Vandaag was zooooooo een leuke dag! Eerst heb ik allemaal vegan paas spullen gekocht, toen de hond van mijn zusje opgehaald. Toen bedacht ik me dat ik ergens wilde wandelen waar nooit iemand komt(werd den helder en het was waar ook) en toen was het onverwachts zooo mooi! En om half 7 liep ik nog in korte broek over het strand. Oh en op de terug weg ook nog van die gekartelde tulpen gekocht! Die wilde ik al vet lang!
Oh en dan heb ik zo nog chips dat ik mag opeten 

Hahaha sorry voor deze intense spam maar ik heb hier een heuse quarantaine fissa met mezelf. Lekker biertjes drinken en in mijn uppie dansen.
Het sociale gedeelte doe ik via whatsapp en Messenger.
Ik ga echt goed op de livestream van DGTL maar nu ben ik ook verdrietig want wil zo graag een goed techno feestje
Ik heb nog geen een paaseitje gegeten dit jaar. Heftig dit besef.
Een sniffende mama aan de lijn omdat de bos met bloemen zijn bezorgd.
#verassing! #zomaar
Omggg ik was helemaal vergeten dat dit ook nog eens gaande was haha. Thx voor de reminder!
Hier ga je geen spijt van krijgen !! Het is zo fijn
Niceeee, ik tune direct in met Adriatique. Niet verkeerd nee! 
Ik vermaak me de komende uren wel op mijn thuis festival met onbeperkt drinken, eten als ik daar zin heb en een toilet waar geen wachtrij is hahaha.
Voor de gamers onder ons, op mobiel is t beetje shaky maar op laptop gaat ie als een raket.
laat het smaken!!
Kwam met een reclame voorbij met seksende insecten??
Kan zo genieten van het moment waarop iemand die ik al een tijd wil insta stalken het profiel openbaar maakt en ik anoniem stories kan kijken via stories.ig
Ik had even weggezapt om ze wat privacy te gunnen, niet mijn kink 
Je bent niet voor niks een superkonijn 
Oké het is afgelopen maar je kan door naar de livestream van awakenings!!
Ahh dat is wel tof!
Ik heb ze wel eens in het echt gezien en vind het altijd wel chille muziek.
@August
Ik merkte dat het ineens was afgelopen inderdaad. Maar even kijken of de Awakenings livestream ook chill is.
Note to self: niet te laat gaan slapen zodat je niet al te brak aan de mimosa paasbrunch aanschuift en nog fit bent bij het paasdiner.
Edit:
Sam Paganini is wel direct een hele andere vibe.
Aah ouders van een goede vriend hadden mij dus met kerstavond uitgenodigd om te komen eten omdat ik anders alleen thuis zou zitten en ik heb sindsdien ook 2x gewoon bij hun avondeten gehad en nu kreeg ik gisteren ook ineens uitnodiging om maandagochtend te komen paasbrunchen met die goede vriend en zijn ouders. Hun zijn zoooo lief. 

Vriend pingelt wat op zijn gitaar, terwijl ik wijn drink en meeluister. Het leven is soms (nog steeds) best goed.
Ja eigenlijk best wel, ook wel zit twijfelen of ik moet gaan om eerlijk te zijn… Nog steeds wel maar idee blijft lief. Ik vind tof dat ze aan me denken. 
Als je naar https://digital.dgtl.nl/pages/gain gaat kan je ook livestream van Tom Traga luisteren ! Iets minder heftig