Wat je even kwijt wil #36

Ik ben dus al op het punt gekomen dat ik niet eens meer aardig kan zijn :sweat_smile:
En het valt me op dat het vooral de oudere mensen zijn die geen rekening houden met de maatregelen.Volgende keer ook maar porren met mijn karretje dan haha.En dan ben ik ook nog weer dingen vergeten dus mag ik morgen weer,nu al zin in.

4 likes

Def Rhymz heeft de Storie waarin ik ‘Schudden’ en zing en begeleid op de ukelele gerepost en ik voel me echt een heldin.

Ter info

Ik ben 31 en bijna 10 jaar afgestudeerd aan het conservatorium. En zangeres van beroep dus. Dit is de eerste keer dat een bekende ‘zanger’ iets van me deelt. Het is te fout voor woorden en eigenlijk zie ik in mijn fantasie al mijn oudklasgenoten en docenten met hun ogen rollen. Maar het kan me niks schelen. Ik vind het geweldig.

65 likes

Misschien helpt deze pagina?

1 like

Thnx, wacht ik nog even op de herinnering :slight_smile:

Bij gebrek aan genoeg nuttig tijdverdrijf besloten om het dansje van Wuthering Heights te leren. Het is de droom om dit rond mn zeventigste te organiseren

12 likes

Ik wilde ff kijken maar hij heeft geen insta? Ben zo benieuwd

Nou ik denk toch niet dat je oudklasgenoten en docenten zullen denken ‘zak zak zak maar lekker door door door’ qua niveau. :wink: Def Rhymz is toch wel onderdeel van de TMF-canon van 2000 - 2002. Ken je klassiekers mensen.

@anon65426728 heb je ook wel eens wuthering heights gezongen? Dan kan @Ferngully daarop dansen.

3 likes

Defrhymz.official

3 likes

Krijg nou wat

1 like

Ik lig ook al😅 wist het ook niet meer en ben kapot dus primaa

1 like

Ik zou het echt op mn cv zetten. Sowieso is het geniaal om Schudden met ukelele te begeleiden.

4 likes

Ssme

Ik had echt heel veel van deze dag verwacht maar het is een grote teleurstelĺing:( dus nu lig ik teleurgesteld en aangeschoten in bed.

1 like
6 likes

Nahww, mijn oma heeft koekjes gebakken voor zichzelf, omdat ze nu geen bezoek heeft. Maar ze heeft de koekjes extra klein gemaakt, zodat ze er van zichzelf twee per keer mag. Zooo schattig

68 likes

Pff ik verveel me. Heb nu wel echt behoefte aan een andere omgeving dan mijn huis

The Green Mile is op Canvas. Ik blijf die film zo indrukwekkend vinden ook al is het 180 jaar oud.

7 likes

Heb speciaal gedoucht en mijn benen geschoren omdat ik net mijn bed heb verschoond om ultiem van deze ervaring te genieten.

42 likes

Oh niets bijzonders hoor. Had me deze dag gewoon 10x anders voorgesteld omdat ik eindelijk vrij heb. Zou misschien ook nog afspreken met iemand maar dat ging natuurlijk ook niet door. Dus nu lig ik pity in bed.

1 like

Thanks hier kom ik er nu achter hoe je ukulele uitspreekt. In mijn hoofd was het altijd iets van ukele. En dan ook echt fonetisch uuk. En die hele tweede ‘le’ vergat ik gewoon. :’)

1 like

WELLES, WELLES, WELLES, VERLIEFD GEWEEST.
Ben jij wel ‘es verlieieieieiefd geweeeest?

Vooral die uithaal in ‘verliefd’ doet nog steeds pijn in m’n oren als ik dit alleen al zie.

1 like