Een van mijn collega’s heeft zo’n heerlijk Engels accent. Ik kan daar echt de hele dag wel naar luisteren
Als verjaardagcadeau dan maar een oud telefoonboek cadeau geven en vragen of dat hardop voorgeleze kan worden.
Ik ook niet?? Werkt echt als een trein als je moet transciberen. Geen afleiding!!
Ik had gehoopt na de meivakantie voor de klas te kunnen staan. Maar de stichting voert het beleid dat er geen nieuw personeel in mag komen. Dus bij ziekte (wat het geval is) moet het intern opgelost worden.
Ik baal echt want ik had er zoveel zin in.
Wel zekerheid gekregen dat ik na de zomervakantie mag starten, en als zzper dus dat is nog beter dan ik dacht!
Ik ben mijn onkruid weg aan het branden in de tuin en het is echt het leukste wat ik in een maand gedaan heb.
Fijn dat ik even een half uur in de tuin kon zitten zonder herrie.
Ik haat zomer in combinatie met mijn asociale kutburen.
Ik moet een collega gaan bellen maar ik wil niet en heb echt een knoop in mijn maag maar hoelanger ik wacht hoe erger het wordt. Had ik dit nou maar gewoon aan het begin van de week gedaan
Ik heb gelijk Stormzy hier op gezet! Ik heb nog een leuke:
Staan ook allerlei technonummers ik 8D op Youtube. Gaat een wereld voor me open
ik moet m’n auto nog ophalen bij een collega maar dan moet ik ruim een halfuur lopen en daar heb ik zó geen zin in. ugggh
En nu kan ik hem niet bereiken wat een kut situatie heb ik nou ook weer gecreëerd voor mijzelf. En het ergste is dat ik er waarschijnlijk niks van leer en het de volgende keer precies weer zo aanpak
Ah zo leuk,één van mijn beste vriendinnetjes die ik al ken vanaf de middelbare school is getrouwd vandaag! Gewoon lekker zonder het iemand te vertellen of zonder groot feest oid.Zo blij voor haar
Mocht ik ooit gaan trouwen dan wil ik ook zo trouwen.
Voor mensen die tijdje terug mijn bericht hadden gelezen dat m’n vader voorbereidingen had getroffen om zijn kinderen coronoproof te kunnen ontvangen.
Ik eet vanavond daar.
Krijg ik een foto toegestuurd “Je eettafel staat al klaar”.
Hebben ze een kampeertafeltje opgezet en deze aan de andere kant van de woonkamer gezet. Het bord staat er al op en zo ook een blikje cola (dat drink ik daar altijd).
ik had dingen op marktplaats gezet voor anderen om gratis op te halen
maar heb helemaal geen zin in communicatie met mensen
dus heb alles weer verwijderd
filantroop
Hmmm vraagje misschien wilt iemand mij helpen
Op 8 april heb ik 5 werkdagen gehad op ergens op te reageren (juridisch iets). Was de laatste dag om te reageren volgens jullie 14 april of 15 april? in verband met paasmaandag
Heb net lekker met mn moeder 35 km gefietst. We hebben plantjes gekocht voor mn moestuin en heb ook nog 2 paar schoenen gekocht onverwachts en lekkere boodschappen gehaald.
En we hebben het over gehad dat we misschien over 2 jaar naar japan willen.
Heerlijk dagje.
Omdat paasmaandag een nationale feestdag is zou ik die niet meerekenen als werkdag, dus dan zou het de 15e zijn. Als je de 8e ook meerekent dus.
Ik heb deze week meerdere huilbuien gehad onder werktijd. Helemaal gehad, 0 deadlines en veel te veel tijd om na te denken. Niet dat ik nou weer terug wil naar kantoor, want dat wil ik eigenlijk ook niet, maar het lijkt er ook niet echt op dat ik binnenkort een andere baan ga vinden want er is precies niks.
Maar goed, ik heb een baan, ik ben gezond en mijn vrienden en familie ook, dus eigenlijk niks aan de hand. Maar ik heb blijkbaar mijn breekpunt even deze week.
Even zonder onderbouwing, termijnen wet, laatste dag een weekend of een feestdag dan is het de volgende dag
Ik vind het zo vreemd ergens dat stichtingen er verschillende regels op na houden. Binnen mijn stichting heb ik nu juist een tijdelijke fulltime aanstelling gekregen omdat de leerkracht binnen de risicogroep valt.
Ach, hij is nog maar 3.
Mij zwager van 30+ vroeg precies hetzelfde eens aan mij toen ik nog geen 8 uur geleden bevallen was.