Telegram gebruiken voor een werkgroepsapp? Misschien onhandig maar dit kwam bij me op
Vandaag is de eerste dag in anderhalve maand dat ik weer even naar kantoor moet. Het voelt zo lang geleden
Fijn! Moet wel zeggen dat ik er tot nu toe alleen op geforumd en sims 3 op gespeeld heb dus kan er nog niet te veel over zeggen. Batterij gaat bijv. heel snel op, maar geen idee dus of dat door de Sims komt. Ben wel blij dat ik niet meer mijn laptop een kwartier van tevoren op hoef te starten als ik een skypesessie heb
Sushi als ontbijt. Gisteren in alle drukte gewoon vergeten dat ik maar 1 keer iets had gepakt.
Ik verwacht dat dat (deels) door de Sims komt. Dat spel trekt mijn macbook ook binnen twee uur leeg, terwijl die normaal 10 uur mee gaat.
Ik ben helemaal geïnsprireerd door hier en heb gister macramétouw besteld en kralen, ik ga plantenhangers maken
Wist je dat je die als je een Android telefoon hebt ook op je tel kan spelen?
Dan moet je de app myoldboy of myboyadvanced downloaden (ligt aan welk spel je wil spelen)
Omg nu wens ik een Android telefoon haha. Ik had gekeken of het me lukte om het op m’n iPhone te downloaden maar dit lukte me niet. Maar computer is ook prima
Leuuuk! Is niet heel moeilijk en heel ontspannend
Omg borrel tafel joh.
Jaaa <3
Ik heb een borrelplank met zo’n draaischijf en als ik de borrelplank van @anon76889665 binnen krijg ga ik ook weer zo’n immense tafel maken <3.
(ik had dat 2 jaar terug met kerst het was zooo mooi, met allemaal bakjes enzo)
Ohh klinkt goed! En een draaiende, dat is wel echt next level borrelen
Ja hij is extreem fout, hij is gegraveerd met de namen van ons gezin en dan een kroon in het midden. We hadden het als gezinscadeau gekregen van iemand. Maar we hebben er zo nog wel veel lol mee.
Welkom! En weet waar je aan begint… voor je het weet verspil je hier hele weken
Hallo ,
Wat leuk dat je een abonnement hebt genomen op FF. Opzeggen is helaas niet mogelijk.
Zelfs als u uw account wilt verwijderen word er van u verwacht dat u de volgende dag terug komt.
Veel plezier
Whaaaa net gehoord dat één van mijn beste vriendinnen over een paar weken weer in Nederland komt wonen . Niet dat het nu met corona veel verschil maakt. Maar toch een fijn idee dat ze maar een uur van me vandaan woont ipv eerst tien uur moeten vliegen om elkaar te zien.
That’s the spirit! Zeg maar dag tegen al je dromen en ambities nu je hier bent.
Omg amazing, post je het resultaat in het borrelplanktopic?
RIVM would approve . Welkom!
Ik had net eigenlijk ook zin om een tomaat tegen iemand aan te gooien in de supermarkt. Ik kwam een vrouw tegen die vroeger nogal veel lullige opmerkingen over mij en mijn familie had had gemaakt. Zij: gegoede komaf, is hoogopgeleide ouder, kon haar kids een stabiele thuissituatie geven <==> Ik ben opgegroeid in de tegenovergestelde situatie
Ik had gehoopt dat ze mij niet zou herkennen. Helaas heb ik nogal een karakteristieke kop dus herkende ze mij zo. Gaat ze een gesprek aanknopen waarin ze weer lekker uit de hoogte doet
en wederom negatieve opmerkingen over mij maakt en bepaalde aannames doet. Jammer voor haar kwam ik wel goed uit mijn woorden en bleek geen van haar aannames te kloppen. En daarna liep ze snel weg