Wat je even kwijt wil #36

Oeh goeie tip! Die houdbaarheidsdatum maakt niet heel veel uit toch, neem aan dat je prima nog een maandje later die chocola op kan eten toch?

1 like

Ik ben kikkererwten aan het roosteren in de oven en schud wat heen en weer om ze om te draairn, springen er paar zo alle kanten op als popcorn. Kon dat hete erwtje net ontwijken.

3 likes

Ik heb het echt best wel druk met schoolwerk, vijf dagen per week volle bak mee bezig. Maar nu heb ik besloten voor vandaag dat ik volgende week verder ga aan scriptie ipv vanmiddag, en nu voel ik me bijna schuldig?? Terwijl het prima kan met mijn deadline. Nu proberen te genieten van mijn vrije middag zonder schuldgevoel :confused:

3 likes

Ik heb echt een existentiële crisis. Ben zooo onrustig en wil mn hoofd even uitzetten.

Ik moet al een week een document aanleveren bij een collega (a) maar voordat ik dat kan moet ik dit eerst met een andere collega (b) bespreken. Gisteren daarover gebeld en hij zou vandaag tijd hebben maar we hebben geen tijdstip afgesproken dus nu weet ik niet of ik hem moet contacteren of hij mij :sweat: en daarnaast moet het echt vandaag verzonden worden want A zit hier op te wachten en kan anders ook niet verder. Gisteren was A al niet amused op mij dus laat staan als ik pas volgende week met het document kom. Wat heb ik toch een hekel aan werken en tussen 2 mensen in zitten

Tering ik ook. Voel me lichamelijk en geestelijk echt draaierig en ontzettend onrustig

1 like

Vraag gewoon ‘He B. heb je nu even tijd om te overleggen want ik moet dit document uiterlijk vandaag aanleveren bij A.’ Niet gaan zitten afwachten als het haast heeft, je zit jezelf alleen maar op te vreten in de tussentijd en daar heeft niemand wat aan.

Jij wil iets van hem toch dus zou verwachten dat het initiatief van jou komt. Stuur hem gewoon een berichtje met de vraag wat uitkomt? Of misschien gewoon bellen, de dag is al bijna voorbij…

1 like

Ik heb ook een pakketje besteld, want ik wilde nog een bedankje voor mijn zus en moeder hebben. Op de site staat echter
Vanwege de extreme drukte kan de levering wat langer duren, onze excuses voor het ongemak.
Dus ik hield er rekening mee dat het er pas over 2 weken is. Kreeg net de track & trace-mail al, morgen wordt het bezorgd. :partying_face:

Dank voor de tip!

3 likes

Ja. Daar proef je meestal niets van!

Ik zou even bellen! Als het niet uitkomt, kan hij dat aangeven.

Yugh, geen zin om te werken.
Iemand die mijn dienst wil overnemen?

Ik ben de laatste tijd best wat aangekomen en ik dacht aan het begin dat het me niet zoveel uitmaakte maar nu zie ik een foto van afgelopen weekend terug en ik ben echt groot en lomp. :sob: En sowieso merk ik dat ik steeds minder trots naar mijn lichaam kijk nu…

Iemand tips hoe je gemotiveerd blijft met gezonder eten en afvallen? Instagram accounts die lekkere gezonde recepten delen? Of een blogger die post over afvallen ofzo?

Pasta met pastasaus maken van gegrilde groente met harissa en dan met feta. Wel rode wijn door de pastasaus, anders is het gewoon niet de moeite waard

Of gewoon gegrilde groente met feta uit de oven

4 likes

Wow ik heb tussen al dit gedonder in een 8 voor mijn herkansing gehaald en echt hele mooie feedback gekregen. Echt zo fijn

44 likes

Ik zou de groente met de harissa erdoor in de oven doen en dan de laatste tien minuten feta erover. En dat eten met rijst.

3 likes

Omg die persco! Ik zou echt zo hard met m’n ogen rollen als ik Rutte was, wat een vragen weer. Ik kijk voor het eerst via Facebook Live, de comments zijn ook om razend van te worden “geef me vrijheid trug”. Mijn hemel.

1 like

De Lazy Fit Girl methode! Super laagdrempelig en mega fijn. In het strak in je zwempak zijn er meer forummers die dit volgend, waaronder ik zelf dus.

2 likes

@Parasol @Moskou @Lemongrab ik heb gebeld! Hij stond eerst op offline dus vandaar mijn twijfel maar gelukkig kreeg ik hem te pakken :blush: Nu heb ik in iedergeval mijn antwoorden maar nu ligt mijn werksysteem eruit :sweat: dit is niet mijn dag haha

1 like

Iemand misschien tips voor het dragen van een spijkerbroek voor iemand met een paar kilootjes meer?

Ik ben het afgelopen jaar wat aangekomen in gewicht en ben toen voornamelijk stretch broeken gaan dragen. Deze sluiten mooi aan bij mijn lichaam en zitten lekker. Nu dacht ik dat het wel leuk was om weer eens een spijkerbroek te proberen voor de afwisseling. Maar nu heb ik er een besteld in twee verschillende maten, alleen valt het gewoon niet goed. De ene maat sluit strak aan, wel prima, maar zodra ik ga zitten drukt het best in mijn buik. En de andere maat zit iets comfortabeler, maar ik zie gewoon dat die net te ruim valt waardoor ik veel groter en slobberiger lijk dan bij mijn zwarte stretch broeken. Sowieso lijk ik met een spijkerbroek breder, ongeacht de maat? Herkenbaar of ligt het aan mij?:stuck_out_tongue_winking_eye:
Moet ik nu gewoon accepteren dat spijkerbroeken het niet voor mij zijn zolang ik niet ben afgevallen, of heeft iemand een andere oplossing?