Wat je even kwijt wil #36

Ohh haha zo bedoel je. Dat dacht ik ook ja, dus snap dat je dat vreemd vindt om te zien dan. Bij wie was dat? Die jongen met die auto had natuurlijk al behoorlijk geoefend met zijn vader

Ooh ja goeie, ik wilde huilen onder de douche, lukte niet. Ga zo maar slapen en morgen proberen op tijd op te staan en even wat ritme maken voor mezelf de komende 1,5 week

:heart:

Slaap lekker! Dag voor dag en als dat niet lukt uur voor uur. Of zoals mijn wijze huisarts zei: “De enige tip die ik je kan geven is dat je moet blijven ademen.” :joy:

1 like

Ja dat wist ik wel! Maar nu was er een hele familie mee

@Luipaard ja bij hem! Toen de dashcam hen filmde terwijl ze net in de auto stapten zag je rechts drie mensen waarvan de vader + een cameraman en links ook nog een cameraman

1 like

Ik grijp deze coronacrisis aan als een leerkans. Mijn huidige onderzoeksproject gaat over het uitvinden van de perfecte te bestellen alcoholvoorraad bij de weekboodschappen. Het ging de afgelopen weken niet zo goed want ik was steeds voor het einde van de week leeg en dan moest ik weer op vrijdagavond naar de supermarkt voor een extra rondje noodzakelijke boodschappen (bier, wijn, chips, snickersijs, kaasbitterballen). Ik heb net weer de boodschappenlijst gemaakt en het is duimen dat ik het goed heb deze week. Ik onderschat mezelf structureel zo blijkt. Raise the wine curve is het nieuwe motto. Gelukkig heb ik in ieder geval nog verlenging van het project tot 20 mei. Nou ik hou jullie op de hoogte van de resultaten groetjes en proost :clinking_glasses:

39 likes

:frowning: sterkte :kissing_heart:

1 like

@midheavenmoon Echt heh! Hahaha. Die hond krijgt meer voor elkaar op een dag dan ik :joy: Ik denk dat ik nooit meer van de bank zou afkomen met zo’n hond haha.

Ik deel ook nog even deze waar hij letterlijk zelf winkelt :joy:

@Paling Jaaa! Die staat als volgende op mijn watch list :grin:

3 likes

Ik woon ook in België met een AH niet ver weg, ik wil je graag wat opsturen als ik je kan helpen :slight_smile:

M’n bestie zit een beetje slecht in haar vel en ze is bijna jarig maar dat kan ze nu natuurlijk niet vieren. Die bitch is vorig jaar naar een andere stad verhuisd (voor een man notabene) en ik zit nu serieus te contempleren of ik 50 kilometer naar haar toe zal fietsen om een cadeautje te brengen en een 1,5 meter kop koffie buiten. Ik weet niet eens of ik wel 50 kilometer kan fietsen.

2 likes

M’n moeder heeft me €25 gegeven en daarmee MOET ik wat voor mezelf kopen om mezelf te verwennen tijdens deze kutcorona, maar ik weet echt even niet wat. Vind t wel echt lief haha. Iemand tips? Firstworldproblem dit hoor.

7 likes

gaan er nog meer FF’ers vannacht naar de vallende sterren kijken? :stars:

1 like

Oeh vet goed idee! Ik ga ff op onderzoek uit. Geniaal, lekker scheuren langs het water

1 like

Mooie bos bloemen? Je favoriete maaltijd (al dan niet afhalen)? Iets van verzorging (badspulletjes, make-up)?

1 like

Cookie dough

1 like

Ik vind een mooi bos bloemen in huis nu extra fijn!

1 like

ik heb zoveel vallende sterren gezien! echt zo vet. nu lig ik helemaal bevroren weer in bed :cold_face: maar het was het wel waard! en dan nu hopen dat m’n wensen gaan uitkomen :dizzy:

23 likes

Ik heb straks een laatste sollicitatiegesprek en ben nog nooit zo nerveus geweest voor zoiets en nu lig ik wakker

12 likes

Je kan het. Geloof in jezelf. Heel veel succes straks. Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen.

Vroeger was mijn moeders motto; al slaap je niet dan rust je wel.

5 likes

@Morganfreeman dankjulliewel!

1 like

Ik zal voor je duimen!

1 like