Knuffel!
Ik hoop dat ondanks alles je wel een goed afscheid kan nemen.
THIS IS WHAT DREEEEEEEEEAMS ARE MADE OF
Dit zou voor mij ook de eerste keer zijn, maar ik wilde het recept van Rutger Bakt gebruiken!
Klinkt goed! Bedankt!
@MakeFezHappen Dat is dubbel heftig, sterkte! Misschien je aangeven bij je huisgenoten dat je even ruimte nodig hebt?
Hij is nu rond de 400. Voordat alles begon 319.
maar goed hij is dus nu nergens. Ik sta ergens op een wachtlijst, maar daar zeidrn ze ook al dat ze het somber inzagen wanneer er weer geleverd zou worden. Hoe duur is hij bij jullie?
Ik ben nooit echt heel actief geweest op snapchat maar m’n broertje stuurt af en toe nog snaps dus daarom heb ik het nog op m’n telefoon staan. Er zit nu een functie in waarbij je hoofd in verschillende gifjes wordt geplakt en ik denk dat dit het hoogtepunt van m’n dag is. Zo hard gelachen.
Omg serieus blijkbaar doet mijn Wi-Fi het heel slecht want ik zit nu 100 euro boven mijn bundel en moet ik dus extra betalen zonder dat ik wist dat ik alles op mijn 4g deed wat een ellende dit
Is het de eerste keer dat zoiets gebeurt? Toen ik mijn eerste iPhone kocht was er een bepaalde instelling dat je in het buitenland steeds overging naar roaming ook al zat je op WiFi. Omdat dat een gekend probleem is hebben ze extra kosten kwijtgescholden.
Ik zou je operator even contacteren en zeggen dat je de aanrekening niet begrijpt. En krijg je ook geen extra data nu jullie thuis moeten blijven?
Het onweert en hagelt echt hard
En, 3 dagen geleden de deurwaarder koffie gegeven op 1,5 meter afstand ?
Dank!! Ga morgen sowieso even bellen want ik zou in 15 minuten 20 euro er doorheen hebben gejast. Ik zat in die 15 min inderdaad doelloos op instagram te scrollen maar 20 euro?? Is wel de eerste keer ja!
Goed en kijk zeker ook of je WiFi-assistentie aanstaat. Ik zou die dan uitzetten https://support.apple.com/nl-be/HT205296
Bedankt!! Lief dat je meedenkt
Ik heb er geen moeite mee als het alleen m’n eigen haar en huidschilfers is. Dan doe ik het nog met blote handen. Maar misschien is dat een biecht. Als het een gemeenschappelijke douche is wil ik wel handschoenen aan.
Ik heb het idee dat ik slecht adem ofzo als ik geconcentreerd ben want merk sinds ik thuis werk opeens heel erg dat ik aan het einde van de werkdag echt heel moe ben, hoofdpijn heb en mijn adem zo hoog zit waardoor ik niet goed kan ontspannen. Best wel irritant. Ik doe bijna elke dag yoga na werk en dat is dan wel fijn maar heb alsnog het gevoel dat ik het niet helemaal kwijtraak. Ik wil eigenlijk gewoon gedurende de dag er wat alerter op zijn maar het gaat zo ongemerkt dat dat lastig is.
Oh ik zie je tag nu pas, is het nog gelukt?
Oh ik kijk The Dateables, het is soms zo aandoenlijk! “Ja ik ben DJ sinds afgelopen dinsdag”
Kijkt iemand nu ook de kinderen van de holocaust op Canvas? Hoe vaak ik ook iets van WOII zie; het blijft echt indrukwekkend.
Mijn portie positiviteit voor de dinsdag