Ja raar wel idd. Ik snap wel dat e geen mensen uit de poul willen, omdat je dan veel wisselingen hebt en die mensen meerdere scholen zien. Maar een nieuw persoon die maar op 1 school is maakt toch niet uit
Ja klopt zeker! Maar ik weet dat mijn stichting daar geen probleem van maakt. Wat ik eigenlijk wel raar vind.
Lekker laten staan, scheelt wel fileparkeren…
‘staat buiten, pak gewoon’
haha denk dat ik maar even een ritje naar de kringloop maak
hoef ik ook niet m’n adres op internet te gooien
Mijn vader (met wie ik zo goed als geen contact heb) stuurt net een berichtje dat mijn oma op sterven ligt, en ik weet niet goed wat ik hier op moet zeggen omdat we normaal dus ook niet echt contact hebben…
Hahaha dit kind komt er wel
Heftig zeg. Sterkte
Had je wel goed contact met je oma?
Dankjewel, lief <3 Nee eigenlijk zie ik mijn vaders kant van de familie ook praktisch nooit meer, maar ik vind het wel sneu. Sinds mijn opa is overleden is ze best wel snel achteruit gegaan
Eindelijk weer salaris binnen
Meteen helemaal los gegaan in m’n nieuwe begrotingsexcel en spaarpotjes gemaakt. Heb gewoon een gemiddeld salarisje maar het voelt nog steeds zo luxueus en onwerkelijk dat je gewoon dingen kunt kopen. De skere student die 10 jaar in mij heeft gewoond is gauw tevreden.
2 dagen thuis en verveel me nu alweer
Vandaag wel het papierwerk gesorteerd en nog wat andere klusjes. Rest komt volgende week wel weer wanneer ik zin heb
Godverdomme mijn kat heeft een muis op het balkon gevangen en mee naar binnen genomen. Het is de bedoeling dat ze door jou buiten blijven trut. Kat naar buiten gejaad, vond bloed op mijn vloer, nu ligt er een dode muis op mijn balkon en mevrouw de jager loopt te mauwen dat ze het balkon op wil.
Je weet dat je een huismoeke aan het worden bent, als je blij bent met de plastic bakjes die je krijgt bij het afhalen van eten.
Mn moeder kocht vandaag schoenen voor 60 eu. Maar ze kreeg 10 eu korting zodat ze contactloos kon pinnen haha.
Mijn ouders hebben een nieuwe auto. Dus net even langs gereden, want ik wilde de auto en mijn ouders heel graag zien. Mijn ouders bleven veilig binnen achter glas en ik kon de auto even bewonderen op de oprit. Jammer dat ik ze niet even vast kon houden
Weet niet precies, heb een vrij basic template gewoon gebruikt.
Ja bij mij was die laatste periode zo ongeveer mijn hele leven en de afgelopen 4 maanden had ik 0 inkomen dus toen nog eens extra, vandaar dat ik me nu meteen een rich bitch voel. Ik heb vakantie, rijbewijs, kleding/verzorging, lenzen, kapper, horeca en overige kleine dingen, sport, en ‘algemeen’. Die heette eerst duo maar dat was te confronterend haha.
Neem ff een snack anders heb je na vanavond die vriendin niet meer denk ik! Eet smakelijk zo
Zo raar, omdat iedereen om me heen thuis zit, heel veel tijd om handen heeft en het gevoel heeft dat ze die nuttig moeten besteden, heb ik dat gevoel ook? Maar ik werk gewoon 5 a 6 dagen per week? En dan kom ik thuis en dan ga ik schilderen en knutselen en schoonmaken? Moet ik echt even mee kappen want ben kapot :’) Ben morgen een dagje vrij dus ga proberen om lekker weinig te doen, wish me luck
Neem snel de andere helft