Ik vind elke keer weer moeten bedenken wat ik wil avondeten zo vermoeiend.
Fuck it, gewoon doen. Vindt hij het niks, doet het zelf maar opnieuw
Door het eerste Harry Potter luisterboek (wat voor mij tevens de eerste keer is dat ik HP luister/lees?) heb ik echt zin om die mooie paperback box te kopen. Vind het eerste deel echt leuk al.
(Al houd iets mij nog tegen, wellicht mijn vorige post over niet gelijk je geld uitgeven xD )
Eens ik ook, maar ik mag als leerkracht geen verlof geven. Gaat allemaal via directie.
Ik vind dit altijd hele lastige situaties vooral omdat ik daar niet over beslis
Gvd ik word echt helemaal leip weer door al die vliegjes.
Heeft iemand tips voor vegan bbq-hapjes? Dit weekend komt een veganistische vriend bbq’en
Doen! Elke cent waard. Ben heel jaloers dat je het voor de eerste keer gaat beleven
Ik vind paprika op de barbecue heerlijk! Gewoon de hele paprika erop leggen (kan ook in stukken) en dan net zo lang tot die zwart is, daarna het schilletje eraf halen.
Er is een heel vegan topic, daar zal vast wel iets in staan.
Champignons met olie en zout
Zo lekker. Net als groente spiesjes met BBQ saus
Voor mijn gevoel zijn de helft van al jouw posts hier ‘daar is een topic voor’ lol
En ben geinfluenced door volgens mij @Luzarl, er staat een boterkoek in de oven
Haha ja weet je, mensen klagen dat dit topic niet bij te houden is. Als iedereen dan ook in de topics post die daar specifiek over gaan als je een vraag oid hebt en niet uit luiheid maar weer hier of enkel omdat dit topic meer gelezen wordt, dan is het allemaal nog enigszins bij te houden.
Ik heb een nieuwe high speed blender en ging net een spinaziesmoothie maken. Maar dat ding maakt zo fijn dat het haast leek alsof de smoothie door de juicer was gegaan. Ik heb het idee dat ze vezels dan helemaal kapot zijn en dat je daar niks meer aan hebt
Ik heb nog maar 1 ding verkocht van de kleding die ik weg wil doen en al 4 nieuwe dingen besteld via UW Maar met mijn voornemen om bijna niets nieuws te kopen maar alleen vintage gaat het al 2 jaar heel goed! Dit jaar alleen jeans gekocht bij Asos, rest allemaal 2ehands (ja mooi goedgepraat voor mezelf he)
Ik ben dus begonnen de kettingen die ik maak te verkopen via Instagram en had er om te beginnen eens 3 opgezet, en ze zijn allemaal al weg! Vet leuk, ben helemaal vrolijk nu
@vitaminwater yess lekker bezig! Ik ben denk ik anderhalf jaar geleden gestopt met nieuw kopen en merk dat ik nu zoveel blijer ben met de dingen die ik wel koop, echt een van m’n betere beslissingen geweest
Tot nu toe sinds het thuiswerken ben ik elke zaterdag nog aan het werk, zo kut. Moet echt leren mijn uren gewoon netjes doordeweeks te maken.
Maak je daarin nog uitzonderingen? Ik vind broeken wel echt moeilijk met lengtemaat 34, wilde gewoon even een lekkere stretchjeans met flare dus dat is gelukt via asos. Wel laatst een mega gave lila broek gescoord via UW! En ondergoed zou ik ook niet zo snel doen hahaha, de rest wel! Bevalt heel goed idd, zijn de stukken iig lekker uniek, en goed voor het milieu.
Oh sorry, dat is mijn eigen arm. Ik zal je ff een witte geven hoor
Shit, beide mondhoeken een koortslip te pakken
Ik ben aan het “opruimen” aka nostalgisch worden over alles van een paar jaar terug. Hele collegeblokken vol met samenvattingen, mega mooi met de hand geschreven en gemarkeerd etc.
Wat moet ik daar nou mee? Ik lees het nooit terug, ligt in de weg, maar er zit zoveel moeite (en bij leuke vakken) en liefde in