Ik denk dat de enige optie dan is uit die werk app stappen haha.
Waarom is een tweede telefoon aanschaffen geen optie?
Sinds gisteravond zit er een spiertje in mijn nek vast. Zó pijnlijk! En alsof het nog niet erg genoeg is, heb ik mezelf ook nog heel hard op mijn wang gebeten in mijn slaap afgelopen nacht.
Op mijn boodschappenlijst voor morgen staat:
- Middenvliry
Heb echt geen idee wat mijn jongere zelf hiermee bedoelt
Ik weiger pertinent mijn privetelefoon te gebruiken voor werk. Als mijn werkgever van me verlangt dat ik deelneem aan whatsappgroepen of anderszins telefonisch bereikbaar ben voor werkgerelateerde zaken dan is het ook zijn verantwoordelijkheid om mij daarvoor materiaal te verschaffen. Kortom geef me een telefoon of anders pech, over mijn privetelefoon heb je niks te zeggen.
Ben bang dat je het niet anders kunt scheiden op 1 nummer dan je nu al hebt. Desnoods een extra sim kopen voor 5 euro en in een oude telefoon stoppen en die als werktelefoon gebruiken?
Volgens mij heb je ook een werk whatsapp versie.
Ahw ik heb geen hele vriendinnerige band met mijn zusje. Vroeger hadden we veel ruzie en inmiddels kunnen we prima door 1 deur maar behalve wat appen en elkaar zien met familiedingen of bij ouders zien we elkaar eigenlijk nooit 1 op 1 ofzo. Maar als ze vragen heeft over ‘volwassen’ dingen zoals huur of energiecontract of belastingen appt ze me altijd 100 vragen. En dat vind ik dan toch wel leuk en ben ik toch een beetje gevleid, dat ze voor dat soort dingen het liefst gewoon advies wil van haar grote zus.
Heb zojuist een tandsteenverwijderkitje besteld omdat ik echt te lui ben om te flossen en a.s. maandag naar de tandarts moet. Om aan de verzendkosten te komen ook maar spontaan een wimperserum besteld. 5 min geleden wist ik niet eens dat ik zo’n serum nodig had en nu ben ik super excited Mijn wimpers zijn zo kort. Ik lees in de review dat mensen stopten met gebruiken omdat hun wimpers hun wenkbrauwen raakten. Nou, I’m ready for it
O wow dankje wat lief!!! ik ben super blij! Een van mn beste vriendinnen waarmee ik veel samenwerk is ook geselecteerd dus dubbel blij. Zij werd ook veel eerder genoemd en ik zat pas bij de laatste namen, was wel even torture haha.
Kans dat het een gekke editie wordt is wel groot maar alsnog suuuuper blij en vereerd!
Oh dat lijkt me heel stressvol inderdaad Maar wat leuk dat jullie allebei mee kunnen doen! Als het even kan kom ik kijken
Waarom doen mijn benen zo’n pijn?
Hoe is je laptop?
Hoe heet het serum? Ben benieuwd naar de ingredienten. Mijn wimpers kunnen ook weer een boost gebruiken
Mygod. Zo goedkoop. Ik had dus meer dan 30 euro verwacht ofzo. Ik bestel het morgen, moet er nog wat bijdoen
Ik was te enthousiast, denk ik. De helft van de reviews is positief maar de andere helft is negatief. Heb het gevoel dat ik gescamd ben Ik ga later nog meer reviews lezen en ook buitenlandse reviews zoeken. Mocht mijn gevoel niet veranderen, retourneer ik het zonder te openen. Tientje is veel geld als het straks niet werkt
Edit: Deze lijkt mij persoonlijk betrouwbaarder!
O girl wat doe je me aan haha we moeten dit morgen beter uitzoeken. Misschien kun je nog annuleren!
Note to self: NIET je werktelefoon de avond voordat je weer moet werken al bekijken. Ik heb wakker gelegen door een app van een cliënt omdat ik na aan het denken was wat ik er mee moet gaan doen en heb er zelfs over gedroomd. Eindstand: veel te kort en onrustig geslapen en nu kapot voordat mijn dag überhaupt begonnen is. Top