Ja beetje beetje… bleef een vettig geheel
Nee wel aan gedacht maar we gaan met wat familieleden via die boardgame website spellen spelen!
Ben helaas aan 't werk
Ik ging net een stukje wandelen en had een zomerjurkje aan omdat het mooi weer is, word ik letterlijk 3 keer na getoeterd… Waarom zijn mannen zo?
Ik heb echt leuke plannen voor Koningsdag. We gaan thuis oud-Hollandse spelletjes spelen. Lekker koekhappen, spijkerpoepen en sjoelen met een oranje tompouce en een oranje cocktail. Zin in
Was net een rant aan het plaatsen over hoe ik als een hongerig paard al 11(!!) minuten op mijn bestelling zat te wachten, toen de bel ging. Was lekker
Steeds als ik de oven gebruikte rook ik een aangebrande geur maar ik dacht het zal wel m’n eten ziet er verder goed uit. Vind ik net ineens een zwart ovenbroodje achterin de oven what the fuck
ligt er al sinds pasen denk ik en ik gebruik mijn oven bijna dagelijks
Oké ik ben eindelijk gezwicht voor animal crossing en hij is nu aan het downloaden. Is daar eigenlijk al een topic voor? Zijn er mensen hier die animal crossing friends willen zijn?
Openingspost in het gametopic. Daar hebben we overigens een zoekfunctie voor
Iemand een idee wat ik met losse video’s kan doen? Van al mijn foto’s maak ik elk jaar een fotoalbum, maar heb dus ook heel veel filmpjes van telefoon en video-camera.
Dacht zelf al op een usb stick zetten ofz, maar verder kom ik niet.
Ik had niet iets heel spannend bedacht hoor! Screwdrivers (wodka met sinaasappelsap) Al zijn er op internet wel veel andere oranje cocktails te vinden!
Dit is mijn droom, een huis met eekhoorntjes, spechten en planten in bloei Wel heel cute dat ze jullie foto’s sturen.
Ik heb zo’n fucking zin om uit te gaan, lekker misdragen op de dansvloer, GT of redbulletje er bij, mee blèrre met elke plaat. Twerk twerk, afteren met een pizza kipdöner.
(jaja boemboem, there’s people dying!!! I know.)
Behalve de twerk twerk, die laat ik met liefde achterwege, voel ik dit helemaal met je mee
Ik wil ooooookkk
Dit mis ik nog het meest.
ik zie net allemaal foto’s op snapchat voorbijkomen van een bruiloft waar ze duidelijk het begrip social distancing niet kennen???
wat gedurfd, ook echt in de binnenstad
Ole ik dacht dat mn lekkere chocola op was en dat ik de minder lekkere moest gaan eten maar nee, nog 3/5e reep van de lekkere gaat nu op
Ik ben tering dronken maar vermaak me vanavond zo goed, heb wel al alle “excitement” gehad en nu chillen op de bank en kansloze tv kijken. Het voelt alsof het 4 uur snachts is.
ok op