Aan paaseitjes geen gebrek hier in huis… Ik had nog een schaaltje op tafel staan en gisteren kreeg ik nog een halve kg zak gratis bij de Jumbo en vandaag weer een 200 gram zakje. Koekoek ik heb zeker 1 kg paaseitjes nu.
Het is tering druk op de parkeerplaats van de supermarkt. Gelukkig kom ik alleen kebab halen bij de kebab truck.
Aaargh wat irritant! Heb je uitgelegd dat je die dingen allemaal speciaal voor haar besteld hebt? En dat je niet zomaar een knoopwerk kan verplaatsen naar een houten ring? Want misschien beseft ze dat niet ofzo…
Ik dacht net: wat verschijnt hier nou, zijn het die paashaasoren
Die oren
Ik heb net 15km gewandeld en nu ga ik disaronno sour maken, opdrinken op de zon in mijn balkon en de rest van de dag niet meer bewegen. Proost
Ik wil alleen even kijken hoe mijn paasoren staan.
Edit: hahaha zeer tevreden.
Ik kwam net ook even kijken hoe schattig de oren staan
Ik lig in de zon, alles is schoon, mierenpoeder is gestrooid . Lekker Johannes Passion luisteren, want ja dat hoort!!! Echt medelijden met alle musici die in deze specifieke periode hun geld moeten verdienen
Mijn vriend heeft de ham opgegeten. Net nu ik een tosti wilde maken.
Vind ik niet leuk
Maar wel met airco in de nieuwe wagen naar huis gereden en choco schaapjes van Lindt gekregen voor ons goede werk
Oe een extra paar oren.
Ik loef deze oren.
Mijn vriend heeft Animal Crossing voor me gekocht op de switch, maar ik vind het echt een saai spel eigenlijk
Nog meer bewijs dat alles me goed staat.
Neee nog niet! Klinkt inderdaad als een goede kanshebber.
Wel laatst via Hangouts (drie… twee… één… START!) Familieweekend gekeken, maar die was eigenlijk niet slecht genoeg.
Maar Eddie is sowieso goals, en ik ben niet eens zo van Jack Russels.
Ik wil ook zo graag een hondje, alle praktische bezwaren vallen ineens weg in Coronatijd haha. Enige wat ik kan doen is wandelen en binnen knuffelen.
Oe bunnyception.
Tering ik moet echt half uur huilen, dit heb ik nooit
Ander thema proberen? Volgend mij zijn er altijd 2 thema’s ofzo die zr niet weergeven