Wat je even kwijt wil #36

Ik ben aan het solliciteren en moet brieven schrijven maar ik denk de hele tijd alleen maar “help dit kan ik toch helemaal niet!!”. Dus nu zit ik het schrijven van de brieven al een paar dagen uit te stellen en ik vind het zo irritant van mezelf :roll_eyes:

3 likes

Sterkte @Luzarl, wat een prachtig gebaar dat je maakt :heart:

1 like

Hee veel sterkte en wat ben jij stoer!

1 like

Heel veel sterkte @Luzarl :hearts:

1 like

Pfoe wat heftig zeg. Heel veel sterkte! En super stoer van je dat je je moeder op deze manier gaat steunen. :heart:

1 like

Ik heb vandaag zowat een halve cake gegeten (die ik gisteren gebakken heb) en zojuist weer the Lizzie McGuire movie gekeken.

I think this is a good day!

8 likes

Het leek me een goed idee om vandaag nieuw gist te gaan kopen. Uiteindelijk ben ik bij 6 supermarkten en de Xenos geweest: geen gist. Bij de 7e supermarkt heb ik het gevonden hoor. Nog nooit zo blij geweest met gist.

Lief van je @Luzarl. Veel sterkte

1 like

You can do it :heart:

1 like

De mannen zijn enorm close met elkaar en delen zulke info met elkaar, en voor sommigen heb ik vorige jaren de belasting geregeld en geholpen met hypotheek en verzekeringen etc. Maar zij weten ook helemaal niet dat ik me die dingen soms afvraag hoor. Daarom wilde ik het even hier kwijt. :+1:t2:

1 like

Lief, dankjewel!! En ja ik moet dat onzekere stemmetje gewoon even gaan negeren, mezelf een schop onder mijn hol geven en die brieven schrijven

Ik heb mac besteld en ik verheug me echt op de grote ice tea.

EN godverdetering ik bedenk me nu dat ik weer geen fritesaus heb aangeklikt!? Are you fucking kidding me.

Edit: het is me niet gevraagd. Dus als het er niet bij zit :mad:

Sterkte!

1 like

Heel veel sterkte voor jullie @Luzarl :heart:

1 like

Superstoer dat je ook kaal gaat. Heel veel sterkte :heart:

1 like

Sing for me Paolo!

6 likes

Met welk recept maak je stroopkoeken? Echt nog nooit gemaakt maar lijkt me heerlijk.

PSA :loudspeaker: je moet de fritessaus apart bij je menu bestellen als je mac op thuisbezorgd besteld.

:frown:

Sterkte! En wat een stoer gebaar!

1 like

Sterkte @Luzarl

1 like