Wat je even kwijt wil #36

:slightly_frowning_face:! Wat een nare vrouw. Sowieso niet leuk om haar tegen te komen dan. Toch vind ik het wel knap van je dat je iig iets terug kon zeggen en niet die woede hebt geuit in een tomaat gooien hahaha.

Mijn malene birger vest voor het eerst in de wasmachine gedaan :cry::cry: op 20 graden. Helemaal gekrompen en hard geworden :cry::money_with_wings: mijn hart

Welk materiaal is het?
Ik heb dingen gelezen over conditioner erin doen haha

1 like

Hahahaha. Ik heb zo’n vermoeden dat het ‘tomaatgooien’ een soort nieuwe ‘het is gebeurd’ gaat worden haha.

15 likes

Rust er misschien een vloek op jou en bovenkleding?

4 likes

Of samen

16 likes

Het was een kwestie van tijd dat ik haar tegen zou komen denk ik. Zeker nu met Corona. Door dit soort types ben ik behoorlijk mondig geworden. :stuck_out_tongue:

@Karl_Lagerfeld Nee niet nog een kledingstuk. Altijd als ik mijn dure vesten in de was doe op het wolprogramma, houd ik mijn hart vast. Het kledinguniversum mag wel wat liever zijn tegen jou :cry:

1 like

Ik vind mezelf best wel een goeie buurvrouw… Ik ga zo mijn telefoonnummer geven aan mijn bovenbuurman zodat hij mij kan appen of bellen als de muziek een keertje te hard staat. :grin:

2 likes

Ja dat heb ik ook gelezen dus hij ligt nu inderdaad in bad met een hele fles conditioner :sob::sob:

1 like

Ja ik zou bijna nudist worden dan kan niemand me meer iets maken

6 likes

Maar je username is niet @ladygodiva dus je mag niet naakt paardrijden.

Then she rode forth, clothed without her beloved yellow sweater or Malene Birger knit
The deep air listen’d round her as she rode,
And all the low wind hardly breathed for fear

3 likes

Dat klinkt wel heel ontspannend voor hem!

3 likes

Het lijkt me best chill om een kleding stuk van @Karl_Lagerfeld te zijn. Lelker badderen of uit logeren bij vrienden.

17 likes

Tip voor chocoladeliefhebbers: op de website van Lindt is er ontzettend veel korting op producten met een korte THT.

Ik heb zojuist een flinke voorraad chocolade besteld…

5 likes

Ik ben heel scheel denk ik, maar ik zie het niet staan :face_with_raised_eyebrow:

Op de Nederlandse officiële webshop en dan staat linksboven “aanbiedingen”.

afbeelding

Daar ga ik in mijn babyvestje van marlene birger

4 likes

Welkom!
time-you-enjoy-wasting-was-not-wasted-john-lennon-1-638

8 likes

Voor jezelf is toch reden genoeg? De beste zelfs.

25 likes

Had ik gisteren ook gedaan, helemaal make uppie en nagels gelakt. Soms is het fijn om zo tijd aan jezelf te besteden

2 likes