Ik doe aan intermittent fasting en ik mag over een uur weer eten maar mijn maag begint nu al met rommelen.
De geboorte van de babypanda in Ouwehands maakt me echt buitenproportioneel vrolijk.
Ik ga vandaag World of Warcraft spelen met een vriend uit Noorwegen. Ik kijk er zo veel naar uit haha, mijn game ervaring bestaat uit Pokemon op de gameboy en sims 2 op de computer dus ik ben heel benieuwd hoe dit gaat.
Ik ben zo blij dat deze memes niet meer populair zijn.
Als je daar iets populairs wilt moet je sws vroeg gaan haha.
Haha ik kijk GTST classics. Wat een slecht acteerwerk. Vooral Isa Hoes. En m’n vriend kijkt een beetje met een half oog mee en ik heb hem nu wijsgemaakt dat deze afleveringen recent zijn. Hij zag net Laura in een telefooncel bellen en Arnie met een huistelefoon met snoer.
Heb jij geen last meer van je overbelasting? Ik wel nog en damn al bijna 3 weken niet hardgelopen nu maar blijft kut.
Wat waren nou goede vervangers voor de Hema onderbroeken? Ik zoek fijne onderbroeken, liever niet met een duidelijke rand bij je billen en hij moet genoeg ruimte geven bij je vulva
stukken minder! Nieuwe schoenen helpen goed gelukkig. Wel rot dat het al zo lang duurt, heb je er oefeningen voor?
Ah fijn!
Eh ik dacht dat rust genoeg zou zijn, staat ook overal op internet, maar blijkbaar niet :’) doe wel andere oefeningen/workouts maar niet zozeer voor mijn enkels dus ga dat eens opzoeken, volgens mij zijn er wel wat oefeningen die kunnen helpen maar vooral rusttt. Zo vervelend.
Welke maat wil je? Ik heb twee paar gehaald om te kijken welke beter zat er hou dus een paar Aldi slipper maat 39/40 over
Die ergenis of observatie deel ik ook met je.
Ik kan niet alles delen over een vergelijkbare situatie, maar iemand die ik ken heeft drie keer vanuit een heel andere functie gesproken met personen met een bepaalde achtergrond waardoor zij minder makkelijk de weg naar betaald/zinvol werk vinden. Opeens had zij besloten om lifecoach te worden voor die groep mensen en dat ze daarmee de wereld beter zou maken.
Wel bewonderingswaardig dat ze daar tijd en energie in wou steken, maar met een luisterend oor en iemand die zegt, yo je kan het ik voel het! (want zo gingen die gesprekken met die personen) heb je ze niet geholpen. Misschien ben ik daar ook iets te sceptisch in, maar ze heeft een prima baan opgezegd om dit soort ongein te gaan verkondigen als able bodied helper van de minder able bodied mensen.
Heb je ook last met wandelen?
Ik heb ook mijn veters op een bepaalde manier gestrikt om mijn enkels nog te ondersteunen, kan alleen totaal niet uitleggen maar misschien dat Google daar ook niet iets over weet haha
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.