Wat je even kwijt wil #36

Succes!!! Super spannend maar geloof in jezelf

1 like

Bah moet mijn werkdag echttt beginnen met een paar mailtjes die ik heb zitten uitstellen en waar ik tegenop zie

Maar hoorde mijn kat net overgeven dus dat mag ik eerst opruimen :+1:

2 likes

Ik heb veel verplicht vrij de komende tijd, wat moet ik doen? Verveel me nu al.

Aah ik herken dit ook wel. Ik vind die onduidelijkheid ook heel moeilijk en dat er idd niks is om naar uit te kijken… merk ook dat ik veel ga piekeren en omdat ik thuis werk en het heel druk is (gelukkig, daar mag ik niet over klagen) vind ik het lastig om even af te schakelen zeg maar. Ik doe wel workouts en ga elke dag even een stukje buiten wandelen maar ik vind het moeilijk om te ontspannen en mijn gedachten even te verzetten. Het blijft maar door malen over vanalles en nog wat. Nouja dit helpt je niet hahah maar ik herken het, hopelijk voelen we ons allemaal snel weer wat beter!:kissing_heart:

1 like

Is ‘t al weekend?
:confounded:

5 likes

Heb gisteravond in mijn eentje zitten drinken. Ik doe dat nooit omdat ik dat ongezellig vind, maar tijdens deze crisis al de 4e keer. Op een doordeweekse dag. Vandaag dus niks waard, maar vanavond moet ik de fles eigenlijk opmaken. En dan maar tot september niks meer in huis halen want ik ontwikkel nog eens problemen door deze crisis… :zipper_mouth_face:

Succes! Vind je altijd overkomen als een heel intelligent en welbespraakt persoon, dus ik denkbaar het wel goed komt. Spannend wel!

1 like

Ik zit erover te denken om een abonnement te nemen op Walk at home wit Leslie Sansone (!!!). Het is verschrikkelijk Amerikaans maar ik vind het toch leuk en ik kan lekker mm stappen ermee zetten. En ze hebben heel veel programma’s, ook booster walks en abs etc. Maar voel me echt zo’n fitness oma als ik het doe :older_woman:

1 like

Bouw een raket, een mummie gaan slaan, de Eiffeltoren op, dingen bedenken die echt niet bestaan, je stopt een aap in het sop, over de golven gaan, de wetenschap verslaan, op zoek naar Frankensteins brein, je ziet een dodo staan, je brengt een verfje aan, je plaagt je zus voor de gein.
Zoals je ziet valt er niks te vervelen totdat alles weer open is.
Of je kan een titelsong maken

20 likes

Uhm die eifeltoren kan ze vergeten, iets met dichte grenzen :thinking:

:joy: oke ik heb zin om wat te verven, maar mijn complete huis is een maand geleden geschilderd.

2 likes

Ah joh met een beetje creativiteit kan het vast wel! :joy:

1 like

Vandaag worden mijn groente -en fruittassen voor deze week bezorgd en het is nu al het hoogtepunt van mijn dag…

14 likes

Ik mis de ‘tumtumtumtuuuuuum’ wel een beetje

2 likes

@Shaaar succes met je gesprek!!

1 like

Als we nou zelf een eifentoren bouwen, die schilderen en dan beklimmen. Zijn we minstens een halve dag zoet :v:t2:

2 likes

I did it.Ik heb een fitness oma abo. Let’s go Leslie!!

10 likes

Ik doe sinds een maandje elke dag yoga en heb vandaag zo’n spierpijn, kon amper m’n bed uitkomen haha. Word nog eens sportief

3 likes

Samenvatting

4 likes

Goed idee! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Krijg je dan veel meer dan het YouTube kanaal? Vind de workouts altijd een beetje hetzelfde