Wat je even kwijt wil #36

En gelukt?

Het mijne is van de week absoluut GEEN caramelblond geworden :confused:

Mijn nichtjes hebben 6 weken op mijn cavias gepast en ik wil ze een cadeautje geven, iemand idee?

Had ze eigenlijk mee naar appelpop willen nemen maar dat gaat niet meer lukken vermoed ik.

Ik heb in januari opslag gekregen, maar blijkbaar is er een fout gebeurd en heb ik gewoon aan hetzelfde loon uitbetaald gekregen. Dat heb ik niet eens gemerkt :roll_eyes: :laughing:. Maar nu gaan ze het dus recht zetten en krijg ik het verschil nog uitbetaald, onverwachts extra geld :partying_face:.

19 likes

Hoe oud zijn je nichtjes?

Bijna 12 en bijna 15, vind ik echt wel een moeilijke leeftijd

Ik vind het lastig omdat ik niks van ze weet en normaal zou ik dan snel zeggen bijv een kaartje om ergens naartoe te kunnen maar dat gaat op dit moment lastig. Iets leuks voor op hun kamer, haaraccessoires, nagellak, kettinkje, een toffe zonnebril?

Of bijvoorbeeld een kettinkje van orelia met de beginletter van hun naam.

1 like

Ja ik voel me zo’n verwassen theedoek als ik op de bank lig te vegeteren en eten in m’n mond schuif. M’n vriend is ook altijd maar bezig, en ik steek daar dan zo bij af. Bedenk me opeens dat mijn kat zich ook dus zo moet voelen, die is nog lamlendiger dan ik haha

Ik heb zo les van de meest ongemakkelijke docent ooit (het subject van mijn meest ongemakkelijke moment ooit, maar dat heb ik al een keer verteld). Samen met maar twee andere studenten, waarvan er eentje maar een uur blijft. De vorige keer met deze les had ik mijn webcam uit, want hallo, en toen vroeg hij ‘Hats, kan je je camera aandoen’.
Maar het is gewoon zo ongemakkelijk. Zoom stiltes zijn nog ongemakkelijker

Gadver wat viel dit tegen, voel me echt een plamuurlaag en niet eens veel beter. Zou dit dan misschien eindelijk een omkeer betekenen met het minder gaan dragen van make-up :joy:?

En dat terwijl ik 200€ aan Bijenkorf bonnen heb liggen voor CT makeup.

Ik had op werk aangegeven dat ik wel af en toe een middagje op kantoor zou willen werken (daar vroegen ze naar). Krijg ik net een schema waarin ik drie keer per week ben ingepland om te komen. Ja daaag.

Ik ben vandaag vrij en lig al veel te lang te niksen. Door jouw berichtje ga ik ook wat in huis doen, thanks dat had ik even nodig hahha

Ik ga waarschijnlijk een VR headset kopen samen met mijn vriend. Heeft iemand hier toevallig al een headset die er wat meer over kan vertellen? Ik ben benieuwd of er ook niet-monster/schiet spellen zijn die je kunt spelen.

Oke dat ziet er serieus wel cool uit haha. Een soort van Dance revolution en Guitar Hero, maar dan in VR.

1 like

Ik kook tegenwoordig keramisch ipv gas en nu heb ik mijn tajine daarop gemold :sob: Tajines kunnen gewoon op een keramische kookplaat volgens internet maar ik denk dat ik hem veel te snel op een hoge stand heb gezet, hij brak echt dramatisch doormidden boehoe :broken_heart: Echt irritant want het deksel is gewoon nog goed maar ze verkopen nergens losse onderkanten dus nu moet ik gelijk een hele nieuwe kopen

@Celeone en ik zouden nu eigenlijk in het vliegtuig zitten naar Orlando voor CrimeCon. Zo’n gek besef. Gelukkig is het verplaatst naar eind oktober en hebben we alles om kunnen boeken. We hebben toch al een jaar gewacht dus die paar maanden extra kunnen er nog wel bij. Duimen dat we in oktober kunnen en anders gaan we volgend jaar naar Texas, ook leuk.

5 likes

Ja via meerleuks.nl kan je setjes bestellen! Ze heeft wat dingen samengesteld.

1 like

Ik heb sollicitatie zo en de beugel van mn bh is eruit gekomen en prikt me nu :sob:

Ik heb mn eerste werkdag bij een lokale omroep, krijg ik de opdracht een filmpje te monteren in premiere pro :joy::joy::sob::sob::sob: gelukkig maar een minuut, het is me best gelukt geloof ik

9 likes

Oke ik weet wel zeker dat ik weer muziek ga luisteren nu, omg mijn speakers zijn geweldig. :heart_eyes: Sorry lieve buren.

1 like

ik wilde er vandaag echt op tijd uit en dingen doen, maar eindstand werd ik pas rond 11u wakker en zit m’n ontbijt nu in de oven. another day in corona life :woman_shrugging:t3:

5 likes