Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven boodschappen gedaan voor meer dan vijftig euro. Jammer dat het vooral snacks waren, anders had ik me nu heel volwassen gevoeld.
Ik heb net met mijn hele vriendinnengroep op zoom zitten kletsen en nu mis ik ze nog meer dan ik al deed Nu zit ik vet zielig in mijn eentje op de bank met wijn
Ik heb éindelijk een opdracht ingediend waar ik al máánden tegenop zag (ruim een jaar zelfs). Deze week goed doorgebuffeld (deadline was vanavond) en nu hij net is ingediend, voel ik me een beetje gedesoriënteerd .
Mn telefoon viel net zooo hard op mn teen en aan de ene kant ben ik blij dat ik de val gebroken heb maar aan de andere kant deed mn teen toen zoveel pijn dat ik bijna moest kotsen.
En nu nog doet die pijn.
Nou jongens, de kwaliteit van deze sushi was echt om te huilen. Ben direct genezen Deze tent was vroeger mijn favoriet, maar dit was echt beroerd. Lekker fijngeknepen hompen rijst bij de nigiri, dan weet ik meestal wel hoe laat het is
Ik zat gisteren met mijn vriend ‘horse girl’ te kijken. Wat uiteindelijk echt een weirde film was trouwens haha. Alleen in het begin zag je haar met een paard en in een stal etc. En toen zei ik tegen mijn vriend:‘Pffff hopelijk gaat deze film toch niet alleen maar over een wijf op een paard’. Zegt mijn vriend:'De film heet letterlijk ‘horse girl’. Ik weet niet waarom maar ik kreeg echt de slappe lach hahaha
Oh man ik weet niet wat ik heb gedaan, maar ik werd net wakker met helse rugpijn. Nog nooit gehad dit joh. Echt elke beweging doet pijn. Ik lig niet eens lekker.
Wow gelukkig was ik een beetje aan het treuzelen om te gaan hardlopen, want het onweert nu
Ik had eindelijk een keer iets afgesproken met iemand in de buitenlucht, begint het te hagelen
Ik zou vandaag gaan wandelen met een vriendin maar ze voelt zich niet zo goed dus het gaat niet door. Vind ik echt jammer want ik had zin om haar te zien plus ik wilde iets met haar bespreken waar ik mee zit waar zij altijd wel goede ideeën over heeft.
Nu heb ik niks meer gepland voor vandaag en morgen, echt stommmm.
wow dat is dus echt nu hier. Dacht net eerst; oh lekker zonnetje! Zal dus wel mee vallen vandaag. En nu dikke onweer en hagel
NOu inderdaad, dacht echt; oh toch een mooie zonnige dag! Misschien dan toch de tuinset in de lak zetten. hahahah NOPE
Gewoon iets sturen! Zou zonde zijn als het doodbloedt terwijl je dat niet wilt. Misschien vragen of ze dit weekend iets gaat doen? Of vragen of ze zin heeft om te netflix partyen?
Wat heftig dat ze op sterven ligt. Ik snap wel dat het dubbel voelt en dat je gefrustreerd bent dat het zo lang duurt. Dat herken ik ook wel. Je wilt ook gewoon dat ze snel en pijnloos overlijdt… wilde even laten weten dat het geen gekke gedachte is. Veel sterkte!
Gewoon wat sturen! Ik heb vorig jaar ook meiden via daar leren kennen en ik ben ze dankbaar dat het nooit is doodgebloed.
Ja snap dat het nu nog ingewikkelder is met het hele corona gebeuren. En het is al zo lastig als iemand zo ziek is. Als je doet wat goed voelt en je hart volgt dan is alles wat je regelt oké.
Ik ging dus net op zoek naar een extra mok om te kopen. Vind ik als ik op google zoek mijn eigen post op dit forum. Ja, dat helpt niet he!
Grrrr zo stom, ik heb twee kettingen van little green bag retour gestuurd zonder t&t en prompt zijn ze kwijt. Ik geloof er niks maar goed, nu heb ik het hele bedrag moeten betalen en een waardebon gekregen voor de kettingen die weg zijn. Maar ik wil niks van die shop en bovendien is het maar 36 euro. Zou dan een leuke tas willen uitzoeken maar 36 euro korting is ook weer net niks
Haha je bent je eigen influencer!
Ssssht dalijk gaan ze nog over me roddelen in een van de topics