Hahaha herkenbaar! Even oefenen en dan je tandpastasmile tonen
Dit is hier ongeveer de hele ochtend al de muziekstijl haha lekkerr
Ze hebben verkeerd gepland op mijn werk, nu moet ik opeens nog hard werken in plaats van relaxed het weekend inrollen
We kregen een cadeaubon van het werk als bedankje voor het thuiswerken en de flexibiliteit. Heb er een kneusjesbox van besteld!!
Zoooo dit is chill!!!
Hallo, hard werken, dat is niet de bedoeling
Is ook de laatste keer
Dat snap ik hoor! Maar juist daarom goed samen te kijken wat nu wél haalbaar is. Het lijkt me niet de bedoeling dat je je nu elke keer bezwaard voelt omdat je “je huiswerk niet af hebt” waardoor je behandeling daarop stagneert. Dan beter kijken naar iets wat wel passend is en wat nodig is op dit moment.
Vanochtend was het gesprek wel vrij moeizaam, maar ik begrijp wel beter in welke fase we nu zijn en ik hoef nu ook nog niks aan mijn stoornis te doen, dat stelt me wel gerust. Het is nu vooral leren kennen.
Fijn!! het gaat ook in kleine stappen. Een levensstijl aanpassen is iets wat echt langzaam moet. Ik ben zelf ook in behandeling geweest voor een ES, het gaat echt met vallen en opstaan, maar het is niet onmogelijk om beter te worden!
Lol ik heb net vrijwillig in een (moes)tuin geholpen terwijl ik niet eens iets aan mijn eigen tuin doe.
Ik vind het altijd zo grappig als mensen op social media per ongeluk een oude post van je liken en dan snel unliken. Ik zie de melding wel hoor, creeper
Ik ging deze ff op Spotify opzoeken en toen klikte ik het eerste nummer aan, met Stormzy. En nu mis ik mijn werk zo erg. Een paar weken voor sluiting kwam Stormzy langs en dat was zo’n leuke avond. Iedereen was helemaal excited dat hij kwam, alle chicks knikkende knietjes. En gewoon de hele sfeer daar was altijd zo leuk, ik mis het zo 1 september duurt nog zo lang. Maar voor nu deze even hard aan dan.
Ik had een fb discussie met iemand en toen ze begon te verliezen noemde ze me een taalterrorist. Ik draag mijn titel met trots.
Hahaha dit doet me denken dat ik aan het creepen was bij een scharrel en een foto liet zien aan mijn moeder en dat zij toen die foto had geliked… VAN 3 JAAR GELEDEN
Edit: ik heb hem overigens wel gewoon laten staan trouwens, iets un-liken vind ik zo stom. Die melding krijgt de persoon idd toch wel
Ik heb mijn baan terug. Ben wel heel blij maar voelt ook wel raar. Ik ben zo verdrietig geweest de afgelopen weken en ja nu valt het allemaal wel mee ofzo
Wat fijn!
Wow, je hebt dus een focusmodus op word. Dan zie je alleen je document en verder zwart. Werkt wel echt heel goed!!
Yay loondag Heb onwijs zin om alles gewoon enorm hard uit geven. (maar dat doen we natuurlijk niet!)
Wow ik kende dit niet, wat chill!