Wat je even kwijt wil #36

Ik verveel me

2 likes

De tijd is gekomen… ik ga mijn eigen haar verven. Help.

Ik word echt te grijs. Dus bye bye highlights.
Alhoewel ik ook nog een pak highlight spul heb staan :thinking:

4 likes

Ik kijk oceans eight en het is tering saai

1 like

Mijn hond/hond van mijn ouders is geslagen door een man :weary::sob:

Serieus hoe kun je deze lekkere dikkerd nou slaan

10 likes

Dankje. Het ziet er nu zwart uit op m’n hoofd :joy::zipper_mouth_face:

2 likes

Waaat? Gewoon door een random man, zo zielig? Echt een lieverd ja

Ja ofja hij rende naar die man toe en die man stond in zijn eigen voortuin. Dus is ook niet helemaal netjes van mijn hond natuurlijk maar gewoon rare reactie om een hond te slaan

Ow bah wat naar

Correctie; zwart met een rode ondertoon. Ik ga het nu uitspoelen. Dear lord.

Wie is die man ik vermoord hem met mn blote handen.

26 likes

Snap dat het vervelend kan zijn een vreemde hond in je tuin maar deze reactie is echt buiten proportie aso, hoop dat je hond oke is. Echt rare mensen

3 likes

Ik zou als wraakactie een orgel in die persoon zijn tuin zetten en dan om 6 uur 's ochtends op de zondag beginnen met draaien. ‘Heb je even voor mij’ of zo. :joy:

11 likes

Ja! Leuk! Of schatje mag ik je foto

5 likes

Succes!

Jongens ik heb een niet verwerkte incassotransactie van Telfort ivm geen saldo. Moet ik het nu zelf even overmaken of gaan ze het binnenkort nog een keer proberen?

En hem dan terug meppen met dat centen bakje. Maar dan wel op het ritme van de muziek.

9 likes

Meestal proberen ze het binnen een paar dagen zelf opnieuw. En anders sturen ze vanzelf bericht dat het niet is gelukt en je zelf moet betalen.

1 like

Ik vind Robbie Williams een sexy boi

7 likes

Ik vind deze avond ZO SAAI

Edit: en ik heb sowieso echt een stomme dag gehad. Op een of andere manier vond ik het noodzakelijk om na 1.5u wakker te zijn geweest een dutje te doen en heb ik tot half 6 savonds geslapen. Oké is goed. Hele dag weg, voel me nog steeds meh, en ugh

4 likes

Ik ben de hele dag wakker geweest maar je hebt werkelijk waar niets gemist :yawning_face:

9 likes