Wat je even kwijt wil #36

Heb even haar site en instagram bekeken en dit moet wel te doen zijn inderdaad! Dankjewel :grin::heart:

1 like

Ik heb oorbellen met aan de ene kant fuck en aan de andwre kant off. Nou als dat niet duidelijk is.

8 likes

Ik kwam er gister achter dat Ziggo nu gratis E!News (ha ha nieuws) uitzend viel ik midden in die aflevering over een date zoeken voor Khloe in de gym SAAI

1 like

Ik wil me anonimiseren ivm a.nnickgate en eventueel komende drama’s en sowieso wat minder vindbaar zijn.

Hoe verander ik mijn gebruikersnaam? (Voelt echt als the end of an era, deze naamsverandering.)

Aan de mods vragen of zij dat willen doen.

3 likes

Kun je misschien beter hier vragen: Vragen aan de mods en admin

2 likes

Hoe heette die tekenaar ook alweer met die stereotypes! Bart en Marjet waren er een, net als een vieze buurman.

dex sinister!

1 like

Drogist.nl is je beste vriend

held!

een vriendin van me schetste mijn toekomst en voorspelde dat ik over ongeveer 2 jaar zou samenwonen (ben nu single) met ene ~Bart~

No thanks

11 likes

Ik vind hem zo’n ongelooflijke darm. Onooglijke loser.

5 likes

Ik ging net boodschappen doen en moest bakpoeder hebben. Nergens te vinden dus ik dacht oke misschien op, dus even gevraagd. Wordt ik zowat uitgelachen en zegt die man ‘nee hoor mevrouwtje ( :nauseated_face: ) dat hebben we uit het assortiment gehaald’
Bakpoeder is toch een heel normaal product?! :sweat_smile:

5 likes

Huh dat is echt een super normaal product!

Ja het is écht goed te doen! En het went snel :blush: ik heb zoveel geprobeerd, maar dit is het enige wat ik enig sinds volhoud.

1 like

Huh? Bakpoeder is een doodgewoon product. Kan me alleen voorstellen dat het uitverkocht is omdat de hele wereld aan het bakken is. In de Appie-app is het steeds uitverkocht.

1 like

Dafuuuq. Had vanmiddag (duuuur) een poke bowl besteld als lunch. Nou het is krap 5 uur geleden en

Be warned

Ik kots echt mijn heeeeele hebben en houwen eruit?! Ineens misselijk, kotsen en nu weer fine. Maar het rare is dat ik echt de smaak van kabeljauw in mijn mond had. Dat heb ik gisteravond gegeten, maar daar kan het niet meer door komen toch? 24 uur later na het eten van andere dingen?
Ok ja en stiekem had ik ook een half pak kinder riegel op na de poke bowl, maar dat doe ik vaker dus dat is mijn maag wel gewend

Fucked up wel! Zonde van het geld.

Ik denk dat meneertje zelf ff kwijt was wat bakpoeder eigenlijk is

1 like

Of de ah, daar zijn ze ook nog wel te vinden voor een acceptabele prijs. Succes!

Geen idee of dit in het “waar je pas laat achter kwam” topic moet, maar wat fijn dat Facebook nu ook de optie “medeleven” heeft tussen de like opties.

Een pakket wat ik op 9 april heb gekocht word nu pas verstuurd.

1 like