Ik houd van dit weerrrr.
Ik kom hier 10 uur te laat achter
Hahha morgen weer! 10:30-14:30
oh heerlijk 90 days to wed kijken tijdens mn workout 
we hebben ultrasone muizen verjagers gekocht en ik hoop zo dat ze werken want ik word iedere nacht wakker van die kut beesten maar ik wil ze niet dood maken
Ahh ik ben aan het twijfelen of ik een nieuwe rugzak moet kopen en ik moet voor 12 uur beslissen anders is de korting weg, te veel stress dit 
Ja. Je kan m altijd terugsturen als je m toch niet wil
Help, getraumatiseerd worden tijdens m’n workout 
karl ik moet zeggen: die oren staan je echt perfect! wunderbar
Een vriendin zei net dat van al haar vriendinnen ze met mij het eerst een trio zou kunnen voorstellen. Ik ga deze als compliment tellen!
Ik vind hem nog steeds echt d a d d y
Ja idd! Ik heb hem net op de valreep nog besteld
Ja schon he! Speciaal deze uit het archief gehaald
Waar doe je dit
Jongens, ik moet zo echt gaan slapen maar zit hier nog mega relaxt npo gemist te kijken. Deze brunch gaat waarschijnlijk een pittige start hebben haha.
Hahahaha hoe bedenk je dit ook? Opzich wel een chille manier om overal naar toe te kunnen maar geen geld te hoeven spenderen aan dure vliegtickets.
Vandaag ongesteld geworden en wilde zo hard proberen geen pijnstillers te nemen deze keer omdat ik toch thuis zit. Normaal neem ik ze zodat ik gewoon door kan karren met werk. Maar dus gefaald.
En mijn uitslag op m’n arm is weer terug.
En ik moet morgen/over 10 uur gezellig paasbrunchen met mijn moeder en haar vriend terwijl ik me in bed wil verbergen de komende twee dagen. Voel me echt niet oke emotioneel
Ik vind het echt mega kut dat het grootste deel van mn vrienden wel met familie is de komende paasdagen en ik niet 
Vind mezelf even heel zielig. Goed tijdstip ook

Zou deze goedgekeurd worden door die vrouw van Hyves? Denk ut wel