Ja dat snap ik natuurlijk wel maar het lukt me gewoom niet. Het heeft in mn hoofd geen prioriteit. En dat vind ik echt heel stom want ik was zo gemotiveerd maar door corona en dat mn moeder weer ziek is is dat gewoon weg. Maar dat huiswerk kan ik ook niet bij elkaar liegen dus ik moet t maar gewoon zeggen ja. Weet nu al hoe ze gaat kijken.
Jullie hebben afgesproken tzt contant te zoeken toch?
Die heb ik laatst gedaan en die is wel echt heel leuk!
Ze hebben idd veel problemen met de server, maar ze hebben exact hetzelfde spel ook in het engels gelanceerd en die server is minder druk, misschien kun je die proberen!
Tof! Ik zat er laatst ook voor met vriendinnen, maar toen kwamen we er gewoon niet doorheen, toen zijn we maar een pubquiz gaan doen op youtube. Hoelang hebben jullie er uiteindelijk over gedaan?
Ik had gisteravond een warm hartje. 's Middags was ik al bij een vriendin geweest die haar hand heeft bezeerd en nu niet zo veel kan dus ik had wat bakjes eten gemaakt en langsgebracht. Ik kreeg 's avonds een appje van haar dat ze haar huissleutels kwijt was dus dat ze de reserve even bij mij wilde komen ophalen, maar lopend want ze kan niet fietsen met die hand dus ik was de sleutels even snel gaan brengen op de fiets en ik kreeg 2 plantjes van haar mee als bedankje.
Toen ik thuiskwam zag ik m’n bovenburen met veel baggage naar de voordeur lopen, m’n bovenbuurmeisje was bevallen en ze kwamen net terug uit het ziekenhuis! Sneak peak van een hele verse baby dus!
Ik was helemaal happy door m’n nieuwe plantjes en dat snoezige babytje. Aaah ik word echt een softie.
Ik moet echt aan een verslag beginnen. Dus ik heb de was al gedaan, een bestelling bij Monki gedaan, een fotoshoot gedaan met mijn plantjes en een wakul.i abonnement afgesloten.
Ben net eindelijk bij de tandarts geweest en hij is hartstikke tevreden… Niks mis dus. Ik ben echt te para haha.
Heerlijk, ik word wakker met een mail over huurverhoging. Goed begin van de dag
Oh Yes . Mijn werkgever had gezegd dat ik deze maand nog geen salaris zou ontvangen maar nu heb ik toch salaris op mijn rekening. Beste nieuws van de dag
Ik blijk de trotse eigenaar van een kudde galsteenbaby’s die ze er binnenkort gaan uithalen met een operatie… yay
Ik heb al de hele week dat het echt slecht gaat met me. Ik ben moe, verdrietig, niet gemotiveerd en ik krijg bijvoorbeeld ook geen hap door mn keel, maar tegelijk voel ik me daar slechter door.
Nou toppunt was vannacht toen ik pas om 2 uur in slaap viel.
Ik zwelg echt in zelfmedelijden, haal nu echt nergens plezier uit en voel me zo’n zombie.
Ik weet ook niet zo goed wat ik er verder mee moet ik werk echt al weinig (5x4)
Ah kut zeg. Heb je er veel last van?
Niet echt iets over iets specifieks idd, voel me meer gewoon een zombie/niet geinteresseerd. Ja ik denk dat het een off week is, die heb ik idd vaker maar normaal ga je dan gewoon naar kantoor en door met je ding. En nu zit ik hier alleen te wezen met mn verdriet.
Mn vriend is heel lief voor me hoor, pusht ook dat ik eet en vindt het prima dat ik niet kook. Maar ja hij moet gewoon werken en savonds studeren.
En ja bewegen probeer ik wel, iedere dag iig half uur maar liefst een uur wandelen. Gisteren ben ik ook een uur gaan fietsen savonds.
Ik heb eigk nu een belafspraak met mn opdrachtgever maar ik kan echt geen informatie in me opnemen, dus ik denk dat ik voor ga stellen het uit te stellen.
@midheavenmoon edit maar ik heb mn baas gebeld en gezegd dat ik zo moe ben dat ik dinsdag wil bellen zodat ik er ook nog wat van onthoud!
Ligt misschien (vast) aan mij, maar ik hoor tegenwoordig alleen maar ‘handen wassen’ en dan niet meer icm die 20 seconden. Ik zie mensen om me heen ook veel korter wassen dan dat. Ik zelf denk ik ook. Zou dat nou echt heel veel slechter zijn dan die 20 seconden?
Jep maar ik heb sterke pijnstillers dus die houden het wel in bedwang!
Laatste dagje werken en dan een paar dagen vrij!
Dat mag het eerste jaar van het contract niet toch
Hm misschien wel, ik dacht dat dat niet mocht. sorry dooie mus!
Ja snapz. Ik zit in onderhuur en krijg nu ook ineens een verhoging, zij rekent die gewoon door naar mij. Maar ik vind eigenlijk dat ik dat niet hoeft te betalen, wij hebben gewoon een prijs afgesproken. Is ook maar 24 euro maar toch.
Ik heb een werkgroep via Teams, maar niemand heeft zijn camera aan. Beetje ongemakkelijk ofzo op deze manier