Wat stom dat hij niet eens normaal heeft afgezegd, je mag inderdaad wel meer verwachten van iemand. En liefdesverdriet is gewoon kut, je kan alleen in gedachten houden dat het na verloop van tijd steeds iets minder zal worden.
Hopelijk voel je je een beetje beter na je dutje!
Een puzzel😁
Top dag gehad. Afgesproken met een vriendin , sushi en tacos gegeten en kwarkbollen gemaakt, 4 koffies gedronken , en New kids turbo gekeken.
Ohja en koningslied in reggae stijl opgenomen. Die staat in het ff talk topic.
Hahaha ja shit dat was ik. Leermomentje: nooit je doelen die je toch nooit gaat waarmaken op een openbaar forum kwakken waar iedereen je accountable kan houden Werd er vorige week ook al aan herinnerd. Nouja zo dus
Maar wat goed dat het bij jou al zo goed gaat! Jij boekt succes voor ons samen.
Ik heb mijn ‘moeder’ zojuist een berichtje terug gestuurd nadat ze me 2 maand geleden een berichtje gestuurd heeft.Heb al zo’n 7 jaar niets meer van mijn ouders gehoord en/of gezien,dus ik vind dit best wel spannend? Ik weet niet wat haar intenties zijn,heb gewoon een vriendelijk en net antwoord teruggestuurd.Haar berichtje was -tot mijn verbazing- ook erg netjes en normaal geformuleerd.Heb echt geen idee waar dit naartoe gaat leiden en wil ook zeker geen band/contact verder meer met ze hebben,maar zit nu toch de hele tijd als een zenuwpees te kijken of ik al antwoord heb.
Ik heb heel veel wijn en heel veel vega kroketten op I love kroketten
Ik oefen mijn split wel iedere dag en kan het ook nog niet dus wie is de echte verliezer hier
Na 4 koffie een verhaal inspreken via whatsapp is niet mijn ding hahaah.
Chips was mijn lievelingseten maar ik vind het de laatste tijd zo droog. Wat is er aan de hand met me
Je moet het tegelijk eten met cola
Nee oké, Anna Nooshin.
Hopelijk word ik binnenkort dan ook wakker met Anna haar figuur. Of bankrekening.
Ik vind die Willemijn bij op1 altijd best wel bitchy overkomen en ze klinkt ook altijd alsof ze de dag ervoor flink heeft gezopen/gerookt. Not a fan
Ik wilde een bijdehante Anna gif posten maar toen kwam ik deze tegen en ging ik weer ff stuk:
Ik was begonnen met zo’n splits challenge en had na dag 1 maar liefst 2 dagen spierpijn. Morgen geef ik het misschien weer een kans.
Nu wil ik chips met dipsaus
Ik heb al 20 min mn serie op pauze staan omdat ik mn vuilniszak moet weggooien maar ik zit nog steeds moed te verzamelen. Dan moet ik schoenen aan en met de lift naar beneden en naar buiten en dan ontdekken dat ik mn pasje ben vergeten en dan weer terug omhoog en weer naar beneden en naar buiten en dan dat ding weggooien en oke ik ga nu echt wat een irritante post dit zeg
Morgen weer een dag
Ik vind het niet netjes om s avonds laat vuilnis in zo’n ondergrondse container te stoppen. Dus haal je serie maar van pauze af! Als je containers hebt die je naast de weg zet dan gaat dit excuus helaas niet op.
Ik moet bloed prikken bij Saltro ofzo maar die hebben dus helemaal geen locaties in Brabant… ja moet ik dan met de trein nu tijdens corona? Kei onhandig😂