Mijn vriend is in een skype meeting maar ze praten over zo veel shit. Ze zijn nu elkaar uitzicht aan het laten zien vanaf hun werkplek???
Haha, guilty, dit doe ik ook met collega’s. Mis het slappe geouwehoer op kantoor, dan maar via skype.
Ah beter, dan kan je idd wel even vooruit. Maare dat kan je beter niet door de wc spoelen! Straks verstopt de hele boel en dan zit je daar weer mee… (dacht zeg het even voor de zekerheid. als je het al wist dan heb ik niks gezegd)
Love thuiswerken. Krijg nooit zoveel gedaan op kantoor als de laatste 3 werkdagen thuis nu ik echt een kantoor ervan gemaakt heb met extern beeldscherm en toetsenbord. Dit allemaal terwijl ik wel de halve tijd mijn eigen ding aan het doen ben. Conclusie is dat mijn team plus de kantoortuin dus niet goed zijn voor de productiviteit. Als compensatie voor de productiviteit heb ik net een fitgirl koffiecake gemaakt en in de oven gemikt. Zometeen nog zelf falafel maken voor de salade.
Gewoon papieren zakdoekjes niet nee? Oh dat wist ik niet! In dat geval dan toch maar extra spaarzaam met de rollen toiletpapier doen die ik nog heb en minder thee drinken wellicht
Recepttttttt please
Hahah ben al aangekleed en ik moet zeggen voelt niet heel verkeerd na 2 weken holbewoner
Dat is stap 1.
Stap 2 is je huisdier aan je collega’s laten zien.
Stap 3 je middageten.
Haha ja ik ben eigenlijk ook gewoon jaloers
Het enige sociale contact wat ik heb is via whatsapp en dat gaat nu ook wel vervelen ofzo
Als je nog tijdverdrijf zoekt: ga naar de fb pagina van Rumag en refresh die elke tien seconden ofzo. Je ziet de likes drastisch afnemen.
Helaas er komt alsnog een versie van op tv.
hahaha dit is echt fantastisch om te zien
Godverdomme ze moeten mij ook altijd hebben.
Ik zit de sollicitatie te kijken en het is zo leuk en ongemakkelijk. Zag net een bekende pfoe awkward hoor
Dit is mijn nieuwe favoriete cringy tv programma, fantastisch.
Al meer dan 10.000 eraf. Echt genieten.
Oh wauw. Ontslagen of dienen ze zelf ontslag in?
ja gaat hard hè! jammer dat je het op insta niet ook zo kunt zien. daar staat nog steeds 1,2 miljoen helaas
Ik heb deze gevolgd: https://www.zonder-fratsen.nl/cakes/koffiecake/
En een grote scheur is echt een grote scheur, andere zakt je cake in heb ik ondervonden net. Oh en ik heb 60 gram volkomenmeel gebruikt ipv de 30 gram kokosmeel
Klinkt als een goede optie als je de rest van de week thuis wilt gaan zitten farten