Wat je even kwijt wil #36

Heb gisteravond in mijn eentje zitten drinken. Ik doe dat nooit omdat ik dat ongezellig vind, maar tijdens deze crisis al de 4e keer. Op een doordeweekse dag. Vandaag dus niks waard, maar vanavond moet ik de fles eigenlijk opmaken. En dan maar tot september niks meer in huis halen want ik ontwikkel nog eens problemen door deze crisis… :zipper_mouth_face:

Succes! Vind je altijd overkomen als een heel intelligent en welbespraakt persoon, dus ik denkbaar het wel goed komt. Spannend wel!

1 like

Ik zit erover te denken om een abonnement te nemen op Walk at home wit Leslie Sansone (!!!). Het is verschrikkelijk Amerikaans maar ik vind het toch leuk en ik kan lekker mm stappen ermee zetten. En ze hebben heel veel programma’s, ook booster walks en abs etc. Maar voel me echt zo’n fitness oma als ik het doe :older_woman:

1 like

Bouw een raket, een mummie gaan slaan, de Eiffeltoren op, dingen bedenken die echt niet bestaan, je stopt een aap in het sop, over de golven gaan, de wetenschap verslaan, op zoek naar Frankensteins brein, je ziet een dodo staan, je brengt een verfje aan, je plaagt je zus voor de gein.
Zoals je ziet valt er niks te vervelen totdat alles weer open is.
Of je kan een titelsong maken

20 likes

Uhm die eifeltoren kan ze vergeten, iets met dichte grenzen :thinking:

:joy: oke ik heb zin om wat te verven, maar mijn complete huis is een maand geleden geschilderd.

2 likes

Ah joh met een beetje creativiteit kan het vast wel! :joy:

1 like

Vandaag worden mijn groente -en fruittassen voor deze week bezorgd en het is nu al het hoogtepunt van mijn dag…

14 likes

Ik mis de ‘tumtumtumtuuuuuum’ wel een beetje

2 likes

@Shaaar succes met je gesprek!!

1 like

Als we nou zelf een eifentoren bouwen, die schilderen en dan beklimmen. Zijn we minstens een halve dag zoet :v:t2:

2 likes

I did it.Ik heb een fitness oma abo. Let’s go Leslie!!

10 likes

Ik doe sinds een maandje elke dag yoga en heb vandaag zo’n spierpijn, kon amper m’n bed uitkomen haha. Word nog eens sportief

3 likes

Samenvatting

4 likes

Goed idee! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Krijg je dan veel meer dan het YouTube kanaal? Vind de workouts altijd een beetje hetzelfde

Voor zover ik kan zien elke dag een andere, qua afstand en boost etc. Maar het idee blijft hetzelfde

1 like

Sta in mijn uppie op werk vandaag, tm 6. Heb maar mijn laptop meegenomen om Tempa te kijken. Wordt een lange dag man man man

Komen er überhaupt wel mensen shoppen? Succes in elk geval! Niks zo erg als ergens zijn waar je geen flikker uit kunt voeren

1 like
Lief dagboek

Mijn man heeft een jaar geleden een ernstig ongeluk gehad (benen verbrijzeld, zat in een rolstoel, komt nooit meer helemaal goed) waardoor hij bijna een jaar niet uit huis kon en moest revalideren. Hij is erg extravert en sociaal en niet uit huis kunnen viel hem erg zwaar.
We hadden toen net ons eerste kindje gekregen dus dat was een hele zware tijd.
Heb ruim een half jaar alle zorg voor de kleine alleen gedaan.

Net voor de Corona uitbraak kon hij weer een beetje lopen met krukken en wat uurtjes gaan werken en soms de deur uit.
Dat was zo’n opluchting voor ons allebei want ons leven stond een jaar stil en in het teken van zorgen en revalideren. Ook konden we eindelijk weer wat leuke uitjes boeken en daar naar uitkijken.

Nu zitten we natuurlijk in een intelligente lockdown waardoor het ‘normale’ leven wéér beperkt is.
En ik heb dus al weken elke avond een zwaarmoedige man op de bank want ‘hij kan en mag niks’
Ook wil hij niks en gaat hij steevast elke avond om 21:00 chaggerijnig naar bed. Hij wil er niet over praten met me en zegt steevast ‘niks’ als ik vraag wat er met hem is.
Het valt me zwaar om nu positief te blijven omdat ik merk dat mijn vlammetje een beetje uit aan het gaan is. Ons leven lag al zo overhoop en ik heb zo mijn best gedaan om alles op de rit te houden en nu kán ik gewoon niet meer.
Ik ben zó moe en ben nog steeds alleen maar aan het zorgen dat de 2 belangrijkste mensen in mijn leven happy, gezond zijn en blijven.
Ik begrijp hem heel goed maar ergens denk ik ook ‘kom op zeg, ik heb een jaar lang mezelf weggecijferd waarom kun jij je hier nu niet even overheen zetten, het is maar tijdelijk’

Zo dat ben ik kwijt :sweat_smile: ik kan er weer tegenaan.

33 likes

Mijn leven is echt zoveel beter sinds ik een eigen kat heb, mijn hart ontploft nog net niet van alle liefde die ik voor haar voel <3

48 likes