Ik voel me echt efficient vandaag. Voordat ik met de hondjes de deur uit liep voor een lange wandeling heb ik de wasmachine, Roomba en slow cooker aangezet. Onderweg heb ik nog een pakketje bezorgd want was redelijk in de buurt en ik moet toch met die honden lopen. in 1 klap 5 dingen gedaan joeee nu ga ik lezen.
Net bijna uit mijn slof geschoten in de supermarkt.Niet te doen hoe irritant mensen zijn in deze situatie.Sta bij de kassa en sta netjes met 1,5 meter afstand,maar de mensen achter mij waren het daar blijkbaar niet mee eens.Die stonden met hun fucking kar me gewoon te duwen dichterbij de kassa.Doe ff. normaal ja.En vervolgens laten ze een jongen voor en die snapte blijkbaar niet wat 1,5 meter was want die stond met zijn kar gewoon tegen mijn heup aan?? Echt hou op hoor.Nog even en ik ga echt gillen.Wel een goeie reminder voor mezelf: volgende keer gewoon weer naar de Appie met zelfscan
Hier ook constant hetzelfde. Ben inmiddels op het punt dat ik één keer netjes vraag en als diegene me vervolgens alleen maar dom aankijkt of commentaar levert ik vervolgens een soms niet zo subtiele por met mijn karretje geef. Sommige mensen zijn echt niet te snappen
Ik heb net 2 x 10 seconden gespringtouwd en ik ben kapot joh. Is goed conditie
Mijn vriend is de hele avond naar zijn ouders YAAAAAS! Eindelijk een avondje de toko voor mijzelf sinds Corona
Was het niet gewoon zijn zoontje Lavezzi?
Ahh ik had net een avocado burger besteld, maar ipv een hamburger met avocado was het letterlijk een avocadoburger. Volgende keer toch wat beter lezen…
Ik verveel me
De tijd is gekomen… ik ga mijn eigen haar verven. Help.
Ik word echt te grijs. Dus bye bye highlights.
Alhoewel ik ook nog een pak highlight spul heb staan
Ik kijk oceans eight en het is tering saai
Mijn hond/hond van mijn ouders is geslagen door een man
Serieus hoe kun je deze lekkere dikkerd nou slaan
Dankje. Het ziet er nu zwart uit op m’n hoofd
Waaat? Gewoon door een random man, zo zielig? Echt een lieverd ja
Ja ofja hij rende naar die man toe en die man stond in zijn eigen voortuin. Dus is ook niet helemaal netjes van mijn hond natuurlijk maar gewoon rare reactie om een hond te slaan
Ow bah wat naar
Correctie; zwart met een rode ondertoon. Ik ga het nu uitspoelen. Dear lord.
Wie is die man ik vermoord hem met mn blote handen.
Snap dat het vervelend kan zijn een vreemde hond in je tuin maar deze reactie is echt buiten proportie aso, hoop dat je hond oke is. Echt rare mensen
Ik zou als wraakactie een orgel in die persoon zijn tuin zetten en dan om 6 uur 's ochtends op de zondag beginnen met draaien. ‘Heb je even voor mij’ of zo.
Ja! Leuk! Of schatje mag ik je foto
Succes!