Daar maak ik me niet druk om! Maar ik lust bijv geen cola dus dat valt al af haha
uhm weet iemand dit toevallig.
Ik wil dingen retour doen bij Asos en dat kunnen ze via On Demand Retour weer op komen halen dus dat heb ik allemaal ingevuld en ingepland. Alleen kon ik daarbij niet aangeven welke artikelen ik zou terugsturen maar als ik via mijn bestellingen werk dan krijg ik alleen een optie voor wegbrengen naar pakketpunt. Moet ik dan maar gewoon die briefjes ingevuld allemaal bijvoegen en wordt het dan aan de hand van het bestelnummer gefixt?
Weet iemand een leuke site waar je iets van een knutsel of kaartenmaak setje of iets van stickers ofzo op kan sturen naar iemand?
Siropen bederven echt van sodastream! Ervaringsdeskundige hier.
Heb je een Makro in de buurt? @Luzarl daar kan je ze ook kopen.
Oh bah geen makro, wel een sligro
Persoonlijk vind ik de siropen wel overrated, gewone siropen vind ik lekkerder erbij. Of gewoon niet.
Wat voor gewone siropen? Gewoon karvan cevitam?
Jemig ik was aan het wandelen en kreeg ineens zulke erge menstruatiekrampen dat ik stil moest staan om uit te puffen. Ben naar huis gestrompeld en lig nu op de bank, ik heb soms echt medelijden met ons vrouwen
Aaah hopelijk lig je nu lekker met een kopje thee en een kruik
Het is afschuwelijk kutwerk
Ik ga morgen voor het eerst een dag naar kantoor sinds begin maart - uiteraard met strenge regels - ik ga echt helemaal los met mijn outfit en make-up morgen. Kan die traningsbroek ook eens in de was
Heb net maar even hardop tegen mezelf gezegd: goed bezig!!! Vandaag ging een collega onverwachts ziek naar huis dus moest ik een rottige klus in mijn eentje doen en ik denk dat dat meer dan gelukt is.En zojuist nog even mijn fietsketting gerapareerd.Dus nu ik pleur ik ff een pizza in de oven en zet ik de TV aan en lekker vreten.
De kapper van mijn vriend had een zoom meeting gedaan om je te leren knippen.
Was echt leuk om mee te doen met hem.
Gelukkig is het goed gelukt!
Hahaha dit vind ik schattig
Zag laatst ook zo’n meme hierover
Omg ik kijk een spannende film, ik weet hoe hij gaat want ik hem hem al eens gezien. En toch zap ik om de 10 seconden weg omdat ik de spanning niet aankan.
Edit: de film heet londen has fallen voor de liefhebber.
Ja of raak. Vind ik lekkerder.
Wow, ik wordt ineens door een oude kennis geappt of ik nog iemand weet die een kamer zoekt in onze hoofdstad, omdat ze lastig iemand kunnen vinden. Hier iemand misschien?
Lidl heeft sour cream & chives popcorn en het is ZO lekker
Huh hoe dan? Kamer in onze hoofdstad waar niemand voor te krijgen is? Moet wel heeeeel duur zijn dan haha
Of geen ramen ofzo