gedeelde smart… is nog steeds honger.
Ekoplaza heeft die
Ik heb vandaag vrijgevraagd voor de week van 18 mei en dan 2 weken aftellenn
Volgende week heb ik met twee vriendinnen een kijkavond in een heel huis! Zo spannend!
en als het af is en een mooi cijfer heeft opgeleverd een yayay.
2020 is een schrikkeljaar en die mensen worden soms benadeeld met hun geboortedatum en vandaag word jij benadeeld met je geboortedatum dus verdien je het al een week eerder te krijgen.
Ik ga de harry potter films weer lekker opnieuw kijken.
Ja maar op natte treden in een portiek ga je niet meer zitten. Vond het prima dat ze aan het rolschaatsen waren op straat maar ze klommen tussendoor steeds de trap op om daar dan te gaan zitten voor een paar tellen en dan weer naar beneden te klauteren op die rolschaatsen. Een portiek maakt alles super luid dus hun geschreeuw was nog harder en die klappen van die rolschaatsen op de treden dreunden ook lekker door. Na de emmer was dat klaar en gingen ze gewoon rolschaatsen en niet meer in het portiek.
Hoe heten van die smaakjes van sodastream? Ik probeer ze te zoeken op coolblue maar krijg echt nul hits
Ik vind het een hele mooie actie eerlijk gezegd
Sodastream drops (en daarnaast hebben ze gewoon sodastream siroop)
dan staan ze niet op coolblue onhandig zeg
Nee klopt, ik had ze bij de mediamarkt gekocht daarom
Ik kan Grey’s niet aan en nu kan ik ER ook niet meer aan want dr Greene gaat dood en its just too much
Dankje haha. Heb zelfs een dutje kunnen doen in alle stilte. Dat was sinds de scholen sloten niet meer gelukt.
Wow spoiler alertttt
En je onkruid is weg!
Hij is al 12 jaar dood me hart
Wij doen een bak wedstrijd op werk en ik had er vet veel zin in (love bakken), maar heb echt ineens nul energie ervoor ik wil gewoon puzzelen
Chill, welke smaken zijn dat?