Wat je even kwijt wil #36

Ik hoor morgen of ik aangenomen ben of niet. Ik ben nu al gespannen en kan daardoor niet slapen.

2 likes

Mijn salaris is net gestort wohoo! Maar dit betekent ook dat ik afgelopen maand in totaal 1000e heb kunnen sparen. Mijlpaal, is me nog nooit gelukt!

22 likes

De verloren herinnering? Die wilde ik laatst doen, maar server leek overbelast!

Zo geïrriteerd… Ben sinds 7 april uit dienst en dat wist die toko ALLANG. Krijg nu loon en dacht: jeej vakantiegeld want ja het is mijn laatste loon! Maar nee hoor. Assholes, kan er nog weer een maand op wachten :fu:. Bij m’n vorige werk ging ik 1 januari uit dienst en bij het loon van december zat toen ALLES…

1 like

Ik ga dit weekend na 6 weken mijn cavias weer ophalen. Ze waren uit logeren ivm vakantie maar door corona kon ik ze dus steeds niet halen maar nu ga ik het toch gewoon doen en kan gewoon niet wachten tot ik ze weer kan knuffelen

14 likes

Ja, ik kan ook niet wachten tot de horeca daar ook open is. Koffie drinken in de boekwinkel is op vakantie in Engeland een van mijn favoriete plekken. Boeken en koffie :heart_eyes:

Ik wil hier zo graag op reageren haha dus sorry, maar doe dat nou niet. Ze kan je het beste helpen als je gewoon eerlijk bent. En het niet maken van “huiswerk” hoort daar ook bij. Dan kan je namelijk zoeken naar de achterliggende reden, het aanpassen naar iets wat meer passend is, etc.

14 likes

Ik heb een digitale weegschaal, eentje die zogenaamd ook je vetpercentage etc kan meten. Geloof ik niks van. Maar vanmorgen sloeg alles. Verschil tussen voor en na de wc (kleine boodschap) was drie kg. Ik snap echt niet hoe dat ding meet. En voor sloeg dus nergens op, na was wat ik de afgelopen dagen steeds ben.

Dat zal per werkgever verschillen gok ik, misschien is het bij mij zo omdat ik pas na de eerste van de maand uit dienst ben gegaan (wel kut want vanmiddag nieuwe banden bij kwik fit HAHA -__-). Jij bent al sinds maart ofzo uit dienst toch?

1 like

Mijn beugel is eruit en ben superblij!
Maar ik voel me ook echt als Chandler :joy: Moet op lach cursus denk ik.

44 likes

Mijn neefje van 3 jaar heeft het videobellen ontdekt. Word nu elke dag gebeld en krijg dan een heel vals concert te horen op zijn plastic instrumenten.

43 likes

Ja dat snap ik natuurlijk wel maar het lukt me gewoom niet. Het heeft in mn hoofd geen prioriteit. En dat vind ik echt heel stom want ik was zo gemotiveerd maar door corona en dat mn moeder weer ziek is is dat gewoon weg. Maar dat huiswerk kan ik ook niet bij elkaar liegen dus ik moet t maar gewoon zeggen ja. Weet nu al hoe ze gaat kijken.

2 likes

Jullie hebben afgesproken tzt contant te zoeken toch?

Die heb ik laatst gedaan en die is wel echt heel leuk!
Ze hebben idd veel problemen met de server, maar ze hebben exact hetzelfde spel ook in het engels gelanceerd en die server is minder druk, misschien kun je die proberen!

Tof! Ik zat er laatst ook voor met vriendinnen, maar toen kwamen we er gewoon niet doorheen, toen zijn we maar een pubquiz gaan doen op youtube. Hoelang hebben jullie er uiteindelijk over gedaan?

Ik had gisteravond een warm hartje. 's Middags was ik al bij een vriendin geweest die haar hand heeft bezeerd en nu niet zo veel kan dus ik had wat bakjes eten gemaakt en langsgebracht. Ik kreeg 's avonds een appje van haar dat ze haar huissleutels kwijt was dus dat ze de reserve even bij mij wilde komen ophalen, maar lopend want ze kan niet fietsen met die hand dus ik was de sleutels even snel gaan brengen op de fiets en ik kreeg 2 plantjes van haar mee als bedankje.
Toen ik thuiskwam zag ik m’n bovenburen met veel baggage naar de voordeur lopen, m’n bovenbuurmeisje was bevallen en ze kwamen net terug uit het ziekenhuis! Sneak peak van een hele verse baby dus!
Ik was helemaal happy door m’n nieuwe plantjes en dat snoezige babytje. Aaah ik word echt een softie.

36 likes

Ik moet echt aan een verslag beginnen. Dus ik heb de was al gedaan, een bestelling bij Monki gedaan, een fotoshoot gedaan met mijn plantjes en een wakul.i abonnement afgesloten.

5 likes

Ben net eindelijk bij de tandarts geweest en hij is hartstikke tevreden… Niks mis dus. :grin::ok_hand:t2: Ik ben echt te para haha.

5 likes

Heerlijk, ik word wakker met een mail over huurverhoging. Goed begin van de dag :+1:

1 like

Oh Yes :tada::tada:. Mijn werkgever had gezegd dat ik deze maand nog geen salaris zou ontvangen maar nu heb ik toch salaris op mijn rekening. Beste nieuws van de dag :bounce: :biggrin: :biggrin:

11 likes