Wat je even kwijt wil #36

Same. En ik vind het ook een beetje stom dat ik er niet aan heb gedacht om voor mezelf paasontbijt spullen te kopen. Team bak kwark hier :joy:

2 likes

Welk liedje??

I have a dream uit de 1e Mamma Mia film :innocent:

2 likes

Ja same…

Knuffel :heart:

1 like

Ik krijg steeds meer het besef dat ik mijn opa waarschijnlijk niet meer ga zien. Mijn oma is dus afgelopen vrijdag overleden en weet niet hoe hij het gaat trekken alleen. En door corona kunnen we natuurlijk niet langsgaan (ze wonen in Amerika) en we zouden in juni gaan maar dat gaat ook niet door. En ben zo bang dat volgend jaar gewoon te laat gaat zijn. Heb ze inmiddels al een paar jaar niet gezien :cry:

Oh wooow kom er net achter dat mijn achterdeur gewoon al een paar dagen op een kier staat (en dus niet dicht is). Wou hem net openen en toen stond die gewoon al open en ben al paar dagen niet in mijn achtertuin geweest en ik was vrijdagnacht ook niet thuis… Omg hoe dom dit.

3 likes

Wie heeft er hier een makkelijk recept voor bananenbrood?

Snap helemaal wat je bedoelt! Ik ga nu ook goed in Griekse sferen haha

1 like

Ik ben bezig met mijn studie en werk en heb zojuist uit frustratie een a4tje opgehangen met in koeienletters: 2020 is cancelled :’)

6 likes

Heb gister 12 uur lang gewerkt en ben echt kapot. Had bedacht om sushi te bestellen vanavond zodat ik niet naar de appie hoef maar heb geen wijn dus moet alsnog :frowning_face:

Er liep net een oudere mevrouw langzaam en naar beneden kijkend over de groenstrook voor mijn appartement waar normaal niemand loopt. En in een split-second dacht ik dat ze paaseieren aan het zoeken was.

Ze was gewoon haar hondje aan het uitlaten.

14 likes

Dank jullie wel allemaal. We zijn nu bezig om dingen voor de uitvaart te regelen, allemaal via teams en Whatsapp en zo. Heel raar en ook wel weer reden voor hilariteit met de familieleden die wat digibeet zijn :sweat_smile: hoop dat we het allemaal zo goed en zo fijn mogelijk kunnen regelen.

1 like

God mijn haar is zo extreem toe aan een knipbeurt. Pleur het nu maar telkens in een staart zodat het niet opvalt hoe nodig mijn punten geknipt moeten. En zelf doen durf ik niet.

Huh ik kijk net in de spiegel en zie dat ik gister ben verbrand… heb niks gemerkt maar nu heb ik een vuurrode schouder haha.

1 like

Ik heb n zonnebril afdruk op m’n face :cry:

2 likes

Ik zag een filmpje waar hij met een nat shirt rondliep in Manilla.

“I’m just in a swarm of hot sweaty people”

Een comment: Literally the only wet meatball in a crowd
:joy:

3 likes

Hopelijk is hij open. Hier in de regio alles dicht vanwege pasen.

Vanwege het lekkere weer kreeg ik zin in cocktails dus ik heb gisteren alles in huis gehaald voor gin tonics en pina colada, en ook al van gedronken toen en met name pina colada vind ik zooo lekker, m’n favoriet
Het is nooit te vroeg voor een cocktail toch? Heb ook al hard gelopen dus ja, verdiend

19 likes

Meer mensen bij wie dit weekend de hooikoorts echt goed bezig is? Ik hoop dat het morgen keihard gaat regenen.

7 likes

Zo en niet een beetje. Wat dat betreft verheug ik me op regen.

1 like