Wat je even kwijt wil #36

Ik heb vandaag aan m’n ebook gewerkt en ben echt vet trots op mezelf. De zon doet goede dingen met me.
En dat mijn leidinggevende van mn kutwerk geen tijd had om me deze week te bellen helpt ook :+1:

2 likes

Jezus spuit het goud ofzo

2 likes

Ben hier voor de oren

Edit: Evil paashaas! Love it! :sneaky:

Edit2: omg ze matchen bij m’n oogschaduw🥰

6 likes

Echt wat een verschrikking. Hoe suf kan het worden.

1 like

Deze meeuw heeft een identiteitscrisis

1 like

Ik ben best wel sad dat ik mijn familie dit jaar niet kan bezoeken in het buitenland (zou eind zomer zijn maar ik heb vandaag de knoop maar doorgehakt) maar gelukkig kunnen we bellen en facetimen.

Ik zat er heel de tijd tegen aan te hikken of ik wel of niet een ticket zou boeken maar heb toch besloten om het niet te doen aangezien ik altijd nog kan gaan.

Mocht het tegen die tijd anders zijn dan ga ik er gewoon voor zorgen dat ik van mijn ‘vakantiegeld’ naar een mooi huisje kan verhuizen en misschien nog een weekendje weg kan of kan kamperen. Komt helemaal goed. :muscle:t4:

Geeeen idee. Mijn man zegt net alleen ‘Vet! Wat goed bedacht!’. Ik ga dus maar verhuizen naar Het leed dat een relatie heet topic :sweat_smile:

1 like

Wellicht een oproep welke misschien geen gehoor zal krijgen, maar ik ga het toch vragen. Zijn hier dames met overtollig vel die tips tegen schuur plekken hebben met dit warme weer? Specifiek voor de armen :slight_smile: ?

Berberana?:star_struck::star_struck:

1 like

Ik durf niet te zeggen of het ook werkt voor schuur plekken bij je armen, maar mijn bovenbenen schuren tegen elkaar en ik gebruik Vevina bodycreme. Een roze tube, o.a. te koop bij bol. Die werkt voor mij echt heel goed!

2 likes

@MyMoon ik vind het echt leuk :face_with_thermometer:

2 likes

Ik zit inmiddels ook gewoon mee te jureren hoor :joy:

2 likes

Jazeker :heart_eyes:!

Ik denk dat ik alle kcal die ik vandaag eraf heb gelopen er weer aan heb gegaan.
Zo jammer weer.

Kak heb nog samos en de hele dag denk ik daar aan van ohja dat ga ik vanavond drinken. En dan savonds vergeet ik het of heb ik er geen zin meer in…
Ik vind alleen drinken ook niet leuk :sob:

Wow die oren passen echt perfect op m’n ava.

10 likes

Ik heb morgen een paasbrunch met mijn huis en we gaan mijn lievelings day drink cocktail maken: MIMOSA’S. :smiling_face_with_three_hearts:

Ik hoop alleen dat ik nuchter genoeg blijf want ik ga daarna ook nog dineren haha.

3 likes

Nou het trainen van een pup duurt wel langer dan de coronaperiode (hoop ik qua duur van de coronaperiode ten minste). Wij hebben een pup vanaf juni 2019 dus die wordt nu bijna 1 jaar en nog steeds best veel tijd aan kwijt. Ook zou die van ons meegaan naar mijn vriend zijn werk, maar los gaat niet want dan loopt ze weg en in een ren en bench zat ze alleen maar te blaffen en alles onder te plassen (terwijl ze al wel zindelijk was). Best nog een hele tijd geprobeerd om te laten wennen, maar drie (en in het begin wel vijf keer) tijdens werktijd naar buiten om (minimaal een half uur) met de hond te lopen komt ook niet altijd goed uit en kreeg zo toch onvoldoende echte aandacht. Gaat nu niet meer mee naar werk maar hebben een heel oppas/uitlaatschema en paar dagen per week naar een hondenspeel/opvangplaats. Wij hebben hier nu inmiddels onze draai in gevonden en willen mee naar werk later als ze rustiger is opnieuw proberen.
Weet dus echt waar je aan begint…

3 likes

Mijn kat is vast blij met deze oren.

1 like

Was vandaag aan het werk en kwam ineens super random @Luzarl tegen :heart:

6 likes