Wat je even kwijt wil #36

Ik heb ineens zo de behoefte om m’n haar paars te verven. Moet ik niet doen, want ik heb nu eindelijk m’n ideale kleur en een balayage, dus nul upkeep. Ideaal in deze omstandigheden. Maar het kriebelt zo en ik wil het :cry:

1 like

Ga je echt spijt van krijgen
Ik spreek uit ervaring. Balayage van 150 euro verpest met een pakje van een tientje :sleepy::sleepy::sleepy::sleepy::sleepy::sleepy:

1 like

Ah wees gerust, hij is overal uitverkocht😂 ik aas er al weken op hij was op een gegeven moment weer even op voorraad bij de coolblue, maar voor zo een belachelijke prijs dat ik het niet heb gedaan

Ik heb een boek waarvan ik weet dat m’n pa het heel graag wil besteld en naar hem verstuurd en ben helemaal benieuwd naar zijn reactie. Maar de zending is vertraagd dus moet nog even afwachten

9 likes

Ik verveel me echt de tering tijdens werk dat ik elke keer hoop dat er een nieuwsbrief oid online komt zodat ik wat te lezen heb. Helaas komt er maar niks.
Ik heb genoeg te doen trouwens, maar ik vind het super saai :sleeping: Echt weer ff inkomen na lang weekend vrij.

1 like

Ik heb vandaag mijn laatste werkdag bij mijn oude werkgever. Heel raar want moet mijn bureau nog opruimen op kantoor en mijn sleutels inleveren maar dat gaat dus niet. Het echte afscheid doen we dus als de maatregelen weer versoepeld zijn. Maar om mij toch alvast een beetje uit te zwaaien kreeg ik opeens per post een doos met 4 repen Tony’s en een hele lieve kaart van onze directeur. Zo lief. Ik kijk enorm uit naar mijn nieuwe baan maar ik ga deze groep mensen wel missen.

30 likes

Ik vind snoeien nog best zwaar werk en heb daar ook wel eens spierpijn van gehad.

Toen ik hem kon kopen bij intertoys 359
Elke euro waard hoor :joy:
Ik aas nu op de ring fit adventures maar nergens te krijgen…

1 like

Hm dan ben ik misschien toch nog niet zo slap als ik dacht haha

Ik vind dit weer in tegenstelling tot veel mensen dus heeeeelemaal kut. Ik wist mezelf al moeilijk te vermaken, maar buiten in de zon zitten is altijd wel chill maar dat kan nu dus niet. Vind het alleen binnen zitten zo saai :yawning_face:

2 likes

Het regent hier helemaal niet hard :angry: ik wil meer regen, of gewoon zon!

Ik heb gewacht tot het regende voor ik de deur uit ging, want had geen zin om m’n haar te wassen. Nu leek het in een knotje gewoon nat ipv vet :smirk:

26 likes

Ja

7 likes

Ja, ik zou me dan toch over het ongemak heen zetten. En als het een groot bedrijf is, hoef je alleen maar contact te hebben met iemand van HR of salarisadministratie en niet met je oude collega’s of leidinggevende.

1 like

Ja natuurlijk. Je hebt er recht op.

1 like

Ik moet mijn doucheputje echt schoonmaken want het water loopt amper nog door en ik sta iedere keer in een soort voetbad. Maar ugh, I can’t, ik vind dat zo goor altijd.

afbeelding

3 likes

Ik heb eindelijk een telefoontje gepleegd voor werk wat ik al heel lang moest doen en tegen op keek en zoals verwacht voel ik me nu zo veel beter! Hopelijk onthoud ik dit en ga ik steeds vaker dingen meteen doen ipv uit te stellen

2 likes

@Fenayi @Amarens @Pippi @broodjepindakaas haha ja jullie hebben ook gewoon gelijk, ik ga mailen :+1:t2:

4 likes

Ik wilde stroopkoeken gaan maken maar er was geen bakpoeder en bloem meer in de supermarkt en werd chagrijnig van de drukte, en nu ben ik geïrriteerd want heb geen lekkere warme stroopkoeken :disappointed: