. Flauw dit

Waar woon je? Als je in de buurt van Rotterdam woont wil ik wel even een pak komen brengen.

Ja het is echt heerlijk

Ik heb een boob mask gekocht. Het zal wss maar een derde van mn boob bedekken maar hey heb ik toch ff wat te doen he.

4 likes

Vrijdag overdag zei ik nog tegen iemand dat mijn snackgedrag wel mee viel. Well.
Ik heb in 2 dagen mijn hele voorraad snacks opgegeten (zak chips, zak chocolade paashazen, 2 chocorepen, een pot Amerikaans ijs). Het lijkt me wel even genoeg nu tot ik weer boodschappen kan/moet doen (over een week ofzo) maar men ik wil meerrrr.

8 likes

Heb van het weekend allemaal kaartjes gekocht en voel me nou helemaal de ideale kleindochter, schoondochter etc. etc.

3 likes

Waar zetten jullie stage ervaringen op je CV?
Apart kopje, als onderdeel van je studie, bij werk ervaring of gewoon niet? Ik weet het even niet

Ik heb het nu bij werkervaring staan, maar dat is vooral omdat ik verder weinig relevante werkervaring heb hahaha

1 like

Ik heb dat wat gemist geloof ik! Wat heeft Rumag gedaan?

Ik heb een apart kopje “Research projects”, omdat al mijn stages dat waren en ik voor m’n eerste “echte” baan aan het solliciteren was waar dat het meest relevant voor is (dus eerst Opleiding, dan Research Projects en dan nog overige werkervaring). Maar nu ik wel een baan in mijn vakgebied heb zou ik deze dingen denk ik onder m’n opleiding zetten.

1 like

Ahh ik heb gisterenavond een beer met een politieoutfitje aan op de vensterbank gezet en vanaf mijn werkplek in de kamer hoor ik nu al een aantal keer kinderstemmen vanaf de straat ‘aaah politiebeer!!’ :smiling_face_with_three_hearts:

44 likes

Wat een naaiers. Thanks voor de update!

Ik wilde schoenen kopen op marktplaats maar die verkoper wilde per se niet gelijk oversteken en reageerde vet bits dus toen werd het een beetje een salty gesprek en heb ik gezegd dat ik er geen zin meer in had en de verkoop afgeketst omdat ik die bitch niet gunde. Maarja nu krijg ik die schoenen ook niet natuurlijk haha kut.

2 likes

Mijn werk is best strict met pauzes. Je moet echt binnen bepaalde tijden pauze houden. Vandaag besloot ik dat het onzin was want ik ben toch aan het thuiswerken. Ik vind de pauze altijd te vroeg dus ik schoof het een halfuur op. Belt precies op het moment dat mijn pauze normaal afgelopen is mijn baas. Mijn baas heeft me nog nooit gebeld, dus ik dacht dat ze het op de een of andere manier doorhad. Maar dat was dus niet zo, ze moest gewoon wat weten.

7 likes

Ik krijg net te horen dat een collega kanker heeft, en het is zo’n sportief iemand en het is zo onverwacht dat ik er helemaal duizelig van ben. Had dit echt nooit verwacht, en kan me gelijk niet meer concentreren. Wat verschrikkelijk.

Ah lief bedankt, maar dat is niet in de buurt! Had nog een hoop papieren zakdoekjes op voorraad bedacht ik me erna, maar heb hier inmiddels gelezen dat die niet in de wc mogen. Ga dus ook maar wat spaarzamer om met de rollen die ik nog heb haha. Want walg toch ook een beetje van het idee om die zakdoekjes zo in de vuilnisbak te gooien.

En @mikselke woont dichterbij en was ook al zo lief het aan te bieden! Toch bedankt! :hugs:

2 likes

Mijn schoonzus heeft me gisteren getagd op Facebook maar ik heb lekker niet gereageerd. Dag

3 likes

ook nog leuk:

en

wow, dit is trouwens echt verschrikkelijk vertaald:

4 likes

Ik zie mijn ouders door dit gedoe een tijd niet en nu hadden mijn ouders mij als verrassing iets opgestuurd met bol.com. En mijn vader heeft het uitgezocht en dat is niet echt wat voor hem dusja super lief. Maar het is dus een soort boek waarin mijn studierichting wordt uitgelegd met illustraties en schema’s en het is zo kinderlijk en echt niet bedoeld voor mensen die hier een master in hebben en alles dus al weten en geen 12 meer zijn. En nu zit ik in mn eentje te huilen omdat ik een beetje teleurgesteld ben en me daar schuldig over voel want het is zo lief van mijn vader :cry: had liever niks gehad.

10 likes

Als iemand zin heeft in pĂŁo de queijo (Braziliaanse kaasbroodjes) omdat ze hun Braziliaanse vrienden nu niet kunnen opzoeken of gewoon tonnetjerond wil worden gedurende de coronacrisis of een klein bedrijf in nood wil helpen, bestel hier:

Ze komen het bij je thuis brengen (mits je in de randstad woont). En het is lekker.

5 likes