Wat je even kwijt wil #36

Ik heb vandaag een Bluetooth box gekocht bij action en hij werkt fantastisch en nu luister ik in bad keiharde muziek uit mijn festivalplaylist die ik heb gemaakt op Spotify (tevens een sippe aangelegenheid) en ben in mijn nopjes. Zo maar wijn pakken. Want LANG WEEKEND.

5 likes

Of George. En als kind kan je al die namen niet uitspreken.

1 like

Klinkt het een beetje ok? Ik wil dit ook want ben die draadjes zat maar ben een pauper. Wat koste hij?

14.99 en klinkt echt helemaal prima!
hqdefault

1 like

Heb het niet-thuisbezorgen wekenlang goed volgehouden maar had zo’n sushi craving opeens. Dat is een van de weinige dingen die ik zelf niet kan maken. Gecheckt welke restaurants nog open waren, blijkt er eentje bijna dicht te gaan, maar ik mocht wel nog snel bestellen voor ze de keuken dicht deden. Via hun eigen site dus ook snel gedaan met fooi erbij, omdat dat toch irritant is zo last-minute. En nu ben ik blij want nu kan ik een nieuwe serie beginnen met lekkere sushi :heart_eyes:

13 likes

Soms denk ik aan een kledingstuk dat ik ooit heb weggedaan en dan heb ik daar veel later opeens vet veel heimwee naar :weary: Zit al de hele avond door tweedehands jurken te scrollen op zoek naar eentje die ik eigenlijk precies in de kast had hangen 2 jaar geleden.

11 likes

Thnx! Ga die denk halen wanneer er geen rijen meer voor de action staan haha.

Zat te twijfelen of ik niet door wilde sparen voor zo’n box waartegen je kan praten maar die zijn denk 80,- op zijn goedkoopst? Dus dat verschil vind ik dan te groot. Als iemand die voor €40.- weet…

Ik heb dit weleens met kledingstukken ‘uit mijn jeugd’ haha. Die ik dan echt superleuk vond maar nu uiteraard niet meer heb :frowning:

2 likes

Ja ik heb 15 jaar geleden op egf ook vet leuke schoenen verkocht die van mijn moeder geweest waren, nog steeds spijt van arghhh. Als je hier zit geef terug!!

2 likes

Mannen zijn toch ook maar simpele zielen hè. Gelukkig is er wijn😬

1 like

Thnx ik zag alleen die grote! Ik ga kijken dankje

Ik zit Jinek te kijken maar jeeeezus erger me dood aan Gerard Joling. Wat doet ie daar?? Volgens mij denkt Peter van der Voort, hoofd van IC UMCG, ook van wtf hou je bek.

2 likes

okkkkkk 4 ginmixen verder en ik ben drunker dan ik in maanden ben geweest. Supertop dit

6 likes

Ik ben de halve avond Andrea Bocelli aan het luisteren. Ik wil nu naar Italië en pasta eten en wijn en limoncello drinken

11 likes

Time to say goodbye

1 like

Jaaa , wat een frustratie zeg!!!

1 like

Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven boodschappen gedaan voor meer dan vijftig euro. Jammer dat het vooral snacks waren, anders had ik me nu heel volwassen gevoeld.

1 like

Ik heb net met mijn hele vriendinnengroep op zoom zitten kletsen en nu mis ik ze nog meer dan ik al deed :sob: Nu zit ik vet zielig in mijn eentje op de bank met wijn

1 like

Ik heb éindelijk een opdracht ingediend waar ik al máánden tegenop zag (ruim een jaar zelfs). Deze week goed doorgebuffeld (deadline was vanavond) en nu hij net is ingediend, voel ik me een beetje gedesoriënteerd :joy:.

9 likes

Mn telefoon viel net zooo hard op mn teen en aan de ene kant ben ik blij dat ik de val gebroken heb maar aan de andere kant deed mn teen toen zoveel pijn dat ik bijna moest kotsen.

En nu nog doet die pijn.