Hoezo zit iedereen opeens met familie aan paasontbijt? Geldt social distancing niet met pasen? Ik had een appelflap als ontbijt.
Zeker verdiend!
Had zelf spullen voor mimosa’s gehaald maar dacht ineens ja ga ik nu echt die fles open maken voor alleen mezelf… (zou 't eigenlijk synchroon drinken met vriendinnen tijdens een paasbrunch op Skype maar zij zijn nu toch bij hun familie).
Nou door deze post dus wel, ga mezelf even leuk aankleden en dan een mimosa maken, ff iets feestelijkers dan een beetje zitten sippen in mijn pyjama op de bank. Voelt ook leuk dat je weet dat anderen van hier dat nu ook doen vind ik, dus proost en vrolijk Pasen
Zeker doen, dan doen we gewoon synchroon een ff borrel! Treat yo self
Echt he en hoor ook alleen maar gezeik van mensen die wel bij familie zijn, toch de ultieme reden dan om een jaar te skippen dit, en zoveel mensen die het niet doen/kunnen dus wees dan nog een beetje dankbaar. Ik heb vanochtend via FaceTime een half uur toegekeken hoe iedereen eieren naar binnen werkte en de rest van de dag ga ik gewoon verder met project benen bruinen.
Zo sip dat het morgen minder wordt, maar wel beter voor de ontplofte zwijnenstal aka mijn huis
@Banananana ik wilde trouwens nog vragen, ik had je iets zien posten over een afrobeat hiit workout, heb je aanraders toevallig?
Corona is ook vrij vandaag.
Ugh ja moet dus rust houden blijkbaar maar was net zo lekker bezig qua hardlopen
Ik ben ook weer geblesseerd, baal zo erg. Ben een tijdje ziek geweest en mijn niveau erna was sowieso al om te janken, maar dit helemaal
Oke Dasty is idd erg goed om je plastic tuinmeubels weer blinkend schoon te krijgen. Love Dasty.
@JonSnow @Panda
Ik ben toch maar gegaan en hij was open gelukkig! Had ook trek in kinder en chocomousse dus dat heb ik gelijk gehaald
Waar is het bij jou mee gebeurd? Shit he. Zo vervelend altijd.
Ik weet het niet… denk toch overbelast hoewel ik daar nu wel extra op let. Heb dure schoenen (zijn aan vervanging toe maar echt nog niet op) en dure zooltjes dus vind het ook echt heel irritant. Jij ook overbelast toch?
ik zie op op social media allemaal foto’s voorbijkomen van paasbrunches met familie en ik ben wel een beetje jaloers. Ondertussen zit ik met mijn broodje te kijken naar mijn buurman die zijn fiets repareert. Of het probeert. Hij is er al ruim een uur mee bezig
Ik ben zo moe. Val haast om
Dit is het eerste jaar in heel lang dat ik weer een beetje blij ben met m’n lichaam en zonder mouwen naar buiten durf. Ben zo blij hiermee, als je je kut voelt over jezelf voelt het net alsof dat nooit meer voorbij gaat/anders wordt. Maar nu kan ik shinen
Mijn buurman is zijn schuur aan het opruimen en ik heb hem al 5 keer horen zeggen dat hij nieuwe schoenen (in de doos) heeft gevonden. Ik ga zo ook eens kijken in zijn schuur want wil ook wel een nieuw paar.
Ik krijg ook zo snel pijn aan mn poten van rennen?? Niet normaal. Heb die shuttlerun gerend en heb zo’n pijn aan mijn scheenbenen. Dat had ik vroeger dus echt niet en toen had ik nog wel slechter schoeisel aan
vrijwillig???
Ja dat vind ik leuk!
en ik maar denken dat de shuttlerun onderdeel was van t leven in de hel