@Airy-fairy Daar heb je ook helemaal gelijk in hoor, maar voor het trainen van een puppy is de extra vrije tijd ivm corona wel handig Ik werk wel nog steeds iedere dag, dus er zou niet ontzettend veel veranderen, behalve dan dat mijn vriend nu de hele dag met hem thuis zou kunnen zitten
Ik had net ook weer een gesprek met hem, en hij noemde weer alle redenen op waarom hij het niet wil. Hij vindt het huis te weinig ruimte hebben, hij gaat er vanuit dat ik niet met de hond ga lopen (wat ik stom blijf vinden van hem haha). Hij wil pas een hond als we een tuin hebben, is bang dat de hond de trap niet af kan etc. etc. etc. Het is juist heel goed dat ik vlak bij mijn werk woon, dus ik zou sowieso wel 2/3 keer met hem kunnen lopen per dag, en ook is hij in mijn fantasie nog steeds de hele dag op mijn werk, maar ja waarschijnlijk ben ik idd een beetje onrealistisch bezig en moet ik er nog even over nadenken haha
@Bunnyslippers Eddie is idd echt goals haha . Dat tongetje ook dat er altijd bij hem uitsteekt omg
En idd! Ik voel nu ook gewoon heel erg die behoefte omdat ik nu de tijd zie om het te doen, en hem te trainen en alles, en het is ook zo heerlijk weer om dan met een puppy te gaan wandelennnn … ohhh nee mijn fantasie slaat weer op hol hahaha