Wat je even kwijt wil #35

Ik kan het woord kitchenaids echt niet normaal lezen, sorry.

23 likes

Mijn podcast is klaar, @moderators mag ik hier een linkje delen zo?

2 likes

ik vind oma joke de orgel oma zo leuk

11 likes

Allebei doen. Soms is het zo lekker om kinderachtig te doen.

Beterschap trouwens!

2 likes

ja

6 likes

Ugh net de weekboodschappen gedaan, wat een gestress. Ik kijk met weemoed terug naar toen we iedere dag op ons dooie gemakje naar de appie liepen, nu is het echt een soort strijd op leven of dood met boodschappenlijstjes, de AH scan app en je karretje om mensen weg te beuken als wapen

8 likes

Jup hier ook. En meel en bloem. Ellende. Maar ik kwam er achter dat de Lidl het nog wel had. Zal wel niet zo populair zijn als winkel hier.

Neee…! Dat is echt zielig. Misschien kun je de broden uit hun lijden verlossen en broodpudding maken. Of wentelteefjes. Of een of andere iets met ei en dan kook je het in een theedoek. Brood gered en je hebt iets te doen Win-win :wink:

(Misschien kan iemand wat opsturen naar je? En anders toko proberen voor verse gist?

Ok iedereen die echt iets heel cute wil zien, over een jongen die het meisje tegenover hem op het dak op een date vraagt terwijl ze in quarantaine zijn :’)

edit: geen idee of dit echt is but I like to believe that shit

5 likes

of je maakt een sourdough starter!!!

2 likes

ugh ik lees wentelteefjes en heb daar opeens zo zin in… heb alleen geen melk in huis :unamused: maar goed idee!!! lang niet gegeten zeg

2 likes

Congreetjoelations Joke. :slightly_smiling_face: Zou ze aan verzoeknummers doen.

Beter een feestje gemist dan te vroeg in de kist.

3 likes

@grace Verse gist fixen bij je lokale Turkse of Marokkaanse winkel!

1 like

Iemand vroeg er naar toch. Ja dat is oké. Zo lang het maar geen spammen wordt :wink:

Lijkt me heel leuk om te spelen als je het wilt delen

Jaaah lekker is dat hé! Maar als je droog brood hebt, suiker en pindakaas dan kun je ook hele lekkere broodballetjes maken! (verhouding is dan 3 droge stokbroden, 1/2 pot pindakaas en 500 gr. suiker) Maar goed, geen wentelteefjes of course.

en @grace er is vast iemand die wel een wc rol met je wil ruilen voor een zakje gist ;0

2 likes

Thanks! Ik dacht ik vraag het maar even :blush:

Dit is de link, hij staat ook op spotify maar dan zijn de muziekjes eruit geknipt zodat ik geen last krijg van auteursrechten!

11 likes

Ik had laatst gemaakt aan de hand haar story’s en het is echt super makkelijk en lekker!

3 likes

Oe en dan? Mengen rollen bakken? Frituren?

1 like

Ik zou sowieso zo kinderachtig zijn. Zij doet ook lullig tegen jou. Een barricade voor je deur maken en je spullen uit je eigen koelkast halen? Fuck off bitch.

1 like