Wat je even kwijt wil #36

Voor mensen die tijdje terug mijn bericht hadden gelezen dat m’n vader voorbereidingen had getroffen om zijn kinderen coronoproof te kunnen ontvangen.
Ik eet vanavond daar.

Krijg ik een foto toegestuurd “Je eettafel staat al klaar”.
Hebben ze een kampeertafeltje opgezet en deze aan de andere kant van de woonkamer gezet. Het bord staat er al op en zo ook een blikje cola (dat drink ik daar altijd). :rofl:

62 likes

ik had dingen op marktplaats gezet voor anderen om gratis op te halen

maar heb helemaal geen zin in communicatie met mensen

dus heb alles weer verwijderd

filantroop

12 likes

Hmmm vraagje misschien wilt iemand mij helpen
Op 8 april heb ik 5 werkdagen gehad op ergens op te reageren (juridisch iets). Was de laatste dag om te reageren volgens jullie 14 april of 15 april? in verband met paasmaandag

Heb net lekker met mn moeder 35 km gefietst. We hebben plantjes gekocht voor mn moestuin en heb ook nog 2 paar schoenen gekocht onverwachts en lekkere boodschappen gehaald.
En we hebben het over gehad dat we misschien over 2 jaar naar japan willen.
Heerlijk dagje.

22 likes

Omdat paasmaandag een nationale feestdag is zou ik die niet meerekenen als werkdag, dus dan zou het de 15e zijn. Als je de 8e ook meerekent dus.

1 like

Ik heb deze week meerdere huilbuien gehad onder werktijd. Helemaal gehad, 0 deadlines en veel te veel tijd om na te denken. Niet dat ik nou weer terug wil naar kantoor, want dat wil ik eigenlijk ook niet, maar het lijkt er ook niet echt op dat ik binnenkort een andere baan ga vinden want er is precies niks.

Maar goed, ik heb een baan, ik ben gezond en mijn vrienden en familie ook, dus eigenlijk niks aan de hand. Maar ik heb blijkbaar mijn breekpunt even deze week. :upside_down_face:

3 likes

Even zonder onderbouwing, termijnen wet, laatste dag een weekend of een feestdag dan is het de volgende dag

Ik vind het zo vreemd ergens dat stichtingen er verschillende regels op na houden. Binnen mijn stichting heb ik nu juist een tijdelijke fulltime aanstelling gekregen omdat de leerkracht binnen de risicogroep valt.

1 like

Ach, hij is nog maar 3.
Mij zwager van 30+ vroeg precies hetzelfde eens aan mij toen ik nog geen 8 uur geleden bevallen was.:woman_shrugging:t3:

1 like

Ja raar wel idd. Ik snap wel dat e geen mensen uit de poul willen, omdat je dan veel wisselingen hebt en die mensen meerdere scholen zien. Maar een nieuw persoon die maar op 1 school is maakt toch niet uit

Ja klopt zeker! Maar ik weet dat mijn stichting daar geen probleem van maakt. Wat ik eigenlijk wel raar vind.

1 like

Lekker laten staan, scheelt wel fileparkeren…

1 like

‘staat buiten, pak gewoon’

2 likes

haha denk dat ik maar even een ritje naar de kringloop maak

hoef ik ook niet m’n adres op internet te gooien

Mijn vader (met wie ik zo goed als geen contact heb) stuurt net een berichtje dat mijn oma op sterven ligt, en ik weet niet goed wat ik hier op moet zeggen omdat we normaal dus ook niet echt contact hebben…

Hahaha dit kind komt er wel :+1:

4 likes

Heftig zeg. Sterkte :heart:
Had je wel goed contact met je oma?

Dankjewel, lief <3 Nee eigenlijk zie ik mijn vaders kant van de familie ook praktisch nooit meer, maar ik vind het wel sneu. Sinds mijn opa is overleden is ze best wel snel achteruit gegaan :pensive:

:heart:

Eindelijk weer salaris binnen :money_mouth_face:
Meteen helemaal los gegaan in m’n nieuwe begrotingsexcel en spaarpotjes gemaakt. Heb gewoon een gemiddeld salarisje maar het voelt nog steeds zo luxueus en onwerkelijk dat je gewoon dingen kunt kopen. De skere student die 10 jaar in mij heeft gewoond is gauw tevreden.

34 likes