@SuperCoolePinda @fifo en ik hebben net in 2 uur 2 crimiboxen opgelost Echt een beetje teleurstellend maar we hebben een mail naar de klantenservice gestuurd en toen kregen we een kortingscode voor een nieuwe box!! hopelijk is die wel lastig
Wil je in een spoiler zeggen welke ik moet skippen? Wil er ook bestellen namelijk!
Nou ik zou er geen een skippen want het is wel leuk, maar je moet niet verwachten dat je er drie uur mee bezig bent.
Je kan trouwens gratis een crimibox spelen online:
DUURT GEEN UUR!!! eerder 20 min
Dit doet me denken aan dat ik voor sinterklaas van mijn ex date en hele lange heb gekregen(missing in jericho) en die zou in januarie uit komen, maar wordt steeds uitgesteld. Wordt echt awkward als ik straks moet zeuren of hij de link kan doorsturen(tot nu toe stuurt hij elke update netjes door)
Maar die duurt dus meer dan 10 uur!
Ja daar is die hier boven een voorproefje van
Oh leuk! Ik heb weinig concentratie dus dat komt mooi uit
Ik zit al vast na het begin, voor het einde van de start
Ik moet morgen naar kantoor voor een kennismakingsgesprek met een nieuwe manager (op afstand natuurlijk).
Ben benieuwd. De laatste keer dat ik er was, was geloof ik 23 maart en toen waren er op z’n minst nog 50 man aan het werk daar.
Het voelt echt gaar om dan daar een gesprek te voeren, even werkoverleg met mijn collega en dan weer te gaan. Dan lijkt het net ‘nep’. Alsof je prima op kantoor kunt zitten, als je er toch al bent. Maar ja. Zoveel mogelijk thuis werken = zoveel mogelijk thuis werken.
pb me maar!! dan stuur ik je er door heen
Lig nu in bed maar misschien morgen
Ik heb morgen weer een zoomgesprek met mn therapeute maar pff ik heb echt geen zin. Heb mn huiswerk niet gedaan en heb niks te zeggen
Ik zag net foto’s van de nieuwe winkel van Broese in Utrecht. Kut Corona ik wil boeken kopen en de boekenwinkel sponseren.
Ik verzon wel eens dingen
Inderdaad wat @Duif zegt. Het is niet perse slecht voor je haar maar het is meer omdat die zo bot zijn, je er niet goed/mooi/netjes mee kan knippen.
Ja dat moet ik ook maar gaan doen hoor
Ik wil er iig echt een bestellen! Hoop er wel langer dan een uur mee bezig te zijn ga ‘t samen met een vriendin doen (coronaproof) en we vinden onszelf nogal inspector gadgets!
Nah ik acht die kans echt klein als je slim en oplettend bent. Het is gewoon allemaal niet heel lastig. Maar wel leuk!
Dan beter eerst m’n fles bombay sapphire opmaken en daarna proberen
Hahah ja of bij trending kan je vijf uur aan camerabeelden bekijken, is misschien ook leuk
Ik ben net aangeraakt door de broer van een vriendin. Hij kneep in mijn schouder. Het was al gebeurd en toen landde pas van hallo dit mag helemaal niet En toen het besefmomentje dat dit dus de eerste aanraking in weken tijd is