Wat je even kwijt wil #36

Ik heb een soort tuinbroek/jumpsuit aan en met alleen een hemdje eronder voel ik me geen klein kind maar nu met een lange mouwen shirt eronder. Nee, echt ik voel me een enorme kleuter. Denk dat als ik er een streepjes shirt eronder doe ik spontaan ga duimen. Wel jammer want ik vind het bij anderen wel leuk.

Zijn er toevallig mensen die ook bezig zijn/waren met het zoeken van een appartement/huis? Zoek voor het eerst iets anders dan een kamer dus ik weet niet helemaal wat normaal is. Maar ik vul netjes dat formulier in voor bezichtiging of stuur een mailtje ofzo, maar ik heb letterlijk nog NOOIT een reactie gehad? En ik snap dat het nu een beetje een gekke tijd is, maar als ze advertenties online zetten, dan kunnen ze ook even reageren.

Vind het zó onbeschoft. Ik moet tussen het fulltime werken en 2,5 uur reistijd (oké nu even niet dan) door een woning zoeken, maar zo lukt dat nooit he. Doe ik iets fout, of is dit gewoon een normale gang van zaken? Ik zoek ook niet perse in een grote, populaire stad namelijk.

Ik wil ook graag een tuinbroek maar weet ook niet of ik er ooit mee buiten durf te lopen :sweat_smile: Dus nu stel ik het de hele tijd uit.

Ik ben mijn moeders nieuwe iPad aan het installeren en ze is helemaal in de stress of alles wel goedkomt met haar Candycrush :weary: “Ja, want anders heb ik de afgelopen 7/8 jaar voor niets gespeeld huilie huilie

23 likes

Zeg straks voor de grap dat het gewist is :smiling_imp:

1 like

Ze gaat waarschijnlijk wel al haar boosters kwijt zijn :cry:

2 likes

Ik heb eindelijk mn sletten oorbellen in. Beetje jammer dat ik ze niet kan showen in de club

6 likes

Wat wij deden toen we een appartement zochten is als er een telefoonnummer bij de advertentie staat, gelijk even bellen. En dan werden we vaak meteen uitgenodigd om te bezichtigen.

Gaat het om huur of koop?
De beller is sneller dus ik zou gewoon meteen bellen en een afspraak voor bezichtigen maken.

Ik show ze ff zo want mn haar is ranzig vet.

Samenvatting

20 likes

Die vlinders zijn vet leuk!
En die bovenste zijn heerlijk ghetto als Xtina van 2002

2 likes

Weeeeeeeeeh die aflevering van ER :sob::sob::sob::sob::sob:

1 like

De Bijenkorf heeft 30% korting op le creuset.

4 likes

Mijn vriend en ik werken deze week allebei thuis. Veel van mijn collega’s hebben deze week vakantie, dus ik heb weinig afspraken en had dus gepland om aan de moeilijkere en grotere taken te werken. Alleen mijn vriend heeft dus wel veel meetings. We zitten in dezelfde ruimte en ik hoor hem steeds overleggen etc. Ik krijg echt weinig gedaan zo.

Ja, ik ben op zoek naar iets nieuws. Ik heb laatst ook zo’n soort formulier ingevuld voor een appartement: geen reactie :sweat_smile:. In mijn zoekgebied is veel vraag, nauwelijks aanbod dus tja. Misschien speelt dat mee.

Meteen bellen. Het liefst meteen als die online komt want na een dag ben je vaak al te laat. Die mensen krijgen zoveel reacties dat ze niet de moeite nemen om alle e-mails te beantwoorden.

Thanks! En ook @Pippi, @Ruth, @Chan en @Parasol . Dan ligt het dus niet aan mij. Wel een beetje kut, want ik kan op mijn werk dus echt niet bellen (zorg, en telefoon moet uit vanwege storing aan apparaten). Ben wel met iemand samen aan het zoeken, en hij kan wel iets makkelijker bellen op zijn werk volgens mij.

@Pippi in principe huur, want dat kan ik samen met een huisgenoot doen. Kopen zou ik opzich best willen, alleen ik verdien in mijn eentje net niet genoeg om echt iets normaals te kunnen krijgen.

1 like

Misschien even om advies vragen bij de politie ivm identiteitsfraude?

Als daadwerkelijk iemand langs geweest zou lijkt het er wel op ja dat er sprake is van fraude en niet per ongeluk de verkeerde gegevens aan elkaar gekoppeld.

Je kan ook even je zorgverzekering (iig bij mijn zorgverzekering kan ik online ook de kosten zien die een huisarts indient) checken of daar bijv. huisarts consulten staan die je niet herkend.

Als die gegevens overeen komen lijkt het wel fraude te zijn, tenzij zij het deels uit een systeem halen adv bijv bsn nummer en dat een cijfer verschil bij jou uitkomt, maar ik weet niet hoe dat gaat.