Wow wat eng! Ik zou sowieso de politie bellen, wie weet wat ze nog meer doen met jouw naam. Wat kut zeg
Er waren erge dagen bij met dat thuiswerken, maar vandaag slaat echt alles. Ik ben ook gewoon zoooo moe, viel net in slaap boven mijn toetsenbord. Iemand vroeg zojuist ook of alles lukt omdat ik zo afwezig ben :’) Gelukkig werd dat gevraagd toen ik weer wakker was.
Haha topverhaal dit! Hoe reageerde ze?
Mijn moeder had zo’n support your locals-box besteld, zit daar een boek van Arnon Grunberg in??? Met deze brief??? Nou vriend met je “New York” ben je volgens mij geen local, oprotten alsjeblieft
“svp geen reacties van meer dan 300 woorden” hou op met me hoor
Omg ik fantaseer hier zo vaak over als mensen me weer afsnijden in de supermarkt. En jij hebt het gewoon gedaan. Heldin.
Hahaha dit vind ik ook zo droog ik vind het een fantastische actie en ik hoop dat die vervelende vrouw hierdoor in het vervolg wel 2x nadenkt hoe ze zich gedraagt
Ja geen idee??? Ik voel me onveilig in eigen huis nu
Hahahaahaaa die tomaat en dan ook nog die randdebiel van een Grünberg. Ik kom niet meer bij.
Wacht even donuts met drop… welke satan heeft dat bedacht.
In the End van Linkin Park blijft toch wel het beste nummer om al je frustratie eruit te schreeuwen.
Vraag dat maar aan ah. Ik wil diegene die dit bedacht heeft 20 donuts met munt voeren
Vond het al zo random op de site. Dus gewoon zo een kleffe cake donut, met glazuur en dropjes?
Ja met kleine korrels van drop. Zoete drop volgens mij? Ben niet zo’n dropkenner
Holy shit wat eng? Bizar dat zoiets überhaupt zo ‘makkelijk’ kan joh.
Wow wat ontzettend kut! Naast de politie contacteren zou ik als ik jou was ook meteen je zorgverzekering bellen om aan te geven wat er aan de hand is zodat ze zo snel mogelijk kunnen handelen
Ik ben voor het eerst sinds weken weer eens echt aan het werk zonder uren op mijn telefoon te zitten, moet hier echt weer aan wennen
Heerlijk nummer! Ook raad ik cut the cord van shinedown erg aan! Laatst op volume “boxen kunnen het nét hebben” aangehad in de auto en mijn agressie was snel een stuk gedaald haha
Ik heb vannacht zo slecht geslapen omdat ik nerveus was voor mijn medische ingreep van vanochtend en omdat mijn vriend vroeg moest opstaan vanwege werk, dat ik vanmiddag alleen nog maar Netflix heb gekeken en afwisselend dutjes heb gedaan. Goede dag Gelukkig valt het met de pijn nog mee.
Daarnaast deed het konijn van mijn vriend vanochtend heel raar toen ik voordat ik naar het ziekenhuis moest nog even alleen daar was, maar ik moest echt weg vanwege mijn afspraak dus ik kon niet checken of het over zou gaan. Nu loop ik me al de hele dag druk te maken of er iets aan de hand is met het konijn, maar ik kan niet terug want heb geen sleutel en vriend is nog aan het werk. Wil echt weten of ie weer helemaal oké is en wat er vanochtend aan de hand was…
Door de loempiapraat op dit forum al de hele dag zit ik helemaal triest in mijn zetel omdat ik sinds mijn verhuizing uit het mooie Rotterdam Zuid geen loempias meer heb gehad.
Ik mis de markt op het Afrikaanderplein met 12 loempia’s voor 10 euro en pittige saus.
saaaaaaaaaaaame. vandaag was echt een woensdag-dag.