Wat je even kwijt wil #36

Door de loempiapraat op dit forum al de hele dag zit ik helemaal triest in mijn zetel omdat ik sinds mijn verhuizing uit het mooie Rotterdam Zuid geen loempias meer heb gehad.

Ik mis de markt op het Afrikaanderplein met 12 loempia’s voor 10 euro en pittige saus.

6 likes

saaaaaaaaaaaame. vandaag was echt een woensdag-dag.

Ik kreeg echt schrik hiervan, nee het is toch al donderdag maar gelukkig is dat ook, heb t zelfs gegoogeld.

Ik doe ook vrij weinig vandaag, ben wel klaar met thuiswerken en zelfdiscipline

4 likes

Ik denk dat ik, ondanks mijn sjaal over neus en mond, mijn reuk heb vernietigd door met washcat de douche schoon te maken. Nu staat de hele benedenverdieping te luchten (badkamer is beneden) voordat kat en ik er terug in mogen.

Ooo sorry haha dat was niet de bedoeling! Het heeft gewoon woensdag vibes voor me. Meh! Gelukkig laptop dicht en nu lekker koken en eten.

Had het niet verwacht maar toch iets nuttigs gedaan vandaag. Heb het vakantiefotoalbum gemaakt, gelukkig met korting omdat ze met kerst bij Albelli te laat waren met mijn bestelling. Kon toen pas het cadeau aan iemand een week na kerst geven. Maar dit was wel fijn om de vakantie her te beleven. Kwamen op de dag dat het horecaverbod inging terug en hoorde toen dat mijn nieuwe baan niet doorging dus van het nagenieten van de vakantie was het nog niet gekomen. Nu ben ik zo ongeduldig dat ik niet kan wachten tot het pakketje hier op de mat valt.

3 likes

Wij hebben een VR headset! Absoluut niet alleen maar monster/schiet spellen. Hele leuke spellen, maar ik heb zo 1,2,3 even geen namen van spelletjes. Keep talking and nobody explodes, is de enige die ik zo weet en ook mijn grote favoriet! Het is een coöperatief spel waarbij 1 iemand de regels voor zich heeft en de ander de vr bril op heeft en de bom moet ontmantelen. Echt een aanrader!

1 like

Chill. Het komt goed. Laatst was je ook vet aan het stressen en toen had je iets van een 9,5 toch? Zelfs al mist er iets dan wordt er misschien wel niks over gevraagd of je mist misschien 0,2. Je kan nog steeds prima een 8 halen. De kans dat er in die andere samenvatting hele belangrijke dingen staan die niet in deze staan is echt nihil. Dan bezorg je jezelf alleen maar vet veel extra werk, had je hem alsnog net zo goed zelf kunnen maken. Dus: nee, niet doen.

6 likes

Yoga oefeningen word ik ook vaak wel slaperig van, warm douchen en daarna een boek lezen in bed tot je ogen dichtvallen?

1 like

Ik hoef woensdag pas weer te werken :partying_face:

6 likes

Wat cool! Dat soort spellen zoek ik inderdaad. Fijn dat het zo goed bevalt. Voor welke set zijn jullie gegaan?

Wij hebben de HTC Vive! Wij hebben ook een aantal racespellen voor de VR. Is ook echt leuk om te doen.

Dit is echt een “That happened”

18 likes

Cool! Wij gaan voor de Valve index. Alleen wel jammer dat het een levertijd heeft van 8 weken. Welke racespellen hebben jullie? Ik hoop nog altijd op een goede VR Mario Kart haha.

Ik heb dus dringend nieuwe zwarte broeken nodig. Op zalando vind ik echt niks, op H&M vind ik er super veel naar mijn zin maar allemaal uitverkocht in mijn maat??

Is echt waar gebeurd, ik was erbij, ik was de tomaat!!

2 likes

Ik denk steeds dat het vrijdag is. Ondanks dat het geen fuck meer uitmaakt welke dag van de week het is, ben ik wel gewoon donderdagdingen aan het doen, zonder me te bedenken dat het donderdag is. Ben ik eindelijk aangestoken met corona brain?

2 likes

IK OOK hoeraaaaa

1 like

10 uur later en de dag is bijna voorbij. Kind leeft nog, hond leeft nog, dus ben best trots!!

15 likes

Dat ik niet geloof dat dit verhaal echt waar is.

Die “toen kreeg ik een staande ovatie” is een meme omdat veel mensen op internet verhalen verzinnen waarin ze iets “cools” doen en dan “everyone clapped” er in zetten.
Terwijl, een spontaan applaus omdat iemand iets “cools” doet gebeurt bijna nooit.

Dus, samengevat geloof ik je verhaal niet.

35 likes