Wat je even kwijt wil #36

Vandaag op kantoor half uur overgewerkt en toen snel naar huis voor een werk call met Amerika. Hierna ben ik echt kapot.

Altijd als ik denk de domste Nederlander ooit te hebben gezien duikt er altijd weer ergens iets van een amerikaan op die nog dommer is.

11 likes

Bij Egmond weet ik er niet heel veel wel in Castricum en omgeving :slight_smile: zal even mijn wandelmap voor je opzoeken (staat nog ergens ingepakt) .
Die heeft wel routes bij Egmond.

Hoe zijn het er ook zo veel???

1 like

zijn de thick shakes van dominos lekker? wil zo graag een milkshake :sob:

Pff ik ging net met mijn vriend konijnen kijken maar we zijn weer weg gegaan want ik heb zoveel twijfel. Voor al gewoon het schoonmaakwerk als ze binnen staan. Maar misschien heb ik nu toch wel spijt

Wat voor konijn wil je en waar woon je? Ik heb echt een superlief konijn met hok (binnen) maar die moeten we helaas wegdoen.

Ah leuk! Ja ik heb nu al 2 jaar in het tulpenseizoen een wandeling van 21 km gemaakt, maar wil morgen miss iets korter, haha

Meestal zoek ik mijn routes online trouwens!

Volgens de reacties is ze een anti-vaxx gekkie en zijn ze met een hele meute bij de agent zn huis gaan staan demonstreren -_-

1 like

Ik moet wat belangrijks doen op mijn laptop en nu reageert hij sinds vanmiddag niet meer :cry:

Ik had vandaag een vrije dag en heb eigenlijk niet meer gedaan dan Community kijken en skeeleren. Wilde ik mijn dag goed afsluiten door een gezonde, verse maaltijd te koken en (een deel van) de berg afwas te doen, breek ik tijdens de afwas iets van glas en heb ik nu een wond in mijn voet omdat ik sandalen aan had. Fijne dag dit :+1:

Oh waarom? :frowning:
Ik woon in de buurt van rotterdam en wil het liefst 2 dwergkonijnen

1 like

Ja best wel!

1 like

Ik ben ook echt in dubio, dus deel je dilemma. De ene dag weet ik zeker dat ik ze wil en de andere dag twijfel ik weer.

Random vraag: waarom is het slecht om je haar te knippen met een keukenschaar? Ik weet dat je het niet moet doen, maar dat is gewoon info dat ik ooit heb aangenomen, heb geen argumenten.

Net 3 kwartier gewandeld met een luisterboek op :hugs:

6 likes

Er viel er vanmiddag een op mijn hoofd :sob::sob:
Mijn kat durft er ook niet bij in de buurt te komen, stinken echt idd!

Volgens mij omdat keukenscharen bot zijn en je dus je punten meer beschadigd, maar misschien weet @Rozecoupeschaar wel meer!

1 like

Deze viel eens midden in de nacht op mn borst en eerste waardoor ik het merkte was de geur inderdaad

1 like

Er woont een bij in mijn insectenhotel :heart_eyes:

5 likes