Pfoe wat vreselijk! Veel sterkte
Afschuwelijk. Sterkte!
Was het van NS? Ik heb hetzelfde meegemaakt en heb toen hele fijne ervaring gehad met ‘nazorg van NS’, misschien heb je er iets aan
Damn wat rot om daar toeschouwer van te zijn. Heel veel sterkte
Iedereen bedankt voor de berichtjes. Met mij gaat het wel weer. Ben nog steeds vrij geschokt maar denk dat ik er niet te veel last van ga hebben. Was alleen zo triest en zo onverwacht.
Wat vreselijk zeg ik denk dat je wel wijs genoeg bent om hulp te zoeken, maar dan staat de wereld wel even stil
Afschuwelijk. Mocht je er nog last van hebben, raad ik je slachtofferhulp enorm aan! Daarnaast is het niet gek als je de komende tijd je ineens angstig voelt of erover droomt.
Ik ben net kei hard onderuit gegaan met mn longboard. Deze rookie dacht even een wat hogere helling te kunnen nemen, maar nee. Wielrenner kwam me van de grond rapen. Elleboog staat nu in de fik want schaafwond. Ik had dit echt moeten leren toen ik jong was.
Ook van mij een dikke knuffel!
Ik post maar sporadisch mee dus je kent me wrs niet, maar je komt altijd zo lief over dat ik je ook graag een kaartje wil sturen. Woon trouwens in een Belgische stad met AH, dus mocht ik blij kunnen maken met iets laat je het maar weten!
Knuffel als ik jou nu kan opvrolijken met een kaartje mag je me een berichtje sturen.
SOS, ik heb Friends helemaal afgekeken
Gisteren heb ik voor het eerst ’ the secret life of pets’ gekeken, en ik vond het echt een vet leuke film haha. Ik ga zodadelijk lekker deel twee kijken op Amazon Prime
Gewoon weer opnieuw beginnen
Weet iemand toevallig of Koningsdag in cao tuincentra 200% uitbetaald dient te worden? Google maakt me niet veel wijzer…
@Damnatio Oh jeetje wat onwijs heftig zeg. Logisch dat je het nog niet zo goed kan bevatten. Hoop dat het goed met je blijft gaan. En inderdaad enorm verdrietig ook.
Ja echt zo leuk! haha. Ik was echt fan van het badass fluffy hondje en havik duo
Mijn moeder en ik zijn best open over liefde en seks, maar nu liet ze net doorschemeren dat haar laatste tinderdate en kleine had
Het gesprek begon ook echt zo: “sjern, jij hebt vaker Aziaten gedate hè? Wat is jou ervaring met hen, zeg maar, onder de gordel?”
En daarna: “ja bij Nederlandse mannen heb ik het namelijk nooit meegemaakt, dus ik was wel verbaasd, maar ik heb er niks van gezegd.”
Laatst hadden mijn vriend en ik weer de hele ‘honden disscussie’, waardoor ik maar weer video’s van Jack Russells ging kijken. Na een tijdje kwam ik op deze video uit, en opeens leken alle argumenten om geen hond te nemen totaal irrelevant
Dit is de meest onafhankelijke hond die ik ooit heb gezien. ’ I don’t need anyone to take care of me… I can take care of my damn self’ .
Ohh en qua uiterlijk is dit ook echt EXACT de hond die ik wil… verdomme hahaha.
Kijk nu Greys op net 5. Vind het zo’n suffe aflevering de brieven van Karev en toch constant aan het janken
Ik heb een goodiebox abonnement genomen
Waarom geef ik zoveel geld uit ineens
Hahaha leef je nog? Of heb je jezelf begraven ondertussen?