Oh ja een uitleg was ook handig geweest, haha. Maar je verkruimelt het brood en dan doe je de kruimels in een grote kom met de pindakaas en de suiker doe je er bij. Goed door elkaar stampen en dan met de hand kleine balletjes vormen!
Nou mijn studentencomplex is helemaal gek geworden. Er gaan natuurlijk allemaal mensen nu weg uit hun kamer en als je drie maanden in zo’n lege kamer wil wonen krijg je een JAAR extra inschrijftijd. Ik zit hier in onderhuur en hoopte zo dat ik zou kunnen blijven maar dat is nu nóg onrealistischer.
oh wat raar??? misschien kun je de organisatie hierop aanspreken? want vraag me af of dit überhaupt mag
Ja ik ga denk ik een Mailtje sturen. Ik heb ook een berichtje geplaatst in onze Facebookgroep. Er staan honderden mensen op die lijst te wachten op een plekje en mensen die nu de flexibiliteit hebben om per ongeveer overmorgen naar een random kamer te verhuizen krijgen ineens voorrang. Echt heel oneerlijk.
Klinkt super lekker maar het einde?
Eet je het zo rauw of nog frituren oid?
Zie een soort pindakaas oliebol voor me haha
Ja je eet ze rauw. Eigenlijk is het net als dat je je brood besmeert met boter, pindakaas en suiker. (of nou ja die combinatie ken ik wel thuis dan, anderen misschien niet). En kleine balletjes draaien! Het is wel zoet. Is een recept uit Gambia uit een boekje met allemaal recepten voor als je droog brood over hebt en wat er mee te doen.
Edit; een pindakaas oliebol… sounds delicious! maar dat is dit niet echt. Niet vet genoeg ook. Geen idee of je het kan frituren eigenlijk. Denk niet dat dat het perse lekkerder maakt eigenlijk.
Ik heb echt niet genoeg verantwoordelijkheidsgevoel om mijn eigen boodschappen te doen in tijden van crisis. Ik koop gewoon steevast troep en ik geef belachelijk veel geld uit. Nu kom ik weer thuis met twee repen chocolade (nieuw dus moest beide hebben) en drie zakken paaseitjes. En normaal kan ik het ook niet maar dan doe ik week boodschappen en betaal ik contant. Nu is de supermarkt een uitje op een dag dat ik niks anders doe en moet je overal pinnen. Dus ik ga elke keer helemaal wild in die winkel ohja en er past zoveel meer in een wagentje dan in een mandje
PS de daim paaseitjes van Lidl zijn niet de moeite waard. Veel te weinig vulling.
Ik ben net terug uit het buitenland en opzoek naar een baan. Dat was sowieso al m’n plan maar nu moet ik iets zoeken buiten m’n eigen sector. Ik heb nu 1 serieuze sollicitatie lopen, niet m’n droombaan maar ook niet verkeerd en het verdient prima.
Ik ben inmiddels wel klaar met de opmerkingen van vrienden dat ik ook aardbeien kan plukken, asperges kan sorteren of kan schoonmaken in de zorg. Ik ben 2 weken thuis, geef me even de tijd zeg.
Ben al een fucking week op zoek man, echt irritant
Teach me master
Ik geniet trouwens echt van die hele Rumag-gate, zo fijn als iets wat je altijd al kut vond nog kutter blijkt dan je al dacht.
@grace niet voor brood maar wel voor pizza: dat merk wat tipo 00 bloem verkoopt bij de Appie heeft ook bloem waar al gist doorheen zit! Voor pizza en focaccia staat er geloof ik op. Die had mijn Albert Heijn nog wel staan. Verder echt drama ja, ik probeer ook al 2 weken ergens een pak bloem te vinden
Al ruim 15.000 volgers minder . En hun website is offline.
Edit: ohnee website werkt weer. Jammer.
eyyyyy wTf rumag heeft 1.2 miljoen volgers?
nog nooit zo gevoeld dat ik in een bubbel leef
Denk wel voor een deel nepaccounts. Want ik zag ook al screenshots van diverse accounts die het nu voor rumag opnemen. En die tekst was woord voor woord hetzelfde. Gewoon een slechte Dotan 2.0
Ik heb echt een vreselijke werkdag gehad met die 1,5 uur slaap
Dan ben ik zeer benieuwd naar je inkomen.
ow jongens ik heb zulke vreselijke dagen gehad, wat is het leven toch soms zo tering tyvus kut en oneerlijk en verdrietig. er is een naaste in mijn omgeving overleden, plots, zomaar… jong…
en echt… mijn dikke ogen en wallen zijn gwn blauw van het huilen, kan nog steeds niet bevatten dat dit echt waar is, verkeer nog in een emotionele shock denk ik. net dat ik een beetje bovenop wat dingen aan het komen was… kan nog steeds niet geloven dat diegene er nu gwn niet meer is.
en door corona is alles ook honderd keer moeilijker.
echt, neem dit bericht even als moment om even stil te staan bij het leven. het kan iedereen overkomen, sta even stil. echt