Wat je even kwijt wil #36

Ja supervervelend. Een dagje in de Efteling zal dr vast doen opknappen

5 likes

Ja ik bedacht me na het plaatsen dat ik waarschijnlijk in mijn NL bubbel zat :joy:

1 like

Op een dvd’tje zetten? Vind ik zelf altijd net wat leuker en dan kan je het hoesje nog versieren. Leuk voor later!

1 like

Deze gast echt hahaha

3 likes

Ik vind die mentordocent van Tim in 100 dagen voor de klas echt sexy haha.

6 likes

Ik heb mn gordijnen gewassen, zoals het voorschrift op 30 graden. En nu zijn ze gekrompen :sob: ze hangen nu zo’n 10 cm hoger, echt niet te doen. Ik wilde al wel nieuwe gordijnen, maar niet nu al. Maar nu moet ik dus want het ziet er echt niet uit :sob::sob:

1 like

@Madam-Mikmak eens (en ik ben juf :see_no_evil:). Gevalletje overmacht hoor, als de school vrije dagen terugdraait (wat ik helemaal begrijp overigens) is dit het risico hoor.
Die ene dag school missen komt ze vast wel overeen.

Disclaimer: heerlijk dat ik dit kan zeggen, op school zou ik dit natuurlijk niet mogen zeggen he :see_no_evil::innocent::sweat_smile:

10 likes

Oja dat zou natuurlijk ook kunnen. Thnx :v:

Wat voor stof is het? Soms moet je het even strijken als iets korter is geworden (bij viscose kan dat geloof ik gebeuren)

Geen probleem, leerplicht gaat (in mijn gemeente in ieder geval) niet handhaven tot de zomervakantie. Lekker ziek melden en gaan :sunglasses:

Sowieso is er vandaag een motie doorheen gekomen dat er geen boetes uitgedeeld zullen worden. @Madam-Mikmak
Weet niet of je overweging ook het lesdeel is maar je kan vragen wat thuis te doen evt? Tis toch lang weekend en ze is 't zelfs ondertussen gewend haha.

1 like

Ik ben aan het schilderen in m’n onderbroek en moet me zó inhouden om niet met die kwast een streep op m’n been te zetten

Edit:

Update

17 likes

Ik wil Emma van Dream School echt door de tv heen klappen geven.

12 likes

Hahahaha love it, mini body paint? Vlechtwerkje?

2 likes

Ik zag die tompouce al de sjoelbak over gaan en zet me te bedenken wat een rotzooi dat zou worden. En lastig om door die openingen te krijgen.

18 likes

Dit is gewoon half cola half sinas toch?
Zo maakten wij het tenminste altijd vroeger

1 like

Ik ben op zoek naar dat filmpje waarin een witte dolfijn tegen het raam botst, en je dan zo’n toetergeluid hoort. Heeft iemand die toevallig?

10 likes

Dankje!!!

Hahaha lolllll

Ik denk dat ik vandaag in bed blijf.