Wat is die Lucas elitair @Sjern
Ik ga morgen m’n groente pakket ophalen bij “de markt” (drive in waar marktkooplieden nu hun spullen verkopen) en ik ben zo benieuwd wat er in zit!! Hopelijk niet hetzelfde als vorige keer, dat was wel een succes maar ik hoop juist op iets anders, gedwongen variatie
@Santeria ik drink nu likeur 43 met sinaasappelsap en spa rood met citroen! Ook een aanrader
Ja verdorie, zo een persconferentie dwars door bed and breakfast heen…
Ik schrok me dood!
Maar dit boeit me dan weer niet zo haha. Ben blij dat het niks ergs is.
Ga ik in mijn joggingbroek naar de späti/nachtwinkel vijf deuren verderop of ga ik toch een spijkerbroek aantrekken? Het beste zou zijn om gewoon niet te gaan, want ik ga voor sigaretten, maar ik heb ook al driekwart fles wijn op en niet roken is geen optie…
Nee dit was toch allang bekend, daar hoef je toch geen kwaliteits-tv voor te onderbreken, het volk wil ook wat
KLM
Mijn hart zit nog steeds in mijn keel
Ja, gelijk heb je ook. Deze crisis doet gekke dingen met mensen, zou normaalgesproken er niet eens over nadenken om in joggingbroek de deur uit te gaan.
Hahah noooh, gelukkig stond er al een paar minuten zo’n balkje onderin beeld, dus de schok was wat minder
Nou inderdaad
Echt? Nou zit lekker op te letten dan blame it on the desperados
Ik ben zo gewend aan het broekloze leven dat het een reeële angst is geworden dat ik ooit nietsvermoedend in mijn onderbroek naar de supermarkt ga.
Ik wilde heel graag lezen spezi (waar het hart vol van is… ) want ik heb er behoefte aan maar kan natuurlijk niet naar Duitsland om te halen
Ik had netjes mijn spijkerbroek aangetrokken maar stond al wel in het trappenhuis toen ik erachter kwam dat ik mijn sloffen nog aanhad Maar de sigaretten zijn binnen, nu ga ik uit mijn keukenraam hangen en daarna met nog meer wijn Community kijken
Een van m’n favoriete clubs in Amsterdam ging net even een setje livestreamen en had oprecht heimwee weer naar de club uitgaan zal nooit meer hetzelfde zijn
welkeee
gaat het nog verder of moet je het los terugkijken ofzo?
Van de chin chin