Werkt Videoland bij anderen of is er een storing?
Ik vind het echt wel een voordeel van deze situatie dat koningsnacht en dag niet gevierd kunnen worden. Of is dat een impopulaire mening?
Ja ik ken de Algemene Termijnenwet, maar de termijn zou in een normale situatie eindigen op dinsdag, wat geen feestdag is, dus die gaat niet op in dit geval. Vandaar m’n twijfel.
Ik voel me aan de kant gezet
Grapje
Ik heb videoland aan staan, geen problemen!
Hey @GEEZ @Oprah @Krabsalade @mikselke en alle andere Limburgers, gaat er iemand vandaag mee doen aan “De Limburger Quiz”? (Van de krant dus)
@Lula kom ff haten anders is een post over Limburg niet compleet
hahaha één like is niet genoeg
@monkeyslut wooh die vriendin van jou is volgens mij echt altijd te laat? lijkt me echt niet chill zeg. hoop dat je je eten snel hebt!
Haha heb het gevoel dat je vaker over haar gepost hebt en het lijkt me ook zo fucking irritant. Als iemand ‘gewoon’ te laat is erger ik me al, zit ik echt zo doelloos op de bank te wachten, maar met eten … zou ook echt ontploffen
Mijn vriend ligt met enorme migraine in bed en voel me zo klote dat ik niets kan doen.
Ik heb daar precies niks over gehoord maar ben anti de Limburger hahahaha. Team Volkskrant, maar ik ga zo Keezen
Eh… new phone who this…
Grapje. Ga gewoon ook mee hahaha.
Ja beetje beetje… bleef een vettig geheel
Nee wel aan gedacht maar we gaan met wat familieleden via die boardgame website spellen spelen!
Ben helaas aan 't werk
Ik ging net een stukje wandelen en had een zomerjurkje aan omdat het mooi weer is, word ik letterlijk 3 keer na getoeterd… Waarom zijn mannen zo?
Ik heb echt leuke plannen voor Koningsdag. We gaan thuis oud-Hollandse spelletjes spelen. Lekker koekhappen, spijkerpoepen en sjoelen met een oranje tompouce en een oranje cocktail. Zin in
Was net een rant aan het plaatsen over hoe ik als een hongerig paard al 11(!!) minuten op mijn bestelling zat te wachten, toen de bel ging. Was lekker
Steeds als ik de oven gebruikte rook ik een aangebrande geur maar ik dacht het zal wel m’n eten ziet er verder goed uit. Vind ik net ineens een zwart ovenbroodje achterin de oven what the fuck
ligt er al sinds pasen denk ik en ik gebruik mijn oven bijna dagelijks
Oké ik ben eindelijk gezwicht voor animal crossing en hij is nu aan het downloaden. Is daar eigenlijk al een topic voor? Zijn er mensen hier die animal crossing friends willen zijn?
Iemand een idee wat ik met losse video’s kan doen? Van al mijn foto’s maak ik elk jaar een fotoalbum, maar heb dus ook heel veel filmpjes van telefoon en video-camera.
Dacht zelf al op een usb stick zetten ofz, maar verder kom ik niet.