Jeetje, alleen maar sirenes de hele tijd met die bosbrand Al mijn wandelroutes…
Ga je je nog hieruit kunnen redden?
Hahahhahah soms snap ik niet hoe mensen zo’n brainerror hebben, maar er zijn vast ook tig pareltjes van mij die ik zelf verdrongen heb
Ohhh neeee wat erg haha. Hoe is het afgelopen?? Nog iets gehoord?
Ik had gisteren een dominos pizza, zat na een halve pizza vol en opeens was de doos leeg en had ik buikpijn.
Ohhhh nooo wat een nachtmerrie. Ik hoop dat het redelijk oke afloopt
Ja.
De ene x nies ik me dood de andere x zie ik geen hond vanwege droge rode ogen.
Nieuws “Kinderen onder de 12 jaar mogen sporten”
Me : Even fake id aanmaken zodat ik dan kan dansen.
Zo had ik niet gedacht, ik dacht dat 'ie van een of ander fancy merk was haha!
@Hatsmetflats ik voel me best aangesproken door jouw verhaal (ik ben de zus met diagnose) maar echt jouw eerlijke woorden, je kracht en hoe je met liefde toch praat over de mensen om je heen geven mij echt motivatie om mijn plaats als zus ook serieus te nemen en mijn zussen kaartjes te sturen. Ik weet niet goed wat ik ermee wil om dit te vertellen, maar het doet iig wat met me. Heel veel liefde voor jou, en motivatie voor mij om gewoon weer ‘zus te zijn’.
Een hele dikke knuffel voor jou ik kom ook uit een gezinssituatie waar ik vaak vergeten werd/wordt en dat doet ook gewoon ontzettend veel pijn, ondanks dat je het van ze snapt (wat ik heel knap vind!!). Goed om in een later berichtje van je te lezen dat je begrijpt dat het niet aan jou ligt en dat je bezig bent met acceptatie van de situatie (helaas wat ik uit mijn ervaring dat dat soms de enige manier is als patronen al zo lang bestaan) - maar ook dan blijft dat je het soms gewoon even heel pijnlijk mag vinden. Huil het er lekker uit, wees vandaag extra lief voor jezelf en weet dat je door een heleboel andere mensen wél gezien wordt!
Ik kijk The Nanny weer terug via Amazon Prime. Echt heerlijk en voor de hand liggend en schunnig. Love Niles
Ik was vandaag een dag mee op m’n nieuwe werk en toen ik terug ging was ik wat te vroeg voor de trein dus ik zat op het pleintje voor het spoor in de zon te wachten tot er ineens iemand keihard langs me heen rent en vol voor de passerende intercity sprong. Op nog geen tien meter afstand. Kan het echt nog niet bevatten.
Oh fuck wat heftig! Ben je een beetje oké?
oh wow jeetje, dat lijkt me echt super erg schrikken. Kun je er met iemand in je eigen omgeving over praten mocht je dat willen?
Take care
wat vreselijk! Je kunt in dit soort gevallen altijd met slachtofferhulp bellen he! Sterkte
Wow jeetje! Ben je oke?
Jeetje wat afschuwelijk. Inderdaad wat hierboven al gezegd is, slachtofferhulp contacteren of wie dan ook!
Jeetje, wat bizar! Ik sluit me aan bij bovenstaande, maar zou het even aankijken. Dat je het nu nog niet kan bevatten is logisch en je er rot over voelen ook. Maar schakel wel hulp in als je het idee dat je reactie niet normaal meer is. Wees lief voor jezelf!
Jeetje. Sterkte!
Is er slachtofferhulp aangeboden aan je? Zo nee, neem contact met ze op. Dat is nu echt belangrijk. Blijf praten!