Wat je even kwijt wil #36

Ik denk steeds dat het vrijdag is. Ondanks dat het geen fuck meer uitmaakt welke dag van de week het is, ben ik wel gewoon donderdagdingen aan het doen, zonder me te bedenken dat het donderdag is. Ben ik eindelijk aangestoken met corona brain?

2 likes

IK OOK hoeraaaaa

1 like

10 uur later en de dag is bijna voorbij. Kind leeft nog, hond leeft nog, dus ben best trots!!

15 likes

Dat ik niet geloof dat dit verhaal echt waar is.

Die “toen kreeg ik een staande ovatie” is een meme omdat veel mensen op internet verhalen verzinnen waarin ze iets “cools” doen en dan “everyone clapped” er in zetten.
Terwijl, een spontaan applaus omdat iemand iets “cools” doet gebeurt bijna nooit.

Dus, samengevat geloof ik je verhaal niet.

35 likes

VAKANTIE.
lekker genieten nu

2 likes

Laat het los. Je vakantie is goedgekeurd. dan niet direct jouw probleem. Anders moet je leidinggevende er wat van zeggen.
Dat jullie het donderdag druk hebben. Ja dat is wat geaccepteerd moet worden.

Geniet van je vrije week!

5 likes

Wow het duurde even, maar ik heb ook een dipje hoor!

Ben begonnen met een een nieuwe baan en ik voel me ineens heel onzeker en ben bang dat ik het nooit ga leren en merk dat andere collega’s leuker met elkaar om gaan dan met mij. :frowning:

Ik heb net per ongeluk een veel te dure aankoop gedaan. Had niet goed gekeken en bij de kassa bleek het 80 euro duurder te zijn. :sob::joy:

Wil het heel graag houden maar ga toch maar even rond kijken of het goedkoper kan.

Hoe gaat dat dan praktisch in zijn werk, zo’n staande ovatie in de supermarkt. Zat iedereen al? Raar. Ging iedereen snel zitten toen de situatie zich voordeed in hoop op een afloop die een staande ovatie verdiende? Ook raar.

9 likes

Ik wil de camera beelden ook wel!

6 likes

Haha kut dat wilde ik net zeggen

2 likes

En leef jij nog een beetje? :grin:

Volgens mij mag alleen de politie camerabeelden opvragen en wat zou die vrouw er mee moeten doen.

Ik snap vooral niet dat je tomaten koopt in de supermarkt, echt van die waterbommen. Ongeloofwaardig.

12 likes

Elke keer als ik domme dingen doe per ongeluk ben ik ook altijd bang om op dumpert terecht te komen :sleepy::joy:

4 likes

Ik durf het bijna niet te zeggen. Maar ik heb thuis na dit verhaal in een tomaat geknepen om te kijken of het wel kon haha. Moet een harde smak zijn geweest

50 likes

Myth busted

1 like

Let’s do it like they do it on discovery channel

2 likes

Ik wil dit nu ook proberen, maar ik heb hier alleen mijn kat om op te gooien :frowning:

7 likes

Wel in zn gezicht mikken he.

11 likes