Wat je even kwijt wil #36

Dafuuuq. Had vanmiddag (duuuur) een poke bowl besteld als lunch. Nou het is krap 5 uur geleden en

Be warned

Ik kots echt mijn heeeeele hebben en houwen eruit?! Ineens misselijk, kotsen en nu weer fine. Maar het rare is dat ik echt de smaak van kabeljauw in mijn mond had. Dat heb ik gisteravond gegeten, maar daar kan het niet meer door komen toch? 24 uur later na het eten van andere dingen?
Ok ja en stiekem had ik ook een half pak kinder riegel op na de poke bowl, maar dat doe ik vaker dus dat is mijn maag wel gewend

Fucked up wel! Zonde van het geld.

Ik denk dat meneertje zelf ff kwijt was wat bakpoeder eigenlijk is

1 like

Of de ah, daar zijn ze ook nog wel te vinden voor een acceptabele prijs. Succes!

Geen idee of dit in het “waar je pas laat achter kwam” topic moet, maar wat fijn dat Facebook nu ook de optie “medeleven” heeft tussen de like opties.

Een pakket wat ik op 9 april heb gekocht word nu pas verstuurd.

1 like

Steeds als ik het Wat eet je vanavond-topic zie, denk ik in mijn hoofd: wat lekkers. En dan voel ik me bijdehand

4 likes

Ik vond het zo chill op kantoor dat ik er om 19.00 nog zat :joy:. Er was niemand op de afdeling, dus ik kon zonder afleiding doorwerken. Eindelijk weer een keer iets anders dan mijn 18m2 huis. Jammer dat ik er nu niet meer heen mag

1 like

Dit had ik ook met mijn sushi vorige week :confused:

@Luzarl @Soy.peor @Clancy @FISSA

Nog bedankt voor jullie reacties! Echt fijne tips, ik ga er eens naar kijken. Toevallig had ik een normale broek van de H&M inderdaad, blijkbaar dus niet de beste optie haha. De stretch broeken die ik nu draag zijn maat L, maar bij strakkere jeans of pantalons heb ik echt wel XL (maat 34/34 ofzo?). Ben ook redelijk lang, 180 cm.

1 like

Oh dan zou ik ook misschien kijken naar tall collecties!

1 like

Wat een rare reactie. Bakpoeder uit het assortiment is ook heel vreemd.
Ik ben ook al weken op zoek naar bakpoeder, maar bij elke supermarkt is het uitverkocht. Bij sommige supermarkten staat er ook een briefje bij dat er een leveringsprobleem is. Denk dus dat het niet per se is omdat iedereen in quarantaine massaal aan het bakken is.

Hallo, waarom heeft youtube comments-gedeelte verplaatst? Op desktop ziet het er ook al anders uit. Krijg hier echt storing van… :weary:

4 likes

Het is zooo irri. Je kunt niet meer zomaar lekker naar beneden scrollen. Maar je moet die lelijke balk aanklikken bah.

1 like

Ja! Ik vergeet het ook steeds en ben dan vet lang aan het scrollen totdat er een balkje komt met: comments staan nu hier.

1 like

Voel je je al beter inmiddels?

1 like

Meteen weer! Heb inmiddels alweer tosti’s, stokbrood en gin fanta gehad :sunglasses:

5 likes

Het regent opeens zoooo hard. Heb dan altijd de irrationele angst dat mijn ramen eraan gaan.

Moeten we je naam interpeteren als JOE KEES HIER IS DE HOND of als mannennaam? :upside_down_face:

7 likes

Moet altijd denken aan Wie is het

3 likes

Bill, het is altijd Bill.

5 likes