Wat je even kwijt wil #36

Oh noooooo,

Ik had vandaag een taart gebakken voor werk, omdat we vaak op vrijdag taart eten met het team(en een quiz spelen over het team, super leuk). Hij was heel lekker en ik wilde nog een stukje eten, maar ben hem vergeten op werk :sob: “gelukkig” moet ik morgen ook werken, maar ik had nu trek… :pensive:

Zn moeder is niet te vinden op insta. Zn vader staat bij de insta van zn broer op de foto. Hij en zn broer gaan soms samen met hem golfen. Zijn broer lijkt super erg op hem en heeft al lange tijd een vriendin/vrouw.

Toen ik zn broer vanmiddag stalkte heb ik een foto uit 2019 geliket en in paniek weer geunliket :cry:
Edit: En die broer voor de zekerheid voorlopig geblokkeerd hahahaha :cry:

23 likes

Niet erg verder maar aan de geur te merken eten mijn buren echt al dagenlang pannenkoeken als avondeten?? Ruikt wel lekker.

Ooh jeugdsentiment dit! Weet jij waar ze dit nog verkopen?

Vroeger haalde ik die altijd bij een snoepwinkeltje hier in de buurt. Daar mocht je zelf snoep scheppen en alles kostte maar 5 cent, 10 cent enzo tot max 2 gulden dus dan kreeg ik 5 gulden mee en kon ik een hele zak volscheppen. De eigenaresse kende mijn ouders dus vaak kreeg ik dan ook korting of iets gratis. Was zo leuk en voelde me zo stoer, helemaal alleen op pad (welgeteld de straat uit en dan de hoek om haha). Maar helaas heeft de winkel nu een nieuwe eigenaar en hebben ze zo ongeveer al het snoep geschrapt, dus heb die crackle dingen al jaren niet meer gegeten :slightly_frowning_face:

1 like

Ik heb vandaag een crematie bijgewoond via lifestream en het voelde zo gek. Heel blij wel dat het mogelijk is. Maar het voelt zo onwerkelijk. Alsof die persoon helemaal niet echt dood is.

Nou dat vroeg ik me dus ook af en nu heb ik mijn eigen forum hook-up :smirk: Maar @Frankie heeft ze van de groothandel en volgens mij moeten ze bij jamin te krijgen zijn ofzo

1 like

Mijn broer woont nu in Nieuw-Zeeland en blijft onverwacht langer. Ik wil hem graag wat sturen of wat liefs doen maar weet niet wat, alles is dicht daar (veel meer dan in NL). Hij heeft wel kiwi huisgenoten, ze laten boodschappen bezorgen.Dus ik kan hen vragen wat extra’s te bestellen als verrassing en dan maak ik wel geld over. Maar ik weet gewoon niet wat haha een taart is zo random

3 likes

Ik met mijn moeder voor haar verjaardag. Is nu afgelast wegens Corona, dus daar heb je mijn respijt.

Ik heb een gespannen nek, dus als ik slik voel ik dat. Nu weet ik niet of ik nou wel of geen keelpijn heb. Gatver gelijk angstig ook nu. Kan nu door alle heisa nu niet eens meer onderscheiden wat wel en niet “echt” is.

1 like

De hele dag gaat het goed met eten en nu heb ik m’n avondmaal achter de kiezen en ben ik niet meer te stoppen :star_struck:

2 likes

“geschonken gelegenheid om iets in orde te maken” volgens encyclo.nl (was ook benieuwd)
Misschien wil @Jemoeder toch niet meer en kan ze zich nu makkelijk terugtrekken :stuck_out_tongue:

1 like

Super lekker weer hele dag.
En ik ben weer niet buiten geweest.

1 like

fotos ervan posten pls

1 like

Waar kijk je dit?

Ik heb tapas besteld. Voor 18.15. Kreeg een mail dat het 19.00 zou zijn. Inmiddels zit ik vanaf 19.00 te wachten bij de afhaal.

Nou ik krijg geen rust van die Tineke

Mijn onderbuurjongen is rapper en hij is nu bezig met een rap over deze tijd en het is echt cute(zijn deur staat open)

16 likes

@HvO ik heb je al even niet zien posten, ik mis je op het forum!

5 likes

Oh lucky you! Ik heb ze wel net online gevonden. Kan kiezen uit per stuk of meteen een hele doos :smirk:

1 like

Intussen aangekomen?