Vragen aan de mods en admins

Post hier je vragen aan de mods en admin.
Bijvoorbeeld om iets kleins aan te passen in je profiel, als je dat zelf niet meer kunt.

Kan er misschien meer met tags gewerkt worden? Ik zie dat nu net bij zwangerschap en kinderen en dat vind ik wel heel handig! Misschien ook een tag van ‘bloggers’, ‘daten en relaties’, ‘shoppen’ en ‘show je…’ enz. Nu is er al een enorme lijst topics ontstaan en is wel leuk als je dingen makkelijker kan terug vinden.

1 like

Als je een lijstje met suggesties maakt, kan @Nescio dat meenemen. Staat sowieso op de planning, meer tags.

1 like

‘bloggers’ ‘youtubers’

  • Het andere YouTubers/bloggerstopic
  • Beutyblogtopic XL
  • Mommybloggerstopic

‘eten’

  • vegetarisch eten
  • plantaardig/vegan eten
  • Wat eet/drink je op dit moment?

‘shoppen’

  • China webshoptopic
  • Show je laatste aankopen
  • Action toppers

‘mode’ ‘fashion’

  • Show je laatste aankopen
  • Show je kinder-aankopen
  • What are you really wearing today
2 likes

@Nescio Lees je mee

Ik stem ook voor een ‘zeiken’ tag.

3 likes

Bedoel je nou dat ik een zeikerd ben? :frowning_face:

Zie nu dat dit eigenlijk in een ander topic had gemoeten maar ik kon die even niet vinden

1 like

Ja handig! Zou ook chill zijn als die verschillende categorieën tags andere kleurtjes kunnen hebben.

1 like

Is er ook een optie dat als mensen op je account naam klikken zij géén overzicht zien van al je berichten? Dit ivm anonimiteit, als je al mijn posts achter elkaar kan bekijken, is het ook makkelijk(er) te achterhalen wie ik ben…

3 likes

Kunnen al die zwanger en kind topics niet in een aparte categorie? Vind het nu wat onoverzichtelijk met die tags

Nee, dat kan niet. Want je kunt maar 1 categorie kiezen en daar valt ‘members only’ ook onder.

Dit staat op het lijstje om uitgezocht te worden.

4 likes

Volgens mij wel - probeer het eens! Rechtsbovenin op je avatar klikken (De paarse W), dan op het tandwieltje. Daar zie je als het goed is de mogelijkheid om je naam te wijzigen.

ben jij het echt

1 like

Ik heb dit dus ook de hele tijd :sweat_smile:. Zo bang dat ik ooit wat doorstuur naar iemand

1 like

heeee, je naam terug, grappig, ik vond m leuk
oh maar dat was een mod dan denk ik!

Hoi, dat ben ik!

Zie evt ook hier: Over mij - in de discussie over de AVG en de privacyverklaring

1 like

Als ik op mijn werk de chat open via het luidsprekertje, dan schuiven de topics netjes naar rechts zodat ik beide vol in beeld heb. Maar als ik dit thuis op de laptop doe dan schuift het niet op en valt de chat over de topics heen, waardoor de helft wegvalt. Bij beide computers heb ik niet aan de instellingen gezeten.

Wat moet ik aanpassen om ze ook thuis netjes naast elkaar te krijgen?

Hoi Jenn,

Is het mogelijk dat het beeldscherm op je werk breder is dan het beeldscherm van je laptop thuis? Als je scherm breed genoeg is dan worden de topics naar rechts geschoven, maar als daar niet genoeg plek voor is dan valt de chat over de topics heen.

Een alternatief is om de chat direct te benaderen via deze link:
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-grote-bijklets-chatkanaal/185

Dan kun je in een ander tabblad het forum gewoon zo bekijken. Wellicht niet helemaal wat je wil, maar mogelijk als oplossing acceptabel?

Dat laatste wist ik idd, maar ik hoopte dat ik ze gewoon in 1 scherm tegelijk kan gebruiken.

Mijn scherm hier is idd iets breder, maar naar mijn idee is er toch meer dan genoeg ruimte op de laptop… Maar als dat het is dan is het gewoon niet anders. Geen onoverkomelijk probleem, meer een stukje gemakzucht van mij.