Heel ontroerend om dit te lezen, ben er echt stil van. En heel veel sterkte.
Wat ben jij sterk zeg. Ik heb er veel bewondering voor hoe jij hiermee omgaat
Voel je alsjeblieft niet schuldig, ook niet tegenover je mooie zoon. Je hebt niks fout gedaan. Je bent juist een geweldige moeder.
Veel sterkte nog komende tijd
Wow, heel ontroerend geschreven. Ik heb een brok in mijn keel. Heel veel sterkte
Wat mooi geschreven en gemaakt. Bewaar deze updates voor jezelf, zodat je dit kunt teruglezen als je daar behoefte aan hebt.
Een hele dikke knuffel
Wat prachtig geschreven Ik denk aan jullie, heel veel sterkte
Heel veel sterkte nog de aankomende periode. Je hebt alles prachtig beschreven en ik hoop dat er veel moois in de toekomst in het verschiet ligt, zeker als Corona helemaal voorbij is.
Ik (als leerkracht) zou het heel erg waarderen als je het gewoon even komt uitleggen en het gesprek aangaat. Dan is het zo geregeld wat mij betreft. Dan kan je kind er daarna ook gewoon lekker over vertellen in de klas. In plaats van stiekem te moeten doen van ‘ja ik was ziek’. Vind ik altijd zo sneu.
Wat knap hoe jullie je staande houden en op zo’n mooie manier afscheid hebben genomen/nog steeds nemen. Heb niet eerder op je gereageerd maar eerder wel je verhaal gelezen en veel aan jullie gedacht. Ook heel lief dat je zo aan anderen denkt terwijl je hoofd waarschijnlijk al vol genoeg zit met je eigen sores. Heel veel sterkte nog de komende tijd en hoop dat je afleiding vindt waar nodig en de mogelijkheid om er op een fijne manier bij stil te staan waar dat kan.
Wat heb je het prachtig omschreven. Heel veel sterkte de komende tijd.
Ja hier helemaal mee eens! Ik had een jongetje die vaak afwezig was, soms gaf moeder aan wat de reden was (opa en oma zoveel jaar getrouwd ofzo) en dan gaf de directie altijd toestemming. Maar soms meldde ze hem ook gewoon ziek en dan viel die daarna door de mand want dan noemde die iets over de camping (goh het kind is 6 en enthousiast). Vond dat zo zielig.
Oh ja zeker, mocht het doorgaan dan ga ik overleggen met de leerkracht.
Voelen we ons zelf ook het beste onder.
Dank je!!
Ik ben helemaal stil van je post, heel erg veel sterkte voor jou en je gezin
Ben net naar de markt gegaan voor weekboodschappen wat op zich prima ging maar MAN de boomers waren intens
Overal even gauw tussendoor als mensen blijven staan om elkaar voor te laten, lekker noncha gaan staan ouwehoeren midden op het pad, 1tje stond zelfs in de weg te videobellen???
Positief is wel dat ik voor de hele week klaar ben
Haha je denkt er te veel over na denk ik! Als jij daar ook wilt zitten mag dat natuurlijk. Het is jouw kant! En je hoeft niet luidruchtig te doen hoor, hij zal wel weten dat je hem hoort, dat is verder niet jouw probleem.
Wel fijn dat er bij jou zon is! Hier is het maar koud en bewolkt.
Haha ik vind dit zo herkenbaar. Ik heb geen balkon maar een tuin. Als ik de buren hoor dan doe ik even ‘hoesten’ of ik zeg iets tegen de kat. Zodat ze weten dat ik ook buiten ben. Géén idee waarom ik dat doe! Geen advies maar je bent niet alleen.
Ik zucht altijd zodat mn buren weten dat ze hun bek moeten houden.
Hahhaha ja ik ook! Ik hoop dan dat dat helpt. Doet het nooit.
Ik ben eindelijk aan het opruimen (@midheavenmoon hoe is het jou vergaan vorige week? :P) maar damn ik ben zo aan het niesen en jeukende neus, niet te doen. Wil hier weg, het stof ontlopen :’)
Ik wil de wc verven maar mijn vriend en ik zijn het echt nooit eens over interieurdingen grr. Daarom wonen we na 2,5 jaar nog steeds in een half af huis zucht zo frustrerend